Saturday 17 August 2019

MEN'S FORMULA.



SELAMAT TAHUN BARU 2020
(HNY 2020)

Nu-Prep.
Mr. Universe 10 X.
'Juara Macau 2019'.


SELAMAT
TAHUN BARU
 2020
(HNY 2020)

Susu Segar,
Peneraju Susu Negara.

SELAMAT
TAHUN BARU
 2020
(HNY 2020)

Pakar Andrologi Malaysia
Dr.Ismail Tambi.
(Damai Service Hospital, Jalan Ipoh, KL).

SELAMAT
TAHUN BARU
 2020
(HNY 2020)

Nu-Prep.
Tn Izham Mohamad.
Ketua Pemasaran.

SELAMAT
TAHUN BARU
 2020
(HNY 2020)





Mens Formula.


MENS FORMULA.

MENS FORMULA.


mens formula





Tongkat Ali
Gambar 2010.
(petented USA, European, Japan & Malaysia).


Tongkat Ali yang berkualiti & bermutu tinggi pasti memberi kebaikan ke atas kesihatan tubuh badan setiap lelaki & wanita. Kajian klinikal terbukti membantu ke arah baik & terbaik.

ANDA 
dinasihat mencari fakta tersebut.

'Rakyat Yang Ketinggalan'
dari sudut fakta
untuk mengetahui 
'Yang Mana Satu Yang Sebenarnya'

Orang luar pun mudah terpergaruhi 'Tongkat Ali' yang 'PALSU' dari yang sebenarnya. 

MALAH, perundangan yang ada melindungi mereka yang MENIPU. 


MENS
FORMULA.
Contoh MUDAH FAHAM, 
jika syarikat berdaftar di bursa saham pada laporan & kenyataan, semestinya semua informasi atas landasan 'fakta benar'. 
INI TIDAK BERLAKU.

CONTOH seperti produk berkenaan yang dihasil oleh syarikat tersebut TIDAK disokong fakta sebenar. 
SEPATUTNYA memberi fakta bahawa produk berkualiti terhasil dari proses saintifik & berkesan atas dos sebenar terbukti dari kajian klinikal. 

MALAH, penipuan berterusan
laporan ini disokong pihak
perunding yang 'TIDAK TAHU' apa sebenarnya 'saintifik & kajian klinikal terbukti'. 

PIHAK perunding terkenal 'endors' istihar segalanya adalah BENAR TIADA UNSUR PENIPUAN PADA LAPORAN TAHUNAN TERSEBUT.

MENS FORMULA


A W A S.
Ini adalah fakta BENAR bahawa semua produk yang ada penulisan / kenyataan 'Berkandungan Tongkat Ali' dipasaran tempatan atau antarabangsa 'Luar Negara' ADALAH PALSU. ( fake ). Kerna jika ia BENAR dimanakah sokongan kajian klinikal terbukti?. Ia menjadi lebih buruk bila laporan makmal ia berkandungan bahan terlarang. (jumlah bahan aktif Tongkat Ali adalah rendah tidak menepati 'standard' sebenar & sememangnya TIDAK membantu kesihatan. Terdapat juga  diantaranya yang tidak mempunyai KANDUNGAN TONGKAT ALI & BERKELADAK).


Tongkat Ali.


Tongkat ali: Is it a true testosterone booster?



Tengok video sampai habis.

Suatu berita pendedahan yang menakjubkan.!!

MENS FORMULA

Tongkat ali: Is it a true testosterone booster?



Published on Jan 16, 2019
SUBSCRIBED 36K

This video discussed the properties of an herb called Tongkat ali, which is reputed to offer testosterone-boosting abilities and aphrodisiac effects. For the best, most in-depth information about nutrition;supplements; hormonal therapy;exercise science;fat-loss techniques that work;anti-aging research; women's health and fitness, and much more,subscribe today to Jerry Brainum's Applied Metabolics Newsletter ( www.appliedmetabolics.com ).

Fakta Tongkat Ali sebenar dari Malaysia yang disokong kajian klinikal.
ANDA dinasihatkan mencari fakta tersebut.


Tongkat ali: Is it a true testosterone booster?


'had mentioned'
kajian klinikal terbukti
dari fakta tongkat ali yang dipatenkan prosesnya
'water soluble etxract - freeze dried' & kajian terbukti dilindungi di bawah 'HAK HARTA INTELEK'.

Penulis yang 'professional' dengan 7500 artikal pemulisan disiarkan.





Nanti analisa terkini berhubung kenyataan terbaik ini.

TAHUKAH  ANDA  SYARIKAT  YANG BERDAFTAR  DIBURSA SAHAM TIDAK ADA KAJIAN KLINIKAL TERBUKTI. Mungkin ini berlaku hanya di MALAYSIA sahaja.

Syarikat yang berdaftar tidak ada kajian klinikal sebenar.
Syarikat ini terus beroperasi  dari status produk didaftarkan & berkelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (perolehi  rujukan no  MAL).

Pembuat dasar yang ketinggalan sama. Ini gagal melihat kelebihan yang membantu malah perastus pesakit terus meningkat.

2 perkara iaitu

PERTAMA.
Peratus pesakit meningkat atas soalan dikemukakan oleh doktor kepada pesakit – jawapannya ada amalkan bahan / produk traditional.

Laporan ini tidak diketengahkan atas dasar apa masih tidak tahu MENGAPA hingga kini. Jika ia benar-benar merugikan negara ia adalah wajib dimaklumkan atau sebaliknya ini adalah ‘menghalalkan cara’ untuk membesarkan operasi perubatan ‘western medicine’ lebih baik.

KEDUA.

KINI adalah wajib jika dapat membezakan seperti berikut:-

Produk ‘perubatan / medicine’.

Produk ‘benar-benar’ traditional.

& produk traditional mempunyai kajian klinikal terbukti. PENEMUAN bersaintifik ini akan secara langsung melenyapkan ‘Produk Benar-benar Traditional’. Ia berstatus atas dari traditional. (ingat traditional adalah dari proses yang biasa-biasa, selamat & tidak disokong kajian klinikal. INI kefahaman lapok yang berterusan).

PEMBUAT DASAR adalah antara yang telah membuat kesilapan besar yang menyumbang kekeliruan, merugikan negara dari dulu hingga sekarang. 

Juga adanya unsur-unsur lain diantaranya yang merugikan  negara seperti berikut :-

1.     Syarikat berdaftar dibursa saham selama ini menipu. (sila lihat fakta diatas)

2.   Sirim , fungsi tidak menepati perkembangan sekarang.  (garis panduan sebenar telah ada NAMUN bukan rujukan semua pihak). MAKSUD 'Hak Harta Intelek', tidak difahami oleh masyarakat tempatan / antarabangsa.

3. Matrade. Melakukan penerusan propaganda lapok Tongkat Ali yang diperkenalkan tidak mengikut standard antarabangsa dari sudut saintifik & kajian klinikal. (sah tidak faham faktor sebenar yang mana satu yang bersaintifik)

4.     Mencuri Hak Harta Intelek pihak lain. (tidak PENTING - TIDAK PERLU).

5.   Pihak hospital ada laporan status amalan bahan traditional menjadikan kesihatan lebih buruk. (tidak dikongsikan bersama untuk pengetahuan masyarakat & memaklumkan ia adalah benar dari amalan herba yang berkaitan - BUKAN MAIN CAKAP, PUKUL RATA).  Contoh seperti rosaknya Buah Pinggang adalah kerna peningkatan KRONIK dari bacaan gula yang meningkat tinggi atas amalan 'minuman / herba berkapsul' dari produk jenama BERKENAAN.  (tidak dinyatakan secara khusus).

   Perkara ini berterusan menyumbang lebih ramai lagi akan menerima rawatan dialisis & menggunakan wang rawatan dari ‘WANG ZAKAT'. (KERUGIAN BESAR KEPADA NEGARA). 
7.      












Tongkat Ali & Tun Mahathir 'Prime Minster'.




Tongkat Ali Tun Mahathir


FAKTA 
BUKAN 
AUTA.

MANDAT
dari
Pakar Tongkat Ali

Dr.Pakar Andrologi

DR.MOHD ISMAIL TAMBI
Klinik Sejahtera Lelaki
Damai Service Hospital
Jalan Ipoh
Kuala Lumpur

Untuk mereka yang tahu tentang pokok Tongkat Ali dan warna kulit pohon itu mereka akan beritahu yang Tongkat ali putih itu Tongkat Ali betina dan yang hitam itu jantan.

Secara kebetulan Tongkat Ali hitam, daunnya lebih lebar dari tongkat ali putih.Malah ada yang memberitahu yang Tongkat Ali jantan atau yang hitam tu lebih berkhasiat! Ini terbukti apabila ia digunakan sebagai rebusan air oleh orang asli dan mungkin nenek moyang kita, untuk diminum untuk mengurangkan demam atau demam kura dan kikisan akarnya digunakan untuk mengurangkan bengkak gusi dan kudis dan wanita mengunakan air rebusan itu setelah keguguran, untuk mencerutkan otot rahim. Rupa rupanya Tongkat Ali hitam atau yang jantan ni mengandungi lebih banyak alkhaloid yang toxic apabila ia diproses secara moden dan didapati tidak sesuai untuk digunakan sebagai suplemen kesihatan.



Ramuan Tongkat Ali yang sedia ada dipasaran ialah extrak dari Tongkat Ali betina atau putih!. Kajian awal tentang Tongkat Ali berputar kepada extrak dari alkohol dan kloroform dan extrak ini mengandungi banyak bahan toxic walaupun ia mengandungi banyak khasiat perubatan.

Kajian kepada binatang mendapati sebilangan besar binatang mengalami kerosakkan hati dan buah pinggang, maka kajian susulan tidak dilakukan lagi dan lepas tu barulah cadangan untuk mendapat extrak dari air yang telah menjadi amalan nenek moyang kita dan kini melalui teknologi canggih dipelopori Professor Johari Saad dan Dr.Azizol Karim diusahakan untuk mendapat extrak yang lebih selamat dan yang penuh khasiat untuk pasaran herba.

Kini extrak tersebut telah dikaji secara teliti dan dipatenkan dan dijual sebagai suplemen herba untuk kesihatan.

Hasil dari penemuan ini maka satu Industri telah berputik dari usaha ini dan ini telah membuka peluang perniagaan untuk banyak usahawan mendapat keuntungan dan sebilangan besar daripada mereka tidak teragak agak untuk mengunakan cara yang tidak beretika untuk mendapat untung yang lebih lumayan dengan memasukkan ubat (seperti Sildenafil dan Tadalafil) dan kimia larangan ( seperti Steroid) dalam Tongkat Ali dan memasarkannya keluar negara.

Kesudahannya produk tersebut disekat masuk kenegara tersebut kerana masalah kesan sampingan dan masalah kesihatan yang berlaku kepada warga negara tersebut yang membuatkan seolah olah Tongkat Ali itu suplemen yang merbahaya!.

Yang merbahaya itu bukan Tongkat Ali tapi pengusaha dan pengilang Tongkat Ali yang tidak bertanggungjawab itu. Sedar tak sedar mereka telah merosakkan nama baik Tongkat Ali dan nama negara Malaysia.


Banyak kajian yang berkualiti tinggi telah dijalankan oleh pakar kesihatan dan perubatan tempatan dan luar negara untuk mengesan dan meneliti khasiat tongkat ali.Terdapat sebilangan mereka yang mungkin tidak terlibat secara langsung dalam kajian tersebut sengaja membesar-besarkan kesan sampingan dan kemudaratan Tongkat Ali tanpa menyusul periksa punca kajian dan hasil kajian sebenar dan ini sedikit sebanyak juga telah membuat pengguna Tongkat Ali baik didalam negara dan juga diluar negeri muskhil tentang produk tersebut.

Tidak dinafikan yang Tongkat Ali mengandungi banyak kimia dan alkhaloid dan sebilangan bahan tersebut amat toxic, tapi ini tidak bermakna tongkat ali yang ada dalam pasaran itu jenis yang sama!. Lagi pun teknologi penapisan kini amat canggih dan bahan toxic kini mudah dikeluarkan tanpa menggangu khasiat baik Tongkat Ali.

Jadi yang merbahaya bukan Tongkat Ali tapi para saintis dan mereka yang terpelajar dan yang bertauliah yang celupar dan tidak menyusul periksa terlebih dahulu punca maklumat yang diperolehi mereka.
Kesemua ini jelas bahawa Tongkat Ali tidak merbahaya. Lebih lagi jika produk itu dari pengilang yang berwibawa dan yang sentiasa peka dan berusaha untuk meningkatkan kualiti, standard dan selamat.



TERKINI

Kehebatan sesuatu jenama atau produk itu bila ia barkandungan PATI ASLI Tongkat Ali 'Physta'.

Mens Formula, dipacu oleh Tongkat Ali 'Physta' diikuti cordyceps, ginseng, epimedium, tribulus & maca root.
Men’s Formula.
Ikhlas untuk ANDA, 
wajib hati-hati
Fikir Dulu, RisikoBuruk!!







Dalam masa yang sama 
usaha ke arah baik & terbaik.
JANGAN SAMPAI 
'Sembang kedai KOPI'
kerap kedengaran.











AWAS
JANGAN
BEGINI
JADINYA !!!







TERKINI.


BOTOL PUTIH.
untuk kekal
kestabilan
berpanjangan.



BOTOL LAMA.


BOTOL PUTIH TERKINI.







Tidak Merosakan 'Buah Pinggang'.
Tidak Membanzirkan 'WANG ZAKAT', HIDUP TANPA DIALISIS'.

JANGAN
GUNA 
WANG
'ZAKAT'
untuk rawatan
Dialisis.

JANGAN CUBA
BAHAN TERLARANG.




Langkah Awal 'Pertama'.
INDIKASI AWAL 
STATUS KESIHATAN ANDA.






BOTOL  LAMA.

Men’s Formula

BOTOL LAMA.


Men’s Formula


Men’s Formula




Men’s Formula



Men’s Formula

Mens Formula.

Men’s Formula


Men’s Formula



Men’s Formula

'6 IN 1'

active ingredient

Tongkat Ali,
Cordyceps,
Ginseng,
Epimedium,
Tribulus
Maca Root. 

Ramuan terbaik
dari seluruh dunia
berasaskan
herba
KHAS
UNTUK

L  E L A K I.

Jika TIDAK membantu
maka anda berada
pada status
belum benar-benar sihat
atau sukar nikmati kebaikan mungkin sudah berpenyakit.


Dr. Annie George.
Listen Carefully

Dr. Annie George. Pakar Tongkat Ali Antarabangsa adalah dari MALAYSIA.





Mens Formula

Mens Formula.










Wakil 'Dropship' paling muda.
BERDUIT JUAL MENS FORMULA.
Berjaya lahirkan 'Dropship' & agent yang benar-benar ingin berniaga.


Mens Formula.

Testimoni












Mens Formula.
Senaman akan lebih banyak membantu dengan impak keberkesanan yang amat baik ke atas kesihatan LELAKI.









akan 
disambung
lagiiii....
MAAF.

Aktiviti sebelum Tahun Baru

GOLF.
'Tampler Park  
Country Golf Club'.
'HOLE
IN
ONE'

Congratulation!!!

HOLE IN ONE
NU-PREP




CLUBHOUSE.
'Hole In One'.
Mr. Nik. (official representative).

Pemenang
'Hole In One'

Mr. Nik.
Head of PI.
International Mkt.
Biotropics Malaysia Berhad.

Dr.Annie Goerge.
Head of Science.
Biotropics Malaysia Berhad.


Miss Azlina & Mrs Mas.


'They Coming' Lunch.


Dr.Annie George & Miss Azlina.









Nu-Caffe.
We Serve You The WORLD'S  BEST coffee.
'Tongkat Ali PHYSTA'. 

Nu-Caffe
Tongkat Ali Physta.








'Hole In One'
with the right person.


























































































5K.

Thank You Dato.
Bos 'Templer Park Country Golf Club'.


TQ.
Tn Azmi.













Congratulation!!!
HOLE IN ONE.

Mr.Right.
Mr. Longest Drive. 












Longest Drive.


Longest Drive.
Templer Park Country Golf Club.






























































No comments:

Post a Comment