Saturday 1 August 2015

USA Champion 2015. Seeing is Believing Nu-Prep. US patent 7,132,117 B2, Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 and JAPAN Patent JP 5607013 B




Diabetes Reducer
Menurunkan kandungan gula dalam darah.
Nu-Prep lelaki - Perfect Supplement
( Meningkatkan testosterone & menurunkan kandungan gula dalam darah )


NASIHAT UNTUK ANDA

SELAMAT
HARI RAYA

TENGKU SHARIL TENGKU ADNAN
BIOTROPICS MALAYSIA BERHAD
CEO









KONGSI AKTIVITI. Kejayaan
Jenama Malaysia.



ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.



SAHABAT KORPORAT
 TABUNG HAJI 1436 H
PENYERAHAN
NU-PREP
JEMAAH HAJI
WILAYAH PERSEKUTUAN.

BERTENAGA PERMUDAHKAN
IBADAH DI TANAH SUCI.
AAMIN





Aktiviti produk 'MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI – kajian klinikal terbukti untuk KELESUAN / KELETIHAN ‘LOH –late ohset hypogonadis ' sebelum datangnya keletihan MELAMPAU, Mengurangkan Tekanan badan ‘stress reducer’ & lain-lain sebagai PENERAJU HERBA NEGARA ( kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT -USA ). Kesihatan yang baik dituntut agama, permudakan setiap Muslim dalam urusan / tugasan, Ibadah seharian & hari-hari seterusnya. Contoh kebaikan dengan pengamalan Nu-Prep lelaki TIADA SAKIT PADA KAKI, LUTUT, BELAKANG BADAN. Malah sukar demam disamping mengurangkan kandungan gula dalam badan. JESTERU Jemaah Haji akan sentiasa BERTENAGA. ‘In Sha Allah’ Segala yang terbaik dari Yang Maha Esa. IQRA Anda dituntut AGAMA ‘BACALAH’ ( HAK HARTA INTELEK kajian klinikal terbukti  http://www.jissn.com/content/10/1/28 &http://onlinelibrary.wiley.com/…/j.1439-0272.2011.…/abstract &http://onlinelibrary.wiley.com/d…/10.1111/and.12214/abstract )

Nu-Prep terhasil dari kerjsama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).
Produk berada di semua farmasi seluruh negara & rangkain herba negara terbesar seperti EMIQ 03-2072 7777, PT WIDURI 03-2694 1051 & lain-lain.
"Pastikan produk mempunyai kajian klinikal oleh pakar" seiring Menuju kemajuan & Pembangunan Ummah. Aktiviti bersama pakar http://nu-prep100tongkatalipaten.blogspot.com/

Tanggungjawab besar BMB menjadi rujukan / panduan dunia perubatan moden. http://www.biotropicsmalaysia.com/ ATAU http://www.nuprep.com/
Produk terhasil dari kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Langkah pertama usaha murni kerajaan berjaya meletakkan ‘KHAZANAH HERBA NEGARA’ pada tahap tertinggi di dunia dengan kejayaan BAT ‘ Best Available Technology’, Scientifically Tested, Clinical Studies, patented & lain-lain. BERTENAGA TANPA BANTUAN BAHAN TERLARANG / DADAH.
Chief Secretary To The Government Of Malaysia  http://www.pmo.gov.my/ksn/home.php 
  
Komitmen Kerajaan - BIDANG UTAMA EKONOMI NEGARA.( Government of Malaysia - Economic Transformation Programme ).









KONGSI AKTIVITI.Kejayaan
Jenama Malaysia.



ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.



 

JIHAD KESIHATAN - PENGILANG, PENGELUAR, PERGEDAR, PENJUAL & PENGGUNA 'PEMBELI' ( PENGGUNA ISLAM MALAYSIA ).

Kehebatan Islam - terbukti peraturan keutamaan HALAL HARAM dalam perniagaan. Untuk semua Pengguna Islam langkah seiring tuntutan agama dengan 'IQRA' bacalah...fakta SAINS ISLAM Kesihatan yang baik di tuntut agama. 

Laporan makmal mendapati 11 produk terkemuka dipasaran TIDAK MEMPUNYAI kandungan bahan aktif sebenar malah amat sedikit & tidak dapat membantu memberi kesan kebaikan kepada kesihatan tubuh badan. Terdapat diantaranya BERKELADAK yang boleh merosakan BUAH PINGGANG & HATI. ( jangka panjang ). Kerosakan BUAH PINGGANG dikalangan Umat Islam meningkat. JESTERU bertambahnya kos rawatan dialisis, ( DIALYSIS )  'jutaan ringgit' yang di tanggung menggunakan wang ZAKAT NEGERI-NEGERI’ yang berkenaan. ( selain kos sumbangan dari individu, pihak swasta atau ngo ).


IQRA, Bacalah....
Fakta saintifik mendahului perubatan barat.




Nu-Prep Lelaki (ejaan betul) untuk stamina
Kekal cergas dan sihat sepanjang masa di bulan Ramadan


Bulan Ramadan menjadi keutamaan bagi umat Islam untuk beribadah dan mendapatkan keberkatan, justeru sangat penting untuk menjaga kesihatan diri agar tidak mengganggu ibadah di samping mengehadkan daripada menjalani rutin seharian apabila berada dalam keadaan letih, lesu, dehidrasi dan sakit kepala.

Dalam hal ini, digalakkan umat Islam untuk mengambil suplemen kesihatan untuk mengekalkan tenaga sepanjang bulan ini sebagai contoh suplemen berasaskan herba tongkat ali yang telah digunakan sejak zaman nenek moyang untuk merawat penyakit, tenaga batin dan kesihatan dalaman lelaki dan perempuan.

Tetapi hakikatnya, tongkat ali terbukti mempunyai lebih kebaikan daripada berfungsi hanya untuk meningkatkan tenaga batin, telah membawa Biotropics Malaysia Berhad, terhadap tongkat ali untuk membawa pendekatan baharu, dan mengeluarkan sebuah produk berasaskan herba kesihatan berjenama Nu-Prep Lelaki.

Produk ini merupakan suplemen kesihatan yang mengandungi seratus peratus ekstrak tongkat ali tulen larut air, yang mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan mendapat pengiktirafan ISO Standardzation, Amalan Pengilang Terbaik (GMP), Standard Malaysia dan perakuan halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) serta US FDA.

Menurut Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Datuk Dr. Ma’amor Osman, sebagai pengguna Islam yang bijak, adalah penting sebelum mengambil sesuatu produk perlu  mengetahui adakah produk yang diambil itu mengandungi ekstrak pati asli herba tongkat ali sebenarnya dan telah menjalani banyak kajian klinikal yang membuktikan kebenaran dan manfaatnya.

“Ada banyak produk lain di pasaran yang mendakwa bahan asas yang digunakan adalah daripada ekstrak pati tongkat ali sebenar, malah tidak mempunyai kajian yang kukuh, tidak selamat, tidak mendapat pengesahan daripada pihak ketiga dan tidak didaftarkan di bawah KKM malah menyampaikan indikasi yang salah kepada pengguna.

“Orang ramai perlu lebih berhati-hati, ini berdasarkan hadis daripada Bukhari yang bermaksud, “Sesungguhnya tidak aku jadikan ubat untuk penyakit daripada benda yang diharamkan olehnya,”.
Jadi di sini saya ingin memberi nasihat, jangan terlalu ghairah untuk membeli produk berbentuk suplemen yang mendakwa diasaskan oleh herba yang sama tetapi tiada kajian klinikal, hanya berdasarkan kepada testimoni pengguna semata, malah dikhuatiri ada yang mengandungi unsur-unsur subahat (meletakkan unsur-unsur haram) dalam produk berkenaan.




“Lebih perlu sekiranya produk berkenaan mempunyai talian tertentu yang boleh dihubungi pengguna sekiranya berlaku keracunan, malah produk itu perlu menjalani proses-proses tertentu sebelum dipasarkan,” katanya ketika ditemui di kliniknya di Taman Tasik Tambahan, Ampang, Selangor, baru-baru ini.

Dr. Ma’amor yang merupakan seorang pengguna Nu-Prep Lelaki sejak diperkenalkan kepadanya, kira-kira sebulan sebelum beliau melakukan aktiviti pendakian puncak Gunung Kinabalu, beberapa bulan lalu. Hasil pengambilan yang berterusan, Alhamdulillah, dalam usianya 55 tahun dan seberat 90 kilogram, beliau berjaya mendaki gunung berkenaan tanpa menghadapi banyak masalah. 

Apa yang penting jelasnya, dalam bulan Ramadan juga, umat Islam perlu sentiasa kekal aktif, fokus, peka, dan produktif agar memberi cerminan kepada agama lain, pada bulan puasa juga umat Islam kekal cergas, tidak letih dan sentiasa berstamina. 

Katanya, antara langkah-langkah yang perlu dalam usaha untuk kekal aktif dan cergas dalam bulan puasa ialah melewatkan waktu sahur dan makan makanan tambahan yang terbukti produk yang selamat dan terbukti produk itu dikilang mengikut GMP dan perlu ada tahap farmaseutikal.

“Berdasarkan fakta dan bukti dan kajian klinikal yang dilakukan, suplemen tongkat ali yang larut dalam air lebih selamat dan sesuai dalam badan serta bebas pencemaran. Suplemen seperti Nu-Prep Lelaki ini terbukti meningkatkan tenaga dan stamina seseorang, menggalakkan penurunan berat badan, berupaya membina, membantu awet muda dan menguatkan otot serta ketahanan badan.


“Setakat ini memang banyak produk berasaskan tongkat ali yang berada di pasaran, namun sebagai pengguna kita perlu lebih objektif dalam hal kandungan bahan yang tertera pada label produk adakah benar ataupun telah diuji kaji terlebih dahulu. Kebanyakan produk lain yang menggunakanpendekatan tidak larut dalam air dan tidak diproses dengan betul boleh mengakibatkan kerosakan buah pinggang dan memberi kesan terhadap tubuh badan manusia.

“Dalam hal ini suplemen ini juga terbukti  tinggi dengan antioksidan yang memberi kesan yang positif pada badan. Kepada lelaki produk ini membantu mempertingkatkan hormon kelelakian  dan meningkatkan pembinaan otot. Ia juga membantu dalam rawatan kencing manis. Malah jika otot bagus, dapat mengawal kandungan gula dalam darah dan sekiranya edaran darah lancar ke dalam setiap anggota badan dengan dibantu oleh senaman, pasti akan menjadikan kita lebih fokus dan peka dan menurunkan tekanan,” jelasnya.

Gesaan Dr. Ma’amor sendiri, kerajaan menerusi KKM harus melakukan penyelidikan ke atas semua produk berasaskan tongkat ali yang berada di pasaran untuk mengesahkan dakwaan,  produk mereka adalah yang terbaik dan mengandungi bahan-bahan yang diyakini berkualiti.

“Apa pun bagi saya produk Nu-Preplelaki ini memang terbaik dan pengguna yang bijak perlu mengamalkannya  kerana sebenarnya mencegah adalah lebih baik daripada mengubati,” jelas beliau.

Orang  ramai boleh melayari laman web Nu-Prep Lelaki Tongkat Ali menerusi www.nuprep.com.my.






( patented USA, EU, JAPAN & MALAYSIA )

KONGSI AKTIVITI.Kejayaan
Jenama Malaysia.



ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.

















JIHAD KESIHATAN - Kajian klnikal terbukti, mendahului perubatan barat 'STRESS REDUCER' tanpa bantuan bahan terlarang / DADAH. Infor Nu-Prep berada pada buku panduan MIMS - untuk para doktor / pakar perubatan Malaysia. Produk berasaskan herba PERTAMA dari kandungan Tongkat Ali, hanya NU-PREP berjaya berada pada buku panduan ubat untuk semua doktor / pakar di MALAYSIA.

Panduan doktor cara pengambilan sebenar akan diterangkan kepada pesakit yang berkenaan. ( juga mengatasi SEBELUM KELESUAN & KELETIHAN MELAMPAU ). Nasihat / panduan doktor kepada pesakit atas fakta kejayaan Nu-Prep terbukti dari hasil kajian klinikal & laporan 'pathology'.


Nu-Prep terhasil dari kerjsama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).




Produk berada di semua farmasi seluruh negara & rangkain herba negara terbesar seperti EMIQ 03-2072 7777, PT WIDURI 03-2694 1051 & lain-lain.

"Pastikan produk mempunyai kajian klinikal oleh pakar" seiring Menuju kemajuan & Pembangunan Ummah



Tongkat Ali: The Root of Masculinity 
By: Annie George
Head of Research and Development
Biotropics Malaysia Berhad

Tongkat Ali is a medicinal plant popularly known for its’ aphrodisiac effects and a tonic for vitality and energy in men. In Vietnam, the herb is called Cay Ba Binh and is termed a cure for 1000 diseases including malaria, high blood pressure, fatigue, migraine, fever, arthritis, improvement of testosterone production and symptoms of impotence, loss of desire/libido, improved physical and mental performance, enhanced energy levels, endurance and stamina, improved skin and muscle tone, and enhancement of the immune system. 

Several indigenous communities in Malaysia still consume decoctions of the roots as a male health tonic. While the use of Tongkat Ali dates as far back as in the 19th century, the use of Tongkat Ali has been shared across generations among the natives for as long as time can tell. Over time, the tonic has evolved in form and currently, urban population can consume the tonic in the form of ready capsules sold at pharmacies.

But is the effect of Tongkat Ali in increasing male prowess merely an old wives’ tale or has it been substantiated scientifically? Research on Tongkat Ali started in the 80s with researchers investigating the aphrodisiac properties of this plant in animals. Tongkat Ali was shown to increase libido and sexual arousal in young, middle aged and sluggish old rats. The pro-androgenic effects were further studied in a large programme, a collaboration between Massachusetts Institute of Technology, USA and various research institutions of Malaysia. This partnership has resulted in discovery that Tongkat Ali is able to increase testosterone levels and improve reproductive health by increasing sperm count and motility. A patent was also granted for this novel find! At a cellular level, Tongkat Ali was found to increase the level of cGMP (cyclic guanosinemonophosphate), which produces smooth muscle relaxation in the corpus cavernosum (erectile tissue) allowing for more blood flow that leads to erection! Subsequent animal studies indicated that while Tongkat Ali increases testosterone levels, an overconsumption of it does not lead to testosterone overdose due to a feedback mechanism controlled in the hypothalamus of the brain.



Testosterone is a hormone produced naturally in the body and is the “X” or maybe rather the“SEX” factor so to speak, that gives men their manliness! Testosterone helps in the development of male sexual organs and is responsible for muscle and bone growth. Testosterone affects mood and cognition. Men with low levels of testosterone may suffer depression and mental fog. This does not bode well for a working senior level executive! In fact, when testosterone levels dip due to either the aging process or diseases, symptoms like fatigue, a lack of libido, erectile dysfunction and infertility; loss of muscle mass and bone density and a widening circumference of the waist, may occur. This is known as testosterone deficiency syndrome and is sometimes termed hypogonadism or andropause which inadvertently affect the quality of life in men especially in the peak of their career.

A well renowned Andrologist, Dr Ismail Tambi, explored the use of Tongkat Ali in several hypogonadic patients. Not only testosterone levels improved in these men, it was accompanied by a remarkably improved quality of life determined by the Aging Male Questionnaire which evaluates ones’ overall general wellbeing, mood, sexual matters, mood, strength, vitality, etc. He further prescribed Tongkat Ali for men with idiophatic infertility (unknown cause of fertility). These men, as a result, had a higher chance of impregnating their partners for some and allowed for less invasive artificial assisted fertility in others. This would be a good remedy for one seeking to have a family.

The research on Tongkat Ali has been continuous and has generated a lot of interest among scientists. A large clinical trial was conducted in Hospital University of Science Malaysia where men between the ages of 35 to 55 were given either Tongkat Ali or a placebo. Men on Tongkat Ali were observed to have a better quality of life seen by their increase in vitality and libido and improvements in semen profile seen by increases in semen volume and sperm motility. 


Thus far, Tongkat Ali has been shown to improve libido, vitality and reproduction. In fact, researchers in the US investigated Tongkat Ali in men with mild erectile dysfunction. After three months of supplementation, the men on Tongkat Ali had sustained and harder erections and an improvement in Aging Male Symptoms compared to those on placebo. The interest of the scientific community persisted and investigated Tongkat Ali beyond aphrodisiac and sexual properties.





Tongkat Ali has been investigated for ergogenic benefits-the ability to increase muscle strength and size. Scientists investigated the effect of Tongkat Ali supplementation in men on intensive strength training. The men on Tongkat Ali had greater muscle strength and fat free mass compared to those on placebo. In a US study, competitive cyclists recovered quicker from fatigue when on Tongkat Ali. According to Dr Shawn Talbott, a nutritionist with Supplement Watch USA, the cyclists had lowered cortisol and higher testosterone levels hence creating an anabolic state that supported greater recovery from fatigue. Muscle tone and strength decrease with aging and predisposes one to injury, hence this feature may help the aging population.


Sustaining muscle tone is important as men age. A structural musculature form is important for a masculine stature of men. As testosterone levels deplete at 1% annually after 30 years of age, a common negative impact is osteoporosis in men. Testosterone modulates bone formation through androgenic activity via androgen receptor. Osteoporosis occurs when the rate of bone resorption is higher that the bone formation. Tongkat Ali supplementation in animal research prevented bone calcium loss for testosterone deficient osteoporosis. A combination therapy of testosterone and Tongkat Ali further reduced bone turnover and improved bone strength in a rats study. In fact Tongkat Ali has also showed immune boosting effects. As men age, the immune system weakens. With Tongkat Ali, the immunity is upregulated as proven in a clinical trial on a Japanese population .

The use of Tongkat Ali has evolved through the centuries from the product of old wives’ tale to scientifically substantiated use in improving and maintaining optimal levels of testosterone necessary for the masculine function in men. An improved quality of life through increased vitality, a healthier reproductive and sexual health, better bone and muscle strength has been observed with Tongkat Ali. It is no wonder that Tongkat Ali is the Root of Masculinity!





NASIHAT UNTUK ANDA



KONGSI AKTIVITI.Kejayaan
Jenama Malaysia.


ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.




Saintis CHINA, Dr Sun Tao menyatakan bahawa hanya dari peralatan tercanggih 'Best Available Technology' ( BAT ) berjaya menghasilkan 'extract' terbaik di dunia. Malah kehebatan 'BAT' telah berjaya menghasilkan 'extract' pati asli sepenuhnya, kandungan 'Nu-Prep lelaki'.



Dr. Sun Tao, nyatakan bahawa 'BAT' yang dipunyai oleh Biotropics Malaysia Berhad adalah lebih baik dari 'pharmaceutical' yang berada di Eropah ( EU ) malah juga di negara China. Nasihat beliau kepada para pemberitan WAJIB melihat sendiri kehebatan teknologi tersebut.



'Extract' pati asli Tongkat Ali dibenarkan memasuki pasaran CHINA.



Berita Terkini
Kehebatan Nu-Prep lelaki mendapat perhatian pihak pengguna di CHINA atas faktor mempunyai kajian klinikal terbukti.



USA Champion June 2015

2015 WORLD POLICE 
FIRE GAMES

( Mr.Universe 2015 menjadi perhatian di USA )


MR. UNIVERSE 2014
SAZALI SAMAD
MALAYSIA BOLEH










JUARA, lagi & lagi 'MALAYSIA BOLEH', MALAYSIA BOLEH.



'Medicine Hunter'
Chris Kilhem & CEO Tengku Shahril Tengku Adnan
Biotropics Malaysia Berhad


KONGSI AKTIVITI.Kejayaan
Jenama Malaysia.

ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.

               
NASIHAT UNTUK ANDA


                















6 Julai 2015
KOSMO Isnin


































Laporan terkini status kesihatan Mr.Universe 2014
berada pada tahap terbaik NORMAL ( parameter lain pada hasil 'pathology- comprehensive full blood test )



NU-PREP terbaik & untuk berada pada tahap ini
BERTENAGA semestinya NU-PREP.


NASIHAT UNTUK ANDA






            


     





JIHAD KESIHATAN - Terima Kasih ALLAH ( Thanks You ALLAH, Gracias ALLAH ). Kehebatan Yang Maha Esa, Ibu bekerja keras 2 hari sebelum 'persedian - mengemas sikit, keutamaan 'specialist - pakar masakan tersodap CILI PADI & TEH TARIK'. Seawal pagi pertama SYAWAL jam 10.30 pagi kedatangan saudar mara hingga malam 10.00 malam seramai 250-300 TETAMU. ( OMAK TETAP BERTONAGO BERPANJANGAN ).

HARI ini terakhir SYAWAL ( Sabtu 15 hb Ogos 2015 ) bacaan 'diabetes' Kencing Manis hanya 4.7 ( monitoring system ). Jika berterusan bacaan dari fakta laporan makmal 'PATHOLOGY' anggaran 5-6 SAHAJA. Ini berlaku setelah 5 tahun EMAK mengamalkan Nu-Prep. KESAN kebaikan & keberkesanan KEPADA KESIHATAN EMAK ( sokongan laporan makmal ‘pathology’ hasil keputusan status parameter organ lain dari – ‘comprehnsive full blood test’ ) adalah seperti berikut :-
1. Bacaan 'diabetes' Kencing Manis ke arah NORMAL. 
2. Bacaan Tekanan Darah Tinggi ( b/p ) ke arah NORMAL.
3. DENYUTAN JANTUNG NORMAL ( tidak perlu bedah untuk BETERI ).
4. Suntikan INSULIN dari 12, TURUN 10 & kini hanya 8 UNIT SAHAJA.
5. Uric Asid - ke arah NORMAL ( cerah TIADANYA GOUT ).
6. STATUS buah pinggang 'Creatinine' NORMAL.
7. LFT - liver function test NORMAL.
8. JARANG SEKALI PENING KEPALA.
9. LUTUT - tidak perlukan suntikan cecair dari hospital pakar. 
10. PERMAKAN - IBU tiada pantang, boleh rasa semua masakan disamping 'BERHENTI SEBELUM KENYANG'.


SEMUA diatas kini PERMUDAHKAN urusan IBU "OMAK" dengan urusan & IBADAH seharian. SOLAT Ibu sentiasa terjaga rapi. ( tepat pada waktunya, TERIMA KASIH ALLAH ). Kejayaan KESIHATAN yang baik seiring & menepati tuntutan agama.

Aktiviti produk 'MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI – kajian klinikal terbukti untuk KELESUAN / KELETIHAN ‘LOH –late ohset hypogonadis ' sebelum datangnya keletihan MELAMPAU, Mengurangkan Tekanan badan ‘stress reducer’ & lain-lain sebagai PENERAJU HERBA NEGARA ( kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT -USA ). Kesihatan yang baik dituntut agama, permudakan setiap Muslim dalam urusan / tugasan, Ibadah seharian & hari-hari seterusnya. Contoh kebaikan dengan pengamalan Nu-Prep lelaki TIADA SAKIT PADA KAKI, LUTUT, BELAKANG BADAN. Malah sukar demam disamping mengurangkan kandungan gula dalam badan. JESTERU Jemaah Haji akan sentiasa BERTENAGA. ‘In Sha Allah’ Segala yang terbaik dari Yang Maha Esa. IQRA Anda dituntut AGAMA ‘BACALAH’ ( HAK HARTA INTELEK kajian klinikal terbukti http://www.jissn.com/content/10/1/28 &http://onlinelibrary.wiley.com/…/j.1439-0272.2011.…/abstract & http://onlinelibrary.wiley.com/d…/10.1111/and.12214/abstract )
Nu-Prep terhasil dari kerjsama Kerajaan Malaysia & MIT (USA). Berjaya dipatenkan MALAYSIA – MY 134867, Amerika Syarikat ( US Patent 7, 132, 117 B2 ), Eropah ( Europe Specification Patent EP 1 313 491 B1 & Japan Patent ( JP 5607013 B ).

KONGSI AKTIVITI.Kejayaan
Jenama Malaysia.

ANDA PENGGUNA MALAYSIA & ANTARABANGSA
BOLEH MELAPORKAN
'KESALAHAN PRODUK'.

NASIHAT UNTUK ANDA












































NASIHAT UNTUK ANDA











No comments:

Post a Comment