Sunday 3 April 2016

MIHAS 2016 KLCC. Perfect Supplement Nu-Prep Lelaki. The Worlds 1st ONE & ONLY, Bio-active Ingredient TONGKAT ALI OR LONG JACK O R EURYCOMA LONGIFOLIA, 'Clinically Proven And PATENTED'.


'PERFECT'

Focus Nu Prep Tongkat Ali patented USA, 
EU, Japan & Malaysia. 

( Patent - US 7, 132,117 B2, 
Europe Specification Patent EP1,313,491B1, 
Japan Patent JP 5607013 B 
& MALAYSIA MY 134867 ). #fitmalaysia

The World 1st 'ONE & ONLY' Tongkat Ali 
OR Long Jack OR Eurycoma Longifolia, 
CLINICALLY PROVEN.  

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
'Best And Perfect
Supplement'
Nu-Prep lelaki.



Nu-Prep Tongkat Ali, Clinically Proven & Patented.

US 7,132,117 B2
Europe Specification Patent
EP 1,313,491 B1
JAPAN Patent JP 5607013 B
&
MALAYSIA MY 134867



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
AWAS, AWAS,AWAS
Nasihat
KKM
'Denggi'


Nu-Prep Tongkat Ali.
AWAS nasihat KKM.
'Denggi'
seawal Mei 2016
Terus Memuncak
Pada Julai 2016
JAGA DIRI
KELUARGA 
ANDA.

Kehebatan
Nu-Prep lelaki


Nu-Prep Tongkat Ali
Nu-Prep Tongkat Ali.
Mengimbangi suhu badan
ke arah baik & NORMAL.
TIADA SAKIT pada sendi-sendi
mula hilang. Tiada kesejukan /
mengigil.
2 kapsul setiap 2 jam.
Kelebihan 'mood' & 
selera makan tetap ada.
INI ADALAH CIRI-CIRI
kenaikan 'platelet'
meningkat dari hasil laporan
MAKMAL ( pathology ).


1st
Practice Makes Perfect.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali




FACT
2nd

                                        
Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Results
3rd


                                         
Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Kehebatan produk negara yang pertama & satu-satunya berasaskan dari herba Tongkat Ali yang mempunyai kajian klinikal terbukti. Bukti awal sebelum kajian klinikal terbukti WAJIB melalui ujian kepada haiwan sebelum ke ujian yang ke 2 iaitu ujian awal manusia. 

Kajian klinikal adalah bukti akan kelebihan produk yang telah melalui proses tersebut & terjamin ia adalah SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI. Inilah cara sesuatu produk berjaya menyakinkan pengguna yang bijak selain produk di daftarkan & berkelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ). KEUTAMAAN, produk bersaintifik yang dipasarkan mempunyai sijil Halal Jakim.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Pelbagai pandangan, jika benar proses yang lain atau cara lama, ia dapat memberi kesan kebaikan & tidak mendatangkan risiko BURUK kepada kesihatan tubuh badan. MAKA produk tersebut adalah baik. TETAPI kemajuan sains teknologi itu sendiri mendesak / memerlukan kelebihan berfakta & sudah semestinya kajian klinikal terbukti.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Bezanya adalah jika BENAR sesuatu produk herba terlaris dipasaran ( maksud permintaan banyak ) TETAPI ia tidak membantu dari sudut kesihatan pengamalnya kerna jumlah / peratus seperti pesakit KENCING MANIS yang KINI kian bertambah malah berpotensi mendapatkan rawatan 'dialisis' akibat kerosakan buah pinggang. BAYANGKAN meningkatnya jumlah pesakit kencing manis & dialisis berpunca atas AMALAN produk yang laris dipasaran. Persoalannya adakah benar produk tersebut SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI. ATAU SEBALIKNYA. Contoh seperti di Kelantan dari laporan Yayasan Buah Pinggang. 

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Jenis produk, yang dijual di pasaran Amerika Syarikat.


Iklan dilakukan kerna siaran tv, radio atau akhbar tidak melihat akan RISIKO buruk kepada pengguna TETAPI  keutamaanya adalah memperolehi kontrak tersebut. Ini tugas 'BATUK DITANGGA', tidak melihat akan kesan buruk kepada kesihatan pengamalnya. Bayangkan pihak akhbar, tv & radio TIDAK FAHAM akan peraturan atau kelebihan sesuatu produk yang BERKUALITI disokong fakta saintifik.    


PERHATIAN

INI adalah saranan dari pihak 
( PPIM ) 
'Persatuan Pengguna Islam Malaysia'

SILA pastikan, produk berasaskan herba Tongkat Ali hanya Nu-Prep lelaki, satu-satunya yang dijamin SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI.



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


TIDAK ADA SEBARANG PRODUK TONGKAT ALI YANG LAIN DIPASARAN, YANG MENEPATI STANDARD MALAYSIA ( SIRIM ). 

BERKELADAK, TIADA DOS SEBENAR, ADA YANG TIDAK LANGSUNG MANGANDUNGI BAHAN AKTI SEBENAR & TIADA KAJIAN KLINIKAL TERBUKTI.( adalah pasti - selama ini pengeluar atau kilang bagi produk berasaskan herba Tongkat Ali 'MENCURI HASIL KAJIAN KLINIKAL PIHAK BIOTROPICS MALAYSIA BERHAD' ). 

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Setiausaha Agung Dato Dr Maamor Bin Osman
Persatuan Pengguna Islam Malaysia.



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
NU-PREP LELAKI

KEHEBATAN PRODUK NEGARA
YANG TELAH MENGHARUMKAN NAMA MALAYSIA
BERASASKAN HERBA NEGARA DIPERINGKAT ANTARABANGSA.


PERHATIAN

Umat Islam di Malaysia digalakan mengamal produk berasaskan tongkat ali hanya Nu-Prep SAHAJA. Tidak yang lain. 

Pengiktirafan ini diberikan atas faktor produk Nu-Prep satu-satunya di dunia mempunyai kajian klinikal TERBUKTI. Inilah satu-satunya produk di bawah KOMITMEN KERAJAAN yang paling berjaya & dijamin SELAMAT untuk semua PENGGUNA ISLAM MALAYSIA berasaskan dari herba tongkat ali.




JIHAD KESIHATAN - Untuk 'Stamina' berpanjangan sepanjang Ramadhan pihak PPIM - Persatuan Pengguna Islam Malaysia mengalakan semua Umat Islam mengamalkan Nu-Prep lelaki.

Sihat Bertenaga, permudahkan segala urusan & ibadah seharian Bertenaga untuk 'SOLAT Tarawih'. Tiada lengoh-lengoh, sakit-sakit pada kaki & lutut malah belakang badan. ( RUKUK & SUJUD, mudah dipermudahkan ). Inilah satu-satunya produk yang paling berjaya di bawah KOMITMEN KERAJAAN MALAYSIA ( NKEA - Bidang Ekonomi Utama Negara ) berasaskan herba tongkat ali.

Produk Nu-Prep lelaki diiktiraf oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia ( PPIM ) sebagai produk paling SELAMAT untuk pengguna Islam, selain ianya BERKESAN & BERKUALITI TINGGI. Produk terbukti secara klinikal, kajian dilakukan oleh doktor pakar / saintis Malaysia & antarabangsa. Nu-Prep lelaki Tongkat Ali terhasil dari kerjasama Kerajaan Malaysia & The Massachusetts Institute of Technology ( MIT/USA )
‪#‎mitusa‬ ‪#‎moa‬ ‪#‎frim‬‪#‎mardi‬ ‪#‎jabatanperdanamenteri‬ ‪#‎ppim‬ ‪#‎jakim‬ ‪#‎myipo‬ ‪#‎sirimmalaysia‬ ‪#‎sprm‬‪#‎biotropicsmalaysia‬ Persidangan Industri Herba ‪#‎universityofwesterncape‬.Kajian klinikal yang lain seperti mengatasi tekanan badan 'stress reducer'‪#‎jissn‬ & LOH - Late onset hypogonadism ( fatique recovery ) Mengatasi Keletihan ( tidak ke arah KELETIHAN MELAMPAU ). LOH - Late onset hypogonadism ( fatique recovery ) Mengatasi Keletihan ( tidak ke arah KELETIHAN MELAMPAU ).i & LOH - Late onset hypogonadism ( fatique recovery ) Mengatasi Keletihan ( tidak ke arah KELETIHAN MELAMPAU ).Sebarang pertanya berkaitan aduan http://ahli.ppim.org.my/login
















PERHATIAN.

UNTUK semua jabatan, agensi kerajaan ( negeri-negeri ) juga pihak syarikat swasta. BAHAWA dengan ini bakal BERKUBURNYA  ( LENYAP ) produk yang ada, KERNA TIDAK MENEPATI peraturan & tidak mempunyai kajian klinikal terbukti.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

http://www.myipo.gov.my/

MAKA, untuk semu pengguna Islam & sebaliknya ANDA berkuasa untuk membawa isu ini ke TPPM atau pihak Persatuan Pengguna untuk tindakan lanjut. Semua perkara yang melibatkan produk Tongkat Ali di Malaysia ( tempatan ) TIDAK BERSAINTIFIK, TIDAK MEMPUNYAI KETEPATAN DOS SEBENAR & BERKELADAK. Mencuri Hak Karta Intelek pihak lain adalah pasti. Perkara ini pihak berkenaan & berwajib – semestinya bertindak segera.



JIKA benar ianya terus disokong atau diberikan ‘RUANG & PELUANG’ dalam aktiviti kerajaan, pada masa hadapan IA MUNGKIN BAKAL MEMALUKAN kerna serba kekurangan FAKTA jika di ajukan soalan saintifik atau berkaitan ‘WHO PROTOCOL’.  

MALAH ia membazirkan dana negara atas usaha ‘perkara yang sama’, yang nyata tanggungungjawab ini ditanggung sepenuhnya oleh pihak 'Peneraju Herba Negara' di bawah 'Komitmen Kerajaan' & hasilnya kini TERBUKTI ( berjaya mengharumkan nama negara atas fakta saintifik ). Kian bertambahnya kajian klinikal terbukti ( sebanyak 14 kajian ) malah masih ada yang sedang dijalankan. 



SOALAN INI, telah dijelaskan diberikan penerangan secara panjang lebar kepada pihak PELAWAT ANTARABANGSA / 'International Buyer' & pelawat tempatan semasa di MIHAS 2016. ( perbualan santai bersama pelawat ).

RAMAI 'KELIRU' produk berasaskan Tongkat Ali di Malaysia & TIDAK PASTI PRODUK SEBENARNYA, & di jual di MIHAS 2016. ( ini berkaitan produk HALAL & segalanya adalah benar dengan faktor 'ingredient' bahan aktif sebenar TIDAK dicampur bahan terlarang - seldanafil / tadanafil ). 

PRODUK lain sama ada 3 dalam 1 yang mempunyai kandungan bahan aktif tongkat ali atau produk tongkat ali yang tidak mempunyai kajian klinikal sebenar TIDAK SEPATUTNYA DIBENARKAN BERADA DIPAMERAN INI - IA AMAT MEMALUKAN NEGARA  ( soalan / perkara ini akan saya cuba bawakan kepada pihak penganjur pada masa akan datang ).


FAKTA, bagaimana mungkin sesuatu produk tiada sokongan kajian TETAPI dinyatakan / difahamkan boleh memberi kesan. Jika setakat KOPI ( coffee ) semua tahu akan status kopi. ATAU TONGKAT ALI, contoh lain hanya produk Nu-Prep Lelaki mempunyai jawapan dari segala bentuk SOALAN oleh pelawat.  


GESAAN PIHAK PPIM PADA 9HB JULAI 2015. Kepentingan negara adalah segalanya, perjuangan ini adalah WAJIB untuk menjaga & menjamin semua Pengguna Islam Malaysia & sebaliknya sentiasa berada pada status kesihatan yang amat baik.







Nu-Prep Lelaki untuk stamina
Kekal cergas dan sihat sepanjang masa di bulan Ramadan
09 Julai 2015 12:48 PM


Bulan Ramadan menjadi keutamaan bagi umat Islam untuk beribadah dan mendapatkan keberkatan, justeru sangat penting untuk menjaga kesihatan diri agar tidak mengganggu ibadah di samping mengehadkan diri daripada menjalani rutin seharian berada dalam keadaan letih, lesu, dehidrasi dan sakit kepala.


Dalam hal ini, digalakkan umat Islam untuk mengambil suplemen kesihatan untuk mengekalkan tenaga sepanjang bulan ini sebagai contoh suplemen berasaskan herba tongkat ali yang telah digunakan sejak zaman nenek moyang untuk merawat penyakit, tenaga batin dan kesihatan dalaman lelaki dan perempuan.



Tetapi hakikatnya, tongkat ali terbukti mempunyai lebih kebaikan daripada berfungsi hanya untuk meningkatkan tenaga batin, telah membawa Biotropics Malaysia Berhad, membawa tongkat ali untuk pendekatan baharu, dengan mengeluarkan sebuah produk berasaskan herba kesihatan berjenama Nu-Prep Lelaki.



Produk ini merupakan suplemen kesihatan yang mengandungi seratus peratus ekstrak tongkat ali tulen larut air, yang mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) dan mendapat pengiktirafan ISO Standardzation, Amalan Pengilang Terbaik (GMP), Standard Malaysia dan perakuan halal daripada Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) serta US FDA.



Menurut Setiausaha Agung Persatuan Pengguna Islam Malaysia, Datuk Dr. Ma’amor Osman, sebagai pengguna Islam yang bijak, adalah penting sebelum mengambil sesuatu produk perlu mengetahui adakah produk yang diambil itu mengandungi ekstrak pati asli herba tongkat ali sebenarnya dan telah menjalani banyak kajian klinikal yang membuktikan kebenaran dan manfaatnya.



“Ada banyak produk lain di pasaran yang mendakwa bahan asas yang digunakan adalah daripada ekstrak pati tongkat ali sebenar, malah tidak mempunyai kajian yang kukuh, tidak selamat, tidak mendapat pengesahan daripada pihak ketiga dan tidak didaftarkan di bawah KKM malah menyampaikan indikasi yang salah kepada pengguna.



“Orang ramai perlu lebih berhati-hati, ini berdasarkan hadis daripada Bukhari yang bermaksud, “Sesungguhnya tidak aku jadikan ubat untuk penyakit daripada benda yang diharamkan olehnya,”.



Jadi di sini saya ingin memberi nasihat, jangan terlalu ghairah untuk membeli produk berbentuk suplemen yang mendakwa diasaskan oleh herba yang sama tetapi tiada kajian klinikal, hanya berdasarkan kepada testimoni pengguna semata, malah dikhuatiri ada yang mengandungi unsur-unsur subahat (meletakkan unsur-unsur haram) dalam produk berkenaan.
“Lebih perlu sekiranya produk berkenaan mempunyai talian tertentu yang boleh dihubungi pengguna sekiranya berlaku keracunan, malah produk itu perlu menjalani proses-proses tertentu sebelum dipasarkan,” katanya ketika ditemui di kliniknya di Taman Tasik Tambahan, Ampang, Selangor, baru-baru ini.



Dr. Ma’amor yang merupakan seorang pengguna Nu-Prep Lelaki sejak diperkenalkan kepadanya, kira-kira sebulan sebelum melakukan aktiviti pendakian puncak Gunung Kinabalu, beberapa bulan lalu.

Hasil pengambilan yang berterusan, Alhamdulillah, dalam usianya 55 tahun, beliau berjaya mendaki gunung berkenaan tanpa menghadapi banyak masalah.



Apa yang penting jelasnya, dalam bulan Ramadan juga, umat Islam perlu sentiasa kekal aktif, fokus, peka, dan produktif agar memberi cerminan kepada agama lain, yang pada bulan puasa juga umat Islam kekal cergas, tidak letih dan sentiasa berstamina.



Katanya, antara langkah-langkah yang perlu dalam usaha untuk kekal aktif dan cergas dalam bulan puasa ialah melewatkan waktu sahur dan makan makanan tambahan yang terbukti produk yang selamat dan terbukti produk itu dikilang mengikut GMP dan perlu ada tahap farmaseutikal.



“Berdasarkan fakta, bukti dan kajian klinikal yang dilakukan, suplemen tongkat ali yang larut dalam air lebih selamat dan sesuai dalam badan serta bebas pencemaran. Suplemen seperti Nu-Prep Lelaki ini terbukti meningkatkan tenaga dan stamina seseorang, menggalakkan penurunan berat badan, berupaya membina, membantu awet muda dan menguatkan otot serta ketahanan badan.



“Setakat ini memang banyak produk berasaskan tongkat ali yang berada di pasaran, namun sebagai pengguna kita perlu lebih objektif dalam hal kandungan bahan yang tertera pada label produk adakah benar ataupun telah diuji kaji terlebih dahulu. Kebanyakan produk lain yang menggunakanpendekatan tidak larut dalam air dan tidak diproses dengan betul boleh mengakibatkan kerosakan buah pinggang dan memberi kesan terhadap tubuh badan manusia.



“Dalam hal ini suplemen ini juga terbukti tinggi dengan antioksidan yang memberi kesan yang positif pada badan. Kepada lelaki produk ini membantu mempertingkatkan hormon kelelakian dan meningkatkan pembinaan otot. Ia juga membantu dalam rawatan kencing manis.


TONGKAT ALI YANG BERADA DI PASARAN
“Malah jika otot bagus, dapat mengawal kandungan gula dalam darah dan sekiranya edaran darah lancar ke dalam setiap anggota badan dengan dibantu senaman, pasti akan menjadikan kita lebih fokus dan peka dan menurunkan tekanan,” jelasnya.


GESAAN DR. MA’AMOR SENDIRI, KERAJAAN MENERUSI  KKM HARUS MELAKUKAN PENYELIDIKAN KE ATAS PRODUK BERASASKAN TONGKAT ALI YANG BERADA DI PASARAN UNTUK MENGESAHKAN DAKWAAN, PRODUK MEREKA ADALAH YANG TERBAIK DAN MENGANDUNGI BAHAN-BAHAN YANG DIYAKINI BERKUALITI.


 “Apa pun bagi saya produk Nu-Preplelaki ini memang terbaik dan pengguna yang bijak perlu mengamalkannya kerana sebenarnya mencegah adalah lebih baik daripada mengubati,” jelas beliau.

Orang ramai boleh melayari laman web Nu-Prep Lelaki Tongkat Ali menerusi www.nuprep.com.my.





- See more at: http://www.utusan.com.my/gaya-hidup/kesihatan/nu-prep-lelaki-untuk-stamina-1.112176#sthash.EMTW32Ym.dpuf



Aktiviti
‘fb’
Tell us what you think. We welcome your comments on Cochrane Reviews. 
http://www.cochranelibrary.com/ 



Trusted evidence. 
Informed decisions.
Better health.




Intellectual
Property

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali



STAMINA
Terbaik & Sentiasa
SIHAT BERTENAGA.
Persediaan SEBELUM & SELEPAS PAMERAN 
 UNTUK TERUS BERTENAGA. 

Nu-Prep Tongkat Ali
'Jogging' 10 KM tiada masalah.

Nu-Prep Tongkat Ali
'Cycling 15/20 KM No Problemo'


Nu-Prep Tongkat Ali






Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali
10 km No Problem.


 Nu-Prep Tongkat Ali
'Again & again 10KM  NO Problem'



Nu-Prep Tongkat Ali
'Take 5'
25 KM.


Nu-Prep Tongkat Ali
Best Supplement &  NASI LEMAK / TEH TARIK
'Just Name It, Anything'


Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali




Nu-Prep Tongkat Ali






TERUS KEHADAPAN 
DENGAN AKTIVIT TERKINI



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Sambutan Terbaik dari pendengar TEGAR SelangorFM terbukti dengan peningkatan jumlah di website Biotropics Malaysia Berhad. 
NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM

NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM




NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM

NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM


NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM



NU-PREP TONGKAT ALI
SELANGORFM



MIHAS 
2016

KLCC 
'2nd Day'


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

'ON THE WAY'

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

SURIA KLCC MIHAS 2016 
&
NU-PREP LELAKI 'Best & Perfect Supplement'
Scientifically Tested, Proven & TRUSTED.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

2nd Day MIHAS 2016 KLCC
( 1st DAY - 'On Duty' )


PERHATIAN

MIHAS 2016, adalah ruang & peluang seluas-luasnya untuk ANDA bertanyakan soalan ‘yang pelbagai’ untuk mengetahui satu-satunya Tongkat Ali yang bersaintifik.


Belum ada sebarang Tongkat Ali tempatan yang lain berada di tahap ini. JIKA ADA ITU ADALAH SATU PENIPUAN BUKAN  SAHAJA PADA PENGGUNA TEMPATAN MALAH ANTARABANGSA. Jika ini berlaku ini amat memalukan negara, kerna belum ada sebarang produk berasaskan dari sumber Tongkat Ali yang mempunyai tahap kajian klinikal terbukti seperti mana Nu-Prep lelaki.


Begitu juga kakitangan kerajaan  ( atau yang pihak swasta yang lain ) jika mereka memberitahu bahawa ada terdapatnya produk tongkat ali yang lain lebih baik atau pati aslinya lebih baik dari kandungan Nu-Prep lelaki ANDA telah di tipu.


Malah pada pertemuan ‘IBM – International Business Matching’ di bawah MIHAS 2016 ( & sebelum ini ) jika terdapatnya produk berasaskan tongkat ali akan memberi satu nilai PENIPUAN TERANG-TERANGAN menipu pihak pembeli antarabangsa. KECUALI pihak antarabangsa itu sendiri sememangnya ‘berniat menipu’  pengguna di negara masing-masing.  Cara mereka membeli & menjual produk yang TIDAK ADA KAJIAN KLINIKAL.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Priority.
HALAL JAKIM
Nu-Prep lelaki


Perfect & Beautiful Day.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Beratur, pendaftaran
MIHAS 2016 seawal 9.30 pagi.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Persiapan setiap pihak terlibat.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

ARAH ke E 23 Hall 6
Nu-Prep lelaki.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Kelebihan PERTAMA mengatasi 'PEMBAZIRAN' berjaya di atasi di Malaysia.
Pada masa hadapan bermula buah-buahan TIDAK AKAN BERLAKU kekurangan atau pembazirian ( CEPAT ROSAK ) KERNA 
BIOTROPICS MALAYSIA BERHAD
MENYEDIAKAN TEKNOLOGI 'FREEZE DRIED'.
Tempuh TAHAN  2 TAHUN segala jenis buah-buahan tempatan & dari luar.

JESTERU, mengatasi masalah permakanan dunia secara tidak langsung. Membantu pembaziran berterusan ke arah SIFAR.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Pihak syarikat usahawan dari Negeri Selangor.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

NU-PREP 
24/7 CERIA dimana-mana ANDA berada.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Para pelawat MUDAH memahami akan kelebihan Nu-Prep lelaki & tanggungjawab pihak Biotropics Malaysia Berhad ketas kepentingan negara.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Juru cakap paling 'PROFESSIONAL' ( kiri ) berjaya di lahirkan oleh pihak Nu-Prep lelaki setanding ANTARABANGSA. Belum ada sebarang soalan yang TIDAK DAPAT DI JAWAP hingga kini.
Semua pelawat amat gembira, berpuas hati & faham akan kehebatan produk negara.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Menanti pelawat PEMBELI ANTARABANGSA
selain IBM.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Kepadatan pelawat meningkat setiap masa.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Cuba DULU, baru beri pandangan.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

DI MIHAS 2016
ANDA semua adalah BOS kami.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Produk luar negara dipamerkan di MIHAS 2016

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Ramai & TAHNIA pihak MATRADE MIHAS 2016 .

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
IKLAN bergerak.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Iklan bergerak permudahkan pelawat mengetahui status produk & lokasi booth berkenaan.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

SEMUA PERTANYAAN di jawab sambil memberi ANDA merasai pelbagai produk Biotorpics Malaysia Berhad.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Penjelasan jitu, terang & benar.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Jiran berhadapan booth, amat kagum pencapaian produk negara ketahap ini.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Pelawat ANDA diutamakan.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
'ORANG KUAT' 
Masjid Kota Damansara.
Beliau akan ANDA - selain kami temui disebarang pameran HALAL tempatan & antarabangsa. 

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Melihat 'RUNAG & PELUANG' di negara Arab juga Eropah.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Miss Aida, focus & yakin akan kelebihan produk bersaintifik bakal menembusi pasaran negara Arab, Africa & Eropah dalam masa terdekat ini.

Pelawat ANDA adalah bos kami. Segala soalan diberikan secara TERUS & JELAS.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Jutaan Terima Kasih Dato Sri Johari
sudi hadir & bergambar.
Untuk pengetahuan semua pihak, beliau adalah contoh usahawan 'ahli perniagaan' yang paling berjaya & sentiasa fokus. CONTOH PALING BERGUNA ATAS NASIHAT / PANDUAN PADA SETIAP MASA. 







'3rd Day'
MIHAS
2016


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

YB Dato Noraini Ahmad, 
Pengerusi Matrade 
melawat 'booth Nu-Prep Lelaki' 
diiringi Tengku Shahrir Tengku Adnan,
CEO Biotropics Malaysia Berhad, 



Kehebatan MIHAS 2016 KLCC adalah diantara yang terbaik ‘TAHNIAH MIHAS 2016 & semestinya MATRADE’. Bertugas 24 jam sebelum & semasa. ( selepas – penutup ).


Pertanyaan & perbincangan bertanyakan soalan & berminat melebihi 100 syarikay / pihak yang amat berminat.  MIHAS 2016 bermula Rabu bersamaa 30hb Mac hingga 2hb April – Sabtu, 2016. Malah selepas MIHAS bermulanya pada 4hb April 2016 Isnin hingga Jumaat 8hb April 2016 hampir 5 hingga 10 pihak syarikat yang berminat telah hadir di pejabat Biotropics Malaysia Berhad – teruskan perbincangan dari MIHAS 2016 KLCC. Jumlah ini bakal bertambah dari masa ke semasa setiap minggu.


Pihak berminat untuk pasaran tempatan & antarabangsa. Kehebatan kali ini terbukti permudahkan segala urusan & mengharumkan nama negara.


Sekali lagi TAHNIAH ‘ MATRADE & MIHAS 2016’ KLCC.     
Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali





Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Penjelasan Nu-Prep lelaki adalah satu-satunya produk negara yang paling berjaya di bawah Komitmen Kerajaan Malaysia. Produk terhasil dari fakta saintifik sepenuhnya.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Pakar 'Extraction' menjelaskan status hasilnya.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Sebarang soalan amat dihargai.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Pakar 'Extraction' menjelaskan kepada pengedar produk berasaskan 'extract' untuk pasaran Singapore. 

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

 Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

 Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Wakil pihak AIMS, bersama protokol wakil dari Korea
melawat MIHAS 2016.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

 Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Mr. James wakil USA ke MIHAS 2016

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Kedatangan bersiap sedia dengan ubatan / makanan tambahan untuk penghadaman
dibawa khas dari Amerika Syarikat. ( USA )

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
( Hamzah nama Islam beliau, membawa 'supplement' terus dari USA bertindak seakan sama seperti Nu-Prep lelaki untuk meningkatkan Testosterone ). Ia memberikan tenaga permudahkan segala urusan di Malaysia semperna MIHAS 2016 ini.  

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Beliau nyatakan seakan kebaikan yang sama dengan Nu-Prep lelaki
'produk USA, meningkatkan tahap kesihatan apabila berada di luar negara ( dari USA ke Asia, Malaysia KLCC MIHAS 2016 )

AKAN BERBINCANG seterusnya hari ke 4 MIHAS.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Penjelasan untuk yang berminat pasaran Tempatan & Antarabangsa,
diberikan penerangan JELAS & TERANG.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
Penerangan - proses terbaik di MALAYSIA & DUNIA 
hanya dari Biotropics Malaysia Berhad.
TIDAK ada sebarang kilang pengeluar bertauliah / pengesahan 
USFDA KECUALI Biorropics Malaysia Berhad.  



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

WAKIL 'Perantaraan' antara Hong Kong & Malaysia
sememangnya MALAYSIA BOLEH.
Contoh Hermoni Terbaik

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Wakil dari Hong Kong diberikan penjelasan TERANG & JELAS oleh CEO - Biotropics Malaysia Berhad Tengku Shahrir Tengku Adnan.
TIADA soalan yang tidak dijawab berkaitan 'TONGKAT ALI, meningkat testosterone tanpa
bahan kandungan terlarang.


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

SOLAT
Jumaat KLCC.





Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali
KLCC 2016.



Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

'Best Team'

Kopi Emega, terbaik & tahniah. Pasukan terbaik bakal mendahului pasaran tempatan & antarabangsa berasaskan KOPI & 'Pure Extrcat' Tongkat Ali Patented USA, EU, Japan & Malaysia.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Mr. Ang, akui Nu-Prep lelaki
bukan sahaja bersaintifik ( kajian klinikal terbukti )
Malah produk Negara setanding Antarabangsa.
Nu-Prep lelaki sememangnya ANDA SIHAT BERTENAGA.
( segala bacaan parameter juga NORMAL )


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Kini, untuk 'memory' semestinya KESUM 'lineminus'.
Terbukti seperti kajian klinikal & dipatenkan. 






KEHEBATAN COFFEELAND, 
bukan sahaja produk yang baik malah pengurusan sememangnya TERBAIK.


TAHNIAH Mr. Wong, 
sambutan paling baik untuk pasaran temapatan & antarabangsa.





Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali




Nu-Prep lelaki Tongkat Ali


Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali






Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali








Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

6.45 PM.
Masih ada pertanyaan berkaitan Nu-Prep lelaki 'Freeze Dried'.

Nu-Prep lelaki Tongkat Ali

On The Way Back. SURIAKLCC.
7.45 pm.


The 
Last
Day
MIHAS
2016

Nu-Prep Tongkat Ali
'Mr. NuPrep'


Nu-Prep Tongkat Ali

 Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Bersedia pada hari ke 4, merupakan hari terakhir MIHAS 2016. Pelawat yang bakal hadir adalah dikalangan orang awam sebagai pembeli produk. ( selain pihak pembeli antarabangsa )

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali
'Malik, dari USA'


Nu-Prep Tongkat Ali
'Alhamdulillah' hadiah diberikan berkaitan JIHAD KESIHATAN, Inovasi, Paten 
America 20164'. 

Nu-Prep Tongkat Ali
'Abu Bakar, penulis America 2064'

Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali & AMERICA 2064

Kelebihan buku ‘AMERICA 2064’ memberi gambaran TEPAT bakal berlaku sesuatu yang sama seiring langkah di buat oleh pihak Biotropics Malaysia Berhad. Contoh menepati ‘America 2064’ adalah dari  sekarang 2016  telah mempunyai produk ‘MAKANAN TAMBAHAN’ yang prosesnya di patenkan bersama kesan kebaikan kepada kesihatan tubuh badan.

Hak Harta Intelek selain inovasi memberi gambaran TEPAT, JELAS & TERANG akan produk dari  negara Malaysia, satu-satunya paling berjaya di dunia untuk SIHAT BERTENAGA terbukti secara saintifik ( kajian klinikal terbukti ).

Pasaran & permintaan yang paling banyak akan berlaku adalah dari produk berasaskan herba, bersama hasil sains adalah segalanya. Produk disahkan dari landasan saintifik yang dijamin SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI. 


Sesuatu produk herba yang membawa hasil bacaan dari laporan makmal ‘pathology’ adalah baik & ke arah Normal. Ini pertunjuk aras kejayaan dari sekarang untuk bersiap sedia lebih awal. Amalan makanan tambahan produk Malaysia ‘Nu-Prep Lelaki Tongkat Ali’ bakal menjadi rebutan untuk SIHAT BERTENAGA bagi permudahkan segala urusan seharian & ibadah.

Nu-Prep Tongkat Ali & AMERICA 2064
‘AMEEN’ 



Nu-Prep Tongkat Ali & AMERICA 2064


Nu-Prep Tongkat Ali & AMERICA 2064


Nu-Prep Tongkat Ali & AMERICA 2064



Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali
Pegawai Matrade yang sentiasadengan senyuman.

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Terima Kasih 'Distributor Sri Kassim'

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali
'Hamzah' @ James
from USA. To penetrate USA market 'Nu-Prep lelaki Tongkat Ali'.


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali


Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Kehebatan produk yang mempunyai jangka hayat 2 tahun ( 2 years - expiry date ). Proses yang memberi kebaikan dengan tidak berlaku pembaziran makanan berasaskan buah-buahan. Contoh jika dipetik dari ladang setiap buah-buahan mempunyai jangka hayat yang terhad. Kini berjaya diatasi dengan proses 'Freeze Dried' yang lebih dari 'Spray Dried'. 

Kualiti bahan aktif masih ada & rasanya masih kekal. Inilah akan berlaku dipasaran tempatan dengan lambakan buah-buahan tempatan yang boleh dikembangkan ke pasaran yang TIADA HADNYA.  BUKAN LAGI PEMBAZIRAN ( seperti buah-buahan yang sudah rosak ). 

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali 

Nu-Prep Tongkat Ali
Bos masakan ikan paten
( akan datang Paten Freeze Dried )

Nu-Prep Tongkat Ali
Panglima, SETIA GAGAH BERANI
Sentiasa TEGUH dimana-mana pameran
tempatan & antarabangsa. ( kawan baik ).

Nu-Prep Tongkat Ali

Nu-Prep Tongkat Ali
Bersama Datuk Shukri, sahabat yang berilmu. MINDA segar mengetahui akan datang JENAMA PRODUK HALAL ADALAH SEGALA-GALANYA. 

Nu-Prep Tongkat Ali.
Bersam Datuk Shukri  'inventor' / master mind MIHAS. 
TAHNIAH MIHAS 2016.

Tahniah kejayaan MIHAS 2016, semakin terserlah dengan tahun ini paling banyak PERTANYAAN & BERMINAT. Pihak 'tempatan & antarabangsa' melihat kelebihan hasil produk yang boleh di komersialkan secara aktif. 

Anggaran secara kasar melebihi 'diluar jangkaan' bakal transaksi berlaku pada pasaran tempatan & antarabangsa. Contoh penambahan untuk pasaran 'United States of America, Negara Arab & China'. 



Nu-Prep Tongkat Ali

Inilah contoh terbaik '1 Malaysia', kami sentiasa ada & bergambar setiap kali berjumpa. Jutaan Terima Kasih. 

Nu-Prep Tongkat Ali
SANTAI  KLCC.





No comments:

Post a Comment