Sunday 8 April 2012

MIHAS 2012 Nu-Prep 100 ( Water Soluble Extract )




Message 
CEO MATRADE

' I encourage all Malaysia exporters to grab this great opportunity to leverage on the presence of so many foreign buyers in promoting your products and services to the global marketplace. Buyers & sellers will certainly benefit from expanded business networks & new contacts gained through this event. I wish all foreign buyers & Malaysia exporters successful business meeting at the "Buyers - Sellers Meet".    
SEBILLION TERIMA KASIH 
atas kejayaan MIHAS 2012.


Programme 
INCOMING BUYING MISSION
IN CONJUCTION WITH THE MIHAS 2012
2 - 7 APRIL 2012
JAPAN
SATU CONTOH YANG BAIK.
WAJIB ( Compulsory ) menjawap 3 muka surat berkaita produk sebelum di mulakan contoh jenis produk, kajian klinikal, sasaran produk, jumlah kuantiti, tempoh pengesahan tempahan, tempah sampai ke destinasi & pelbagai lagi. SEBELUM BERMULA PERBINCANGAN. 

SINGAPORE 
Negara Jiran - Adakah 'Extraction atau Powder'.

Pernah mencuba malah masih ada 'stok' belum habis di makan.

 INDONESIA
Berminat dengan adanya rangkaian 500 farmasi di Indonesia. Mencadangkan 'wajib' memperolehi permit 'import'. Di maklumkan kini Nu-Prep 100 berada di semua pasaraya besar seperti Giant, Mydin, Carrefour & Tesco serta para juru jual terdiri dikalangan rakyat Indonesia. Dipersilakan untuk lawatan ke rangkaian di Lembah Klang.


Rezeki - mungkin sejarah bakal berulang lagi, seperti sebelum ini. Terdapatnya satu permohonan rasmi dari pengarah & pakar syarikat 'pharmaceutical' dengan kos sebanyak 17 juta Euro ( latihan, permidahan bahan mentah, produk siap & teknologi ).

Begitu juga kehebatan produk berjaya didaftarkan di CHINA pada 2007.  

Nasihat diberi, pastikan 'dokumentasi' mencukupi & memenuhi syarat-syarat utama kementerian kesihatan. JIKA INI BENARA, jaminan diberikan kurang 6 bulan dari sekarang bakal berada di benua ARAB dengan permulaan kos pembelian RM 20 juta setahun ( meningkat seterusnya ) seperti laporan disertakan pada 'Laporan Mihas 2012'.

Kelebihan aktiviti, tersebar melalui wakil perniagaan  untuk pasaran ke Morocco & Indonesia. ( mandat diberikan bahawa dengan segala 'dokumentasi yang mencukupi, sealiran ' registration ' yang ditetapkan oleh kedua-dua Kementerian Kesihatan ( & kementerian yang berkenaan ) maka kan berada di pasaran terbabit kuran dari 6 bulan dari sekarang.


         'EXCLUSIVE'  
Discovery - Established
 with effect from
 June 2011 
(supersede) 

First International Journal of Andrologi - ANDROLOGIA.
                     
Article first published online: 15 JUN 2011 ( DOI: 10.1111/j.1439-0272.2011.01168.x )
Andrologia, 43: no. doi: 10.1111/j.1439-0272.2011.01168.x
  
Publication History
1.    Article first published online: 15 JUN 2011
2.     Accepted: December 7, 2010

Impact Factor: 1.152. ISI Journal Citation Reports © Ranking: 2009: 4/6 (Andrology)
Online ISSN: 1439-0272
Overview
Aims and Scope
Andrologia provides an international forum for original papers on the current clinical, morphological, biochemical, and experimental status of organic male infertility and sexual disorders in men. The articles inform on the whole process of advances in andrology (including the aging male), from fundamental research to therapeutic developments worldwide.  First published in 1969 and the first international journal of andrology, it is a well established journal in this expanding area of reproductive medicine.

And in addition, Andrologia provides articles on anatomy, endocrinology, physiology, and veterinary medicine.

Andrologia is essential reading for scientists in fundamental andrological research, laboratory diagnosticians, veterinarians and clinicians in many fields (most importantly -  dermatologists, endocrinologists, gynecologists, oncologists, and urologists.)

 Keywords :- andrologia; 
andrology, organic, male, infertility, sexual, disorder, aging, research, therapy, anatomy, endocrinology, physiology, veterinary, medicine, clinic, dermatology, gynaecology, oncology, urology



Professor Ralf Henkel Phd ( University of The Western Cape, South Africa )
di Biotropics Malaysia Berhad pada  4hb Okt 2011.


Peneraju Herba Negara 
Nu-Prep 100
 ( Water Soluble Extract - Freeze Dried )
Paten Amerika Syarikat ( US patent no 7, 132, 117 B2 ) 
&
 Eropah ( Europe Specification Patent EP 1,313, 491 B1 )

Pakar dari Malaysia yang terlibat secara langsung penyelidikan bertaraf dunia & kajian klinikal beliau sebagai 'supersede'  & 'discovery' berkaitan 'Kesubuaran / Fertlity' bersama LOH, late on-set hypogonadism. Dr Ismail Tambi. Pakar Andrologi Malaysia, Pakar Profesor Saiful Bahari dari Universiti Sains Malaysia, Profesor Ralf Henkel Phd dari 'university of The Western Cape South Africa. Bersama Director Biotropics Malaysia Berhad, Tengku Shahrir  










Tongkat Ali Nu-Prep 100 sebagai
'Peneraju Herba Negara' 
di bawah NKEA













Strategi pamasaran bersama fakta kajian klinikal pertama ( supersede ) di dunia yang di siarkan oleh 'journal Kesihatan antarabangsa - laporan perubatan adalah penting sebagai bahan 'permualaan perbincangan dengan pihak luar yang berminat'. Ini memandangkan tanggungjawab kami bukan sahaja menjual 'malah memberi status terkini mengenai Tongkat Ali yang terbaik TANPA CAMPURAN BAHAN TERLARANG / DADAH ' NO DRUGS' -memandangkan terlalu banyak dipasaran dari dulu telah mencemarkan nama baik herba tersebut juga negara.


Sebelum ini & ketika MIHAS 2012, penjelasan serta fakta produk kini berada di seluruh negara terutama 
di pasaraya besar seperti Giant, Mydin, Tesco & Carrefour, selain di kedai herba bersama salinan 'Pengiklanan di akhbar tempatan & bermulanya iklan di TV3 ' waktu perdana, memberi kelebihan keujudan & keyakinan pihak luar yang berminat  mengenai produk Nu-Prep 100 ( yang pasti produk juga terdapat   di farmasi, lebih 800 farmasi terkemuka negara ).

Penjelasan produk Nu-Prep 100 ( US, EU paten ) memberi keyakinan pihak luar yang sudi melawat rangkaian RY Saloon di Lambah Klang telah melihat bagaimana ratusan jenis herba negara yang di jual didapati Nu-Prep 100 adalah yang terlaris di kalangan herba Tongkat Ali di Malaysia.

Contoh produk berada di pasaraya terkemuka seperti berikut :-

Giant - RY Saloon, Kota Damansara

RY SALOON. Fakta kajian Klinikal / saintifik memudahkan juru jual 


Giant - RY Saloon, Kelana Jaya




Giant - RY SALOON, Stadium Shah Alam





Giant - RY SALOON, Klang Sentral


Giant - RY SALOON Bandar klang



RY Saloon, mempunyai ratusan jenis herba yang di jual sekian lama. tetapi hingga kini belum pernah sebegini hebat seperti Nu-Prep 100 ( US, EU patent ). Pelbagai jenis herba berasaskan herba Tongkat Ali contoh dari pasaran antarbangsa iaitu dari Australia sebagai contoh - TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN walaupun dengan sains & teknologi TAPI TANPA KAJIAN KLINIKAL seperti Nu-Prep 100. ( terbukti kebaikan & keberkesanan ) ini dinyatakan oleh 'Pengguna Bijak'. ( makan & habis sebotol pun TIDAK NAMPAK ) tapi Nu-Prep 100 yang sihat bertambah sihat, yang sakit atau ada 'kencing manis' atau 'darah tinggi' atau sakit badan, keletihan terlalu banyak kebaikan sambutan yang amat baik. Pernah jual herba hingga jutaan ringgit dalam sebulan, mungkin akan datang Nu-Prep 100 berpotensi tinggi mencapai ke tahap ini. Ini adalah landasan berfakta, kehebatan sambutan produk kelihatan jelas meningkat.

Maka di RY SALOON, untuk semua peniaga kedai herba Malaysia ini adalah masanya kerana jika ingin menambahkan pendapatan 'Industeri Herba Menjana Ekonomi Baru'. Nu-Prep 100 (US,EU paten) adalah 'Peneraju Herba Negara' dikalnagan herba berasaskan Tongkat Ali dan bersama RY SALOON berkembang  pesat / produk terlaris. Pihak Kedai Herba 'Tidak Akan Kerugian' mengambil terus dari RY SALOON sebagai produk 'MONEY BACK GUARANTEE' ( pasti produk terjual, akan membeli JIKA TIDAK TERJUAL ) produk Jenama Malaysia pertama bersaintifik & berkriteriakan WHO. Belum pernah dalam sejarah herba tempatan berlaku sebegini PANTAS.

SILA HUBUNGI 
RY SALOON 
TENGKU MUHAMAD JAMIL
 016 - 210 4798. 


Discovery, Nu-Prep 100 
( US,EU Patent )
 fakta dari makmal 
( tambahan, latest discovery  )

Gabbles Pathology - 
Trusted Internationally
LFT - Liver Function Test 
1.     Pengambil  Nu-Prep ( 2007 – 2011 )

2.     Disyaki  ‘ Demam Denggi ’  2007 – mengambila Nu-Prep 2 hari ( 48 jam  ) setiap 4 jam  apabial terasa sejuk, mengigil & sakit pada sendi-sendi,  sebanyak 4 – 6 kapsul ( sepertikajian 200, 400 & 600 mg sehari ). Jiran pada masa yang sama mendapat rawatan di hospital ( demam ) juga ada jiran yang telah meninggal dunia “Denggi Berdarah “. Pihak Kementerian Kesihatan Malaysia – datang melakukan  semburan ke kawasan.  

Bacaan suhu badan 38.6 c ( 60 kapsul, bersamaan 6000 mg dalam 2 hari ). Pada hari ketiga TIDAK DEMAM LAGI.

3.     Dari 2007 – 2011, setiap hari 200 mg ( 2 kapsul x 365 setahun = 730 kapsul setahun ). Jumlah 146,600 mg

4.     Setahun 146,000 mg x 5 tahun = 730,000 mg

5.     Ujian LFT – liver Function Test ( 9 hb Mar 2012 )
     
Januari 31 hari, Februari 29 hari & Mac 9 hari. = 69 hari
69 hari x 2 = 138. ( 138 x 200 = 27,600 mg )
Jumlah pengambilan Nu-Prep 757,600 mg
( dari 2007 – 9 hb Mar 2012)  


LFT - Liver Function Test, 
Results
Gribbles Pathology - 
Trusted Internationally.
( Non Toxicity / Chronic Toxicity )









No comments:

Post a Comment