Friday 18 May 2012

' EDISI ISTIMEWA' PADA SEMINAR KELUARGA SAKINAH 'SUAMI HEBAT RUMAHTANGGA BERKAT' TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ( NO DRUGS ), KEMENANGAN MENUJU KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH. Fakta Kajian Klinikal TERBUKTI pada AJA2010 ' Kesuburan - Fertility ' & ANDROLOGIA - First International Journal of Andrology. LOH - Late onset Hypogonadism June 2011. NU-PREP 100 LARUT DALAM AIR DIKERING SEJUK BEKU ( WATER SOLUBLE EXTRACT - FREEZE DRIED ) & UJIAN TERBARU, LFT - Liver Function Test Gribbles Pathology Trusted Internationally ( intake 200mg daily from 2007 - March 9th 2012 ) results 'NON TOXICITY / CHRONIC TOXICITY'. ( above 700,000mg ). Google Search Results - TOP list, latest extra ordinary 1,130,000,000 -23 seconds dated May 17th, 2012 ( CARIAN TERPANTAS 'GOOGLE SEARCH' )


SEBILLION TERIMA KASIH
SEMUA DIJEMPUT HADIR MASUK ADALAH PERCUMA

Berkongsi ‘ILMU’ bersama MENUJU KEMENANGAN KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH. TERANG, JELAS & BENAR. ( SAINS & ISLAM, Tanpa Bahan Terlarang / DADAH – NO DRUGS )



KEHADIRAN ANDA MENYEGARKAN
HARTA SEBENAR ILMU 'DUNIA & AKHIRAT'
HARTA INI 'ILMU' ADALAH HAK
KITA SEMUA.

PERHATIAN 
3 PAKAR DALAM 1 MASA
DARI 8 PAGI-3 PETANG
SEMUA DIJEMPUT HADIR, MASUK ADALAH PERCUMA. 
SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI 'BHG, UUKI JABATAN HAL EHWAL AGAMA ISLAM NEGERI SEMBILAN D.K ( 06-762 2617 / 06- 762 2606 )

NASIHAT KAMI, PADA BEBERAPA SEMINAR KESIHATAN YANG TELAH DIADAKAN SEBELUM INI SEPERTI INTIM - IPOH PERAK, SAMBUTAN & KEDATANGAN AMAT MENAKJUBKAN 'SESAK', MAKA ADALAH LEBIH BAIK ANDA HUBUNGI PIHAK BERKENAAN DENGAN KADAR SEGERA. DEMI KEBAIKAN BERSAMA 'MENUJU KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH.' 




FAKTA TERANG, JELAS & BENAR
KEMENANGAN 
KEMAJUAN & 
PEMBANGUNAN UMMAH. 
'IQRA' BACALAH
SILAKAN
PERHATIAN : FAKTA KEMENANGAN UMMAH YANG NYATA, KEJAYAAN PRODUK JENAMA MALAYSIA ( HALAL, BERSAINTIFIK & SELAMAT  ) 

Tongkat Ali Nu-Prep Larut Air 100%
 ( Water Soluble Extract – Freeze Dried )
Paten US 7, 132, 117 B2 & Europe, EP 1, 313, 491 B1.

EKSKLUSIF ( Berita Harian 6hb September ). 
KAJIAN BAHAGIAN PENYELIDIKAN - JAKIM.

200, 000 daftar cerai, kurang 6 tahun nikah paling ramai berpisah.( dalam tempoh 10 tahun lalu )
MEMOHON CERAI KERANA TIADA PERSEFAHAMAN

WANITA                                                        69.44%
LELAKI                        43.33%


PUNCA UTAMA SUAMI MEMOHON PENCERAIAN

·         Sikap Tidak Bertanggungjawab
                                                                     32.93%
·         Akhlak dan social
                                                                     12.03%
·         Campur tangan pihak ketiga, keluarga dan bekas kekasih

                                                                       5.45%
·         Ekonomi
                                                                       2.26%


PUNCA UTAMA ISTERI MEMOHON CERAI

·         Sikap Tidak Bertanggungjawab
                                                                     17.68%
·         Akhlak dan social
                                                                       5.84%
·         Campur tangan pihak ketiga, keluarga dan bekas kekasih

                                                                       4.42%
·         MASALAH SEKSUAL
 1.38 %                  

·         MASALAH SEKSUAL
 1.38 %  ????????                

FAKTA ‘STATISTIK’ AKAN DATANG BAKAL BERUBAH KEARAH LEBIH BAIK.


JIKA BERJAYA DI KURANGKAN WALAUPUN SEDIKT PERATUSNYA IA SEBAGAI SATU PERMULAAN YANG AMAT BAIK ( PERKARA HALAL & IA DILAKNATI YANG MAHA ESA ADALAH PENCERAIAN )
PASANGAN ISLAM BERCERAI SETIAP 15 MINIT.
Jika benar dari keseluruhan ‘MASALAH SEKSUAL’ contoh seperti :-

i.                    Peranan sebagai ‘SUAMI’, hubungan biasa suami isteri. Lelaki yang sihat tahap hubungan seksual, 3 hingga 4 kali seminggu.

ii.                  Berkurangan hubungan  seksual  ( atas factor umur, suami yang berumur terdapat juga yang masih muda bermasalah  )

iii.                Tahap tenaga ‘SUAMI’, tiada dari awal perkhawinan. ( masalah eraksi )

iv.                 Masalah ‘Kesuburan’ ( institusi berkeluarga – mendapat zuriat )

v.                  Tidak ikhlas terhadap isteri ( komunikasi halal, berfikiran tidak pentingnya hubungan seksual & menyalahkan suasana kerja serta yang lain kononnya ‘stress’ )

vi.                Pasangan suami isteri kurang kebijaksanaan mengenai  isu ‘seksual’ tanggungjawab dan peranan masing-masing. Kelebihan ‘WANITA DIJADIKAN ADA KEISTIMEWAAN’  dengan anggota sedemikian untuk ‘SUAMI’  & sebagai suami mengutamakan isteri ‘DAHULU’ ( kebanyakan, ini terlepas pandang oleh suami )

KEMENANGAN KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH.

JIKA sebab-sebab di atas  dapat di KURANGKAN ( peratus penceraiaan ), dari bilangan i-vi di atas MAKA ganjarannya amat  besar kerana ini berkaitan ‘KESIHATAN’. Tugas sebagai pakar seperti Profesor Emeratus Dr Ismail Tambi ( hanya pakar Andrologi, Malaysia ) sentiasa menasihatkan pemeriksaan berskala perlu, untuk  suami isteri mengetahui dan cara mengatasinya dari peringkat awal.  
ATAU MEMOHON KEBIJAKSANAAN DENGAN MELAYARI KAJIAN KLINIKAL BERKRITERIA WHO PERTAMA BERKAITAN KESUBURAN & PENGURUSAN HYPERGONADISM ( ANDROPOS ) TERCATAT PADA JOURNAL KESIHATAN, LAPORAN PERUBATAN ANTARBANGSA.
SILA FOKUS ( Peringatan ia bukan sekadar ‘aphrodisiak’ malah kebaikan  kesihatan pada tubuh badan )

a.      The Asian Journal of Andrology ( 2010 )BERKAITAN FAKTA KESUBURAN

b.      ANDROLOGY. First International Journal of Andrology. ( ‘online’ bermula pada 15hb Jun 2011 )BERKAITAN LOH, Late on-set hypogonadism ( andropos / awet muda )

KEBENARAN  SAINTIFIK.

PENCIPTA IVF MENANG NOBEL.( MEMBANTU BERJUTA-JUTA PASAGAN YANG TIDAK SUBUR ). INI  MERUPAKAN KEMAJUAN PENTING DALAM PERUBATAN MODEN.
KOS RAWATAN YANG TINGGI, JIKA DIBEZAKAN SECARA ‘ALTERNATIF’ IA MUDAH DAN MENJIMATKAN KOS. ( NASIHAT PAKAR ANDROLOGI ADALAH KEUTAMAAN )
KEBAIKAN DAN KEBERKESANAN ADALAH ATAS KAJIAN KLINIKAL YANG TERCATAT PADA JOURNAL KESIHATAN – LAPORAN PERUBATAN DIATAS ADALAH DI RUJUK.

  
BERKAITAN INOVASI ISLAM ( Sains & Islam ) sealiran permudahkan IBADAH  seperti :- ( kebaikan & keberkesanan yang lain bakal diperolehi )

a.       Zuriat – Tuntutan berkeluarga dengan mempunyai zuriat. ( keutamaan )
b.      Kebahagian suami isteri ( penambahan peranan sebagai suami mendahulukan isteri )
c.       Wuduk yang lebih lama, memudahkan ‘Solat’ nasihatan pakar dengan senaman kemut akan memudahkan kencing / lawas ( tidak terkeluar air kencing apabila terbatuk, bersin atau menaran )
d.      Kebersihan terjamin ( kotor berbaur / air kencing ) kebaikan kesihatan dapat ditingkatkan.
e.       Kesihatan tubuh badan bertenaga tidak lesu. Memudahkan induvidu muslim lebih fokus pada aktiviti harian, dapat meningkatkan produktiviti / ekonomi.

Peringatan ia adalah AMALAN , bukan budaya ( nasihat & panduan ) :-

i.                    ‘ BERHENTI  SEBELUM  KENYANG ’ ( BSK ) makanan berkhasiat.
ii.                  ‘  CARA HIDUP SIHAT ‘ ( CaHS ) senaman / beriadah &
iii.                ‘ TIADA ROKOK, ARAK, DADAH & ZINA ( TRADZ )

Surah Al-Maidah :- ayat 2

“ Hendaklah kamu tolong menolong dalam mengerjakan pekerjaan baik dan memelihara diri, dan janganlah bantu membantu dalam mengerjakan dosa dan pelanggaran hukum “

Pihak Biotropics Malaysia Berhad, bekerjasama pihak JAKIM / RTM dengan ‘sponsor’ pemenang ‘Tilawah Interaktif’ 2 tahun berturut hingga kini ( 2010 & 2011 )


KEMENANGAN KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH, ( hubungkait  produk Jenama Malaysia bertaraf dunia - Sains & Islam )

Perubatan Barat ( western medicne / drugs 'High Risks - side effects' ), Persaingan nyata memantapkan testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ( NO DRUGS ) Kini hanya Tongkat Ali Nu-Prep 100 Larut Dalam Air dikeringkan sejuk beku ( water soluble etxract - Freeze Dried ) di patenkan di Amerika Syarikat US 7, 132, 491 B2 & Eropah ( Europe specification Patent EP 1,313,491 B1 ) bersama kajian klinikal pertama di dunia yang menjadi panduan / rujukan pakar antarabangsa dari produk Jenama Malaysia. Produk SELAMAT ( keywords - adaptogen )



Sebagai 'Ahli Perniagaan' untuk mengambil sebarang produk ( lebih-lebih lagi herba ) ia perlukan masa untuk faham fakta kajian klinikal. Nasihat doktor pakar ' ADALAH WAJIB' dalam alam perniagaan memandangkan ' KAMI MEMPUNYAI INSURANCE COVERAGE - TANPA LIMIT YANG RENDAH. JADI HOSPITAL PAKAR ADALAH KEUTAMAAN.
Terbuktinya Nu-Prep 100 ( US patent & EU) dari segi ' memandu jauh ', ke Pahang atau Johor ( atas urusan perniagaan ) terbukti AMAT BAIK ( TIDAK LETIH ), masyuarat mudah fokus ( TIDAK MENGANTUK - pada umur 57 tahun ), JIKA KE GYM, tdak perasan 2 - 3 jam ( & pada waktu malam juga tidak terasa LETIH, bagaikan tidak ke gym ), jika ke gym akan keletihan tanpa Nu-Prep 100, TETAPI PERSOLANNYA MENGAPA JIKA SUDAH 3 BULAN TIDAK KE GYM, KEDUDUKAN OTOT BADAN SEPERTI PADA GAMBAR - IA TIDAK JATUH ( masih TEGAP ). Ini kelebihan TIDAK ADA PADA BAHAN TERLARANG / DADAH yang digunakan dipasaran oleh 'MEREKA-MEREKA YANG KERAP KE GYM'.


Usahawan, setelah mengamalkan Nu-Prep 100 ( US patent & EU ) ini sebanyak 200mg setiap hari. Memang terasa berbeza, perjalanan jauh ' amat membentu ' TIDAK LETIH / MENGANTUK. Tambahan dengan amalan permakanan yang baik ( 'Berhenti Sebelum Kenyang' ) sememangnya membantu. Di sertakan luangkan masa dengan senaman ( & jog ) adalah satu permulaan yang amat BAIK. Tugas yang memerlukan 'perjalanan jauh' amat membantu memberi tenaga serta mudah & lebih berkeyakinan. Ujian 'PATHOLOGY' dari pusat bertauliah KPJ - menunjukkan satu keputusan yang amat membanggakan ( setelah mengamalkan hampir 2 tahun ). Ujian membantu laporan terkini status kesihatan yang baik ( berskala - bersama doktor atau pakar ). Perjalanan jauh memandu Nu-Prep 100 adalah terbaik - MEMBANTU ( jika terlalu letih - mesti berehat sebentar, JANGAN MEMANDU ). Jika ditahan pemeriksaan POLIS atau JPJ bersama UJIAN KENCING ' JANGAN BIMBANG - JAWAPAN ADALAH NEGATIVE - TIADA BAHAN TERLARANG / DADAH. INI jaminan produk Nu-Prep 100. ( produk lain, TIDAK PASTI ). 



KEMENANGAN MAKSIMUM- Menuju Kejayaan. SOLAT keutamaan contoh permudahkan untuk Ummah.
Fakta ' adaptogen ', rakan-rakan 60 tahun keatas 'Kumpulan Berzanji'  ( kerap HADIR TANPA GAGAL atau jemputan kenduri 3 ataupun 5 jemputan sehari atau sebulan ) kebanyakan mendapatkan rawatan 'suntikan di lutut, dari hospitak pakar' untuk tempoh 1 tahun dengna kos lebih RM 1000.

Bukti ini menunjukan seorang 'IBU, juga bergelar nenek' berumur 62 tahun' ( berat badan 68 kg ) sebelum ini akan terasa sakit kaki ( seperti patah tebu, apabila tersalah melangkah atau mengangkat kaki di dalam rumah atau hendak menaiki kenderaan & sebagainya - MEMAKSA DIRI LEBIH BERHATI-HATI DENGAN SETIAP LANGKAH'. Malah untuk solat 2 tahun dahulu, masih menggunakan 'BANGKU / KERUSI KECIL' tetapi kini, setelah mengamalkan dari 2011 ( selang 3 - 4 hari, sekali mengambil 
Nu-Prep 100 ) kini sudah boleh & berani SOLAT BERDIRI SEPERTI SEDIAKALA. Ini kemenangan kemajuan pembangunan Ummah yang amat baik untuk semua yang ingin tahu kelebihan Nu-Prep 100. Kelebihan walaupun hingga kini, masih mengambil 'insulin' setaip hari tetapi bacaan dos ( lot insulin ) bukan lagi 10 KINI hanya 8 lot 'BACAAN 5.6' pada sebelah pagi - wajib. ( sebelum ini 10 lot - bacaan 4.6 ). Perubahan dos atas nasihat doktor.

      FAKTA -  Jenis Penyakit  &  Ubat hospital ( atas nasihat doktor )
PERHATIAN - SILA 'IQRA' dalam keadaan sebenarnya "Sains & Islam" 

JENIS PENYAKIT

STATUS – Keputusan
Results
1.       a.  Darah Tinggi    
     / High Blood
     Pressure
     ( PERINACE – 
     PERINDOPRIL 
     ERBUMINE , 
     4 MG )
              
 1 biji , sekali
 sehari SEBELUM  
 MAKAN.
               
 b.  Darah Tinggi
/ High Blood 
Pressure 
( METOPROLOL 
100MG )

½ biji, 2 kali 
sehari SELEPAS   
MAKAN










Bermula 2011 ( selang 3 / 4 hari 1 kapsul ) intake 2011 ( 1 capsule - every 3 / 4 days )


            High Blood Pressure 
            i.      29th Nov   2007
                   146/91(STAGE 1)
ii.    17th Nov   2008
                   154 / 119 
                   a.  154 - Stage 1 
                        Systolic - mm Hg 
                   b.  119 - Stage 2 
                        Diastolic- mm Hg  

            iii.    15th   Oct  2009.
                   122 / 70

            iv.     9th  Nov   2010
                    154 / 92 ( Stage 1 )

            v.    5th    Oct   2011
                   150 / 80 ( Stage 1 ) 
                   a.  154 - Stage 1
                        Systolic -mm Hg 
                   b. 80    -  Prehypertension 

            vi.    22nd  Dec  2011. 129/80
                   Prehypertension

            vii.  13th  Mac  2012. 120/80
                  ' NORMAL'
      NORMAL

2.       a. Kencing  Manis
      Diabetes 
     ( METFORMIN
     TABLET –
     METFORMIN 
     HCI 500 MG 
    
     2      biji, 2  kali 
     sehari SELEPAS    
    MAKAN.
                
 b.  Kencing Manis
      Diabetes
      Insulin
    (10 pada awal  ) 

    Sebelum Tidur
  ( MALAM  
    SAHAJA )
i.                  29th Nov   2007
9.5

ii.                   17th Nov    2008
8.3

iii.                  15th   Oct   2009
10

iv.                 9th  Nov     2010
8.9

v.                   5th    Oct    2011
4.9
   
vi.                  22nd  Dec  2011
4.3

( nasihat doktor  dari 10 jadikan
 'dosage 8' lot – 4.3 Bacaan rendah
 pada usia 62 tahun )

vii.                 13th  Mac  2012
  6.9

BERAT BADAN( kg )
Weight ( kg ) 

 i.     29th Nov   200
           76.1 kg

             ii.    17th Nov   2008
           70.5 kg

            iii.    15th   Oct  2009
            69 kg

            iv.     9th  Nov   2010
            70 kg

            v.    5th    Oct   2011
            69 kg   

           vi.   22nd  Dec  2011
                        70 kg

           vii.  13th  Mac  2012
            70 kg

3.       Kolesterol
      (  SIMVASTATIN 40 MG ) Cholesterol

½  biji, 1 kali sehari SELEPAS MAKAN – SEBELUM TIDUR.                            
4.       Tahan Sakit

(MEFENAMIC ACID 250 MG0)

2biji, 3 kali sehari SELEPAS MAKAN
5.       ASPIRIN
     ( BILA PERLU SAHAJA )
Early – treatment of a heart attack ( 2011 )

HINGGA KINI, TIDAK PERLU PEMBEDAHAN JANTUNG TERSUMBAT.
 Next appointment 2012 - Nov  TBA  

































  Important  ' remarks ':-  without ' minor or major ' heart operation.
  
   KEMENANGAN AMALAN 'BERHENTI SEBELUM KENYANG' bersama nasihat doktor pakar adalah 'KEUTAMAAN'

Tidak melalui ‘operation’ ( difahamkan ada 4 bahagian diantaranya terdapat halangan & pengaliran tidak sampai pada bahagian di sebelah ) dicadangkan oleh pakar jantung pada 2011 MELALUI PEMBEDAHAN.


Hingga kini masih bertahan memandangkan ‘serang atau sakit – sakit pada jantung dada atau belakang atau berdebar-debar  berkurangan dan atau berpeluh kesejukan.  Ciri-ciri ini sebagai pertunjuk ‘ sign ‘ yang baik, hingga kini. Kehebatan lain dengan bacaan tekanan darah tinggi ‘ keparas NORMAL ‘. (seperti pada 13 Mac 2012 )

Penyelesaian Umat Islam Sedunia, terdapatnya testimonial yang menarik menuju kejayaan seperti 'Solat' - keutamaan selain kesihatan KEBERSIHAN contoh terbaik jika terbersin, terbatuk atau meneran tidak terkeluar air kencing ( najis ) yang boleh membatalkan Wuduk. maka dengan Nu-Prep 100 dikering sejuk beku ( water soluble extract - Freeze Dried ) bakal memanjangkan wuduk tersebut dengan amalan yang baik selain 'Berhenti Sebelum Kenyang'. & senaman ( lari-lari anak ).

AMALAN bersama Nu-Prep 100 ( mungkin ada akan mengambil masa  sedikit - dalam 90 hari / 3 bulan, untuk mendaptkan hasilnya, yang penting ia bukan 'BAHAN TERLARANG / DADAH  ) membantu jika di usahakan bersama 'kemutan' ( contract & large) latihan ini merupakan satu permulaan yang baik yang tidak dikenakan sebarang kos ( bermodalkan diri sendiri - MODAL INSAN ) samada semasa membaca, berbincang, masyuarat, mendengar ceramah di surau / masjid, memandu, menonton TV, bermain dengan cucu & sebagainya. Kekuatan dalam pada organ sekeliling akan membantu,( prostatitis, muscles no longer work correctly -jangkitan bakteria, menyebabkan kekuatan organ tidak berfungsi seperti sediakala -( pelvis / bladder ), BOLEH DAPATKAN PENERANGAN LEBIH LANJUT JIKA ANDA BERJUMPA DOKTOR, SEMESTINYA PAKAR ANDROLOGI )  sementara Nu-Prep 100 dengan memantapkan testosterone akan memberi kebaikan & keberkesanan yang baik - PERMUDAHKAN SOLAT kita. INI KEMENANGAN TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH hanya dari Jenama Malaysia. ( juga berkaitan FAKTA kajian klinikal ANDROLOGIA - First International journal of Andrology June 2011 - LOH- late onset hypogonadism - andropos / awet muda selain 'Kesuburan pada AJA2010 ). Sebelum itu berganda-ganda pahala 'jika berwuduk' lagi. ( dalam keadaan wuduk masih ada ). 

Jenama Malaysia 'Menuju Kejayaan Ummah', memberi contoh kepada dunia, yang amat baik untuk mereka yang lain yang amat pentingkan 'kebersihan diri - tubuh badan'.

CONTOH KEMENANGAN KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH

Produk – Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah. ‘TESTIMONIAL’
Kesukaran / Kepayahan ( di alami )
 Kebaikan & Keberkesanan

Wuduk -
Yang pendek atas keluar ‘air kencing’ atau                     yang tidak lawas.(walaupun tidak  mengalami kesakitan)


















Amalan – ( memerlukan MODAL INSAN  - TANPA MELIBATKAN MANA-MANA PIHAK ATAU BENTUK KOS KEWANGAN YANG AKAN DIKENAKAN )

INI atas kekuatan hasrat yang ditanam dengan niat   yang baik untuk lebih sihat, melakukan ‘kemutan’ kerap ( pada awal akan terasa perut – dalaman mungkin seperti senak atau sakit atas usaha latihan   awal berkemut membuatkan ‘organ dalaman bertugas memandangkan sekian lama TIDAK BERSENAM.)

Senaman kemut peringkat awal akan berlaku seperti sedar atau tidak ( tiada focus – perkara baru nak dilakukan semasa bercakap, membaca, menonton TV, bersembang di kedai, surau , masjid – sedang dengar syarahan agama, memandu  & sebagainya. )

·         Akan membantu menpercepatkan ‘kekuatan organ dalaman di sekeliling

·         Dengan minuman air yang banyak / kerap ( awalan atas pengambilan herba ) adalah menjadi kebiasaan apabila akan kerap ke bilik air.

·         Kelamaan terasa bahawa ‘ kekuatan kemut’ tadi akan membantu kencing yang lawas ( & lebih berkeyakinan )

·         Berlakunya kebaikan ‘ memudahkan solat ‘ dengan wuduk yang lebih LAMA ( TIDAK BERLAKU SEPERTI DARURAT ) maksud lain ‘diri kita mengubah kea rah yang lebih baik’.

·         Yang NYATA KEBERSIHAN, berlaku atas diri kita ( sentiasa bersih & bersedia penuh keyakinan – untuk mendirikan SOLAT )

            

Sakit badan ( kerap pada belakang )
Nak ‘solat’ – amat sakit & tidak selesa ( sukar untuk sujud )

Amalan, pengambilan ini dapat di atasi dengan baik ( ada yang berlaku kebaikan tidak sampai hari ke 3 setelah mengambilnya ) TERNYATA permudahkan gerakan Solat.


Sakit lutut ( sukar Solat & untuk berjalan selain membuat kerja-kerja yang mudah )

Membantu, dengan biak sekali. Lutut tak sakit sangat & permudahkan gerakan

Tapak kaki ( sekitar buku lali )


Mudah, tidak sakit lagi.





MENUJU KEJAYAAN, 'STATISTIK JAKIM'  LAPORAN TAHUNAN BAKAL BERLAKU PERUBAHAN 'PENCERAIAN' ISU MENDAPATKAN ZURIAT & PERANAN SUAMI ISTERI -  YANG SIHAT PEMIMPIN KELUARGA. PERATUSNYA AKAN BERKURANGAN ( walaupun 0.1 % ia adalah kejayaan menuju kemajuan & pembangunan Ummah ). Maka ia juga adalah contoh terbaik untuk semua ' Malaysia & antarbangsa '.


Mengenai blog - JANGAN CUBA DENGAN SAYA, menuju kemajuan Ummah. Inilah satu-satunya produk terjamin selamat ( selain kebaikan & keberkesanan kepada tubuh badan - kesihatan ). Pelbagai herba atau peralatan di cuba tetapi ini lebih TERANG, JELAS & BERFAKTA ( bersaintifik & berkriteriakna WHO ). Jika dari produk berasakan Tongkat Ali SAHAJA, hanya Nu-Prep 100 TERBAIK, lebih fokus, bertenaga, TIADA STRES segala lebih dipermudahkan dengan amalan yang baik.  Demi kebaikan mendidik & terus mendidik pengguna bijak - jika mementingkan kesihatan untuk bersama kemajuan & pembangunan Ummah TERNYATA NU-PREP 100. Mana ada dalam dunia herba yang di hasilkan ' bersifat kejayaan Ummah' kebanyakan lebih kepada 'komersial' keuntungan semata-mata. Produk Jenama Malaysia Tanpa Bahan Terlarang / DADAH bakal menurunkan atau mengubah 'statistik JAKIM' di setiap negeri - penceraian dari sudut mendapatkan zuriat & tanggungjawab sebagai suami ( keutamaan pemimpin keluarga - setiasa bersedia dalam keadaan tubuh badan yang sihat - maksud sebenar kesihatan ).

FAKTA ' LATEST DISCOVERY '  MENUJU KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH, BERSAINTIFIK PERTAMA DI DUNIA OLEH TONGKAT ALI NU-PREP 100 LARUT DALAM AIR DIKERINGKAN SEJUK BEKU ( water soluble extract - FREEZE DRIED ) US & EU patent. ( WARNING -per capsule 0.5 - 1.5 mg ' NO EFFECT AT ALL '. Tongkat Ali - proses biasa - traditional & spray dried TIDAK MAMPU BERADA PADA TAHAP INI )
( INFLUENCE OF DNA PRAGMENTATION ON FERTILIZATION AND PREGNANCY IN IVF AND ICSI  )

Jaminan berkesan untuk bersukan. Memberi tenaga ( tidak lesu ) Nu-Prep 100 ( 'increased hormone critical steroid - gradually 26% 1 week to 47% 3 weeks ) ujian air kencing TIADA BAHAN TERLARANG / DADAH ( Urine Test - results, Negative - Prohibited List, WADA, USM )    



Berita Harian. Isnini 6 Februari 2012.

Kata Saya, oleh Sariha Mohd Ali ( sariha@bharian.com.my )
Tiada Alasan Untuk Tidak Bersukan
SEMUA menginginkan kehidupan berkualiti dengan dilimpahi kesenangan, kebahagian dan kesihatan sempurna. Ada yang menganggap tidak lengkap dan kurang nikmat hidup jika satu daripadanya gagal dicapai, malah apa maknanya kesenangan atau kebahagaian jika kesihatan diri terganggu. Kata orang, badan sihat, cergas dan aktif melahirkan kehidupan sempurna.
Bagaimanapun, sejauh mana kita dapat mencuri sedikit masa untuk bersukan dengan gaya kehidupan semakin sibuk terutama bagi mereka yang tinggal di kota raya. Menempuh kesesakan jalan setiap hari, ditambah bebanan tugas di pejabat sungguh memenatkan sehingga tenaga yang berbaki sedikit, sudah tidak mampu digerakkan untuk bersenam.
BILA DAH BESAR NANTI, AKAN AKU TERUSKAN STATUS AWET MUDA DENGAN NU-PREP 100. Aku adalah dikalangan ahli sukan akan mencatatkan nama MALAYSIA & JENAMA MALAYSIA dalam pelbagai bidang sukan. KALAU BOLEH 100 METER bersama logo Nu-Prep 100 sebagai JUARA DUNIA. 
Bersenam dapat melancarkan saluran darah dan membentuk mental dan fizikal yang cergas. Badan sihat memerlukan otak cerdas, malah minda cerdas membolehkan kita berfikir lebih baik.
Bagaimanapun, ia tetap berbalik kepada kekangan waktu untuk melakukannya. Masalah sama turut menghimpit saya yang hanya dapat memandang saja kemudahan gymnasium lengkap disediakan di pejabat, malah kolam renang membiru di rumah hanya dipandang dari luar balkoni.

Mentaliti ‘malas’ bersenam mungkin dihadapi ramai orang kerana beranggapan ia kurang penting. Bersenam bukan bermakna kita perlu melakukan aktiviti berat, berlari berkilometer atau menggunakan peralatan canggih di gymnasium, sebaliknya berjalan kaki secara santai juga mampu memberi kelainan pada tubuh.

Dalam hal bersenam, saya kagum melihat kesungguhan bangsa lain Cina dan India yang rajin melakukannya. Jika yang muda gemar berjogging sama ada di keliling padang atau taman rekreasi teruntama ketika hujung minggu atau cuti umum, golongan berusia pula berkumpul melakukannya sama ada berjalan perlahan atau melakukan senaman taici.

Tidak ada alasan untuk mengelak bersukan walaupun secara santai kerana pelbagai kemudahan sudah disediakan. Bagi yang tinggal di pangsapuri atau kondominium, pasti mudah melakukannya di gimnasium, gelanggang tenis dan badminton atau di kolam renang. Sesekali apa salahnya jika belajar menghargai kemudahan tangga untuk naik ke rumah sendiri.

Bagi yang tinggal di rumah teres, mereka boleh mengelilingi taman perumahan sekadar termampu, malah lebih seronok jika dapat melakukannya bersama jiran tetangga, sekali gus dapat menjalin hubungan lebih mesra.

Dewan bandaraya kuala Lumpur (DBKL) sendiri menyediakan 14 taman riadah untuk orang ramai bersantai dan bersukan termasuk Taman Tasik Perdana, taman Tasik Titiwangsa, Taman Tasik Permaisuri, Taman Tasik Ampang Hilir dan Taman Arboretum Bukit Kiara.

Selain itu, DBKL turut menyedia dan mengurus  lebih 40 kemudahan  sukan awam seperti padang bola sepak, komplek sukan, stadium, pusat kemuniti, kolam renang dan dewan serba guna bagi menggalakkan orang ramai bergiat cergas dalam aktiviti sukan.

Justeru ‘ tepuk dada tanya selera ’ sama ada mahu bersenam atau tidak. Badan sihat dapat menghilangkan rasa malas, kurang motivasi, mengurangkan penyakit dan membawa kecemerlangan dalam hidup. Ia bertepatan dengan pepatah Arab ‘ akal sihat adalah dari badan yang sihat ‘.  

Tongkat Ali Nu-Prep 100

Larut Dalam Air proses dikering, sejuk beku ( water soluble extract – Freeze Dried ) telah di patenkan di Amerika Syarikat ( US 7, 132,117 B2 ) dan Eropah ( Europe Specification Patent  EP 1, 313, 491 B1 )


TERIMA KASIH, jika ANDA Pengguna Bijak yang suka akan fakta ‘SAINTIFIK’ silakan, ‘Iqra’- Bacalah jika sebaliknya yang berminat pada aktiviti bergambar yang dapat menyakinkan ANDA juga dipersilakan, mungkin ANDA dikalangan 4 juta pembaca Metro ( iklan NU-PREP 100 ) & atau dikalangan jutaan penonton ‘iklan TV3,’ baru-baru ini.

Kebenaran Berfakta,Bersaintifik ‘Jenama Malaysia’ iaitu  Nu-Prep 100  larut Dalam Air ( water soluble extract – FREEZE DRIED ) yang berasaskan sepenuhnya  dari herba Tongkat Ali. Kini menjadi rujukan / panduan pakar dunia atas landasan kejayaan kajian klinikal berjaya memantapkan ‘testosterone’ TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH.

( ANDROLOGIA – First International Journal of Andrology,  is essential reading for scientists in fundamental andrological research, laboratory diagnosticians, veterinarians and clinicians in many fields - most importantly, dermatologists, endocrinologists, gynecologists, oncologists, and urologists. Keywords : - andrologia; andrology, organic, male, infertility, sexual, disorder, aging, research, therapy, anatomy, endocrinology, physiology, veterinary, medicine, clinic, dermatology, gynaecology, oncology, urology )


Keutamaan – jika diukur era permodenan ‘Best Available Technology’ BAT, banyak negara mampu memperolehi / membeli mesin atau Teknologi  Tercanggih ini dari Eropah, Amerika Syarikat atau Asia ( mesin canggih ini juga terlebih dahulu dipatenkan oleh ‘inventor mereka’, lalu di jual kepada yang memerlukan ).

Pihak yang memerlukan terdiri  dari negara atau pihak jabatan atau universiti, syarikat yang mampu & sebagainya. Jika negara yang terbabit mempunyai bahan mentah untuk diproseskan sehalusnya ( yang pasti ia LARUT DALAM AIR ). Bahan di hasilkan akan memberi kebaikan kepada negara, seperti kebaikan ekonomi meningkat ‘ Bakal Menjana Ekonomi – jika di komersialkan samada pasaran dalam ( domestic ) & atau antarabangsa ( international ). Ia akan membantu pengesahan hasil dari bahan mentah tersebut ( dari tumbuhan , contoh dari akar tumbuhan tersebut  & atau sebagainya. Jika dahan, ranting atau batang yang berjaya  menghasilkna bahan aktif untuk tubuh badan. ( kebaikan menuju kemajuan & pembangunan Ummah ).  Perbezaan era permodenan ini ada 2 perkara bakal berlaku seperti berikut :-

i.                   Malaysia, negara pertama di dunia berjaya memetankan proses tersebut di Amerika Syarikat & Eropah. ‘Larut Air’, dikeringkan sejuk beku. ( water soluble extract – FREEZE DRIED ). Malaysia paten sudah PASTI & JEPUN dalam progras.

ii.                   Atas fakta ini, semua & atau sebarang negara mampu memperolehi  mesin tercanggih ini. Mendedahkan kejayaan ini, perjumpaan YANG PERLU  ANDA TAHU  bahawa tumbuhan herba Tongkat Ali yang amat baik bermutu tinggi adalah dari Malaysia, sepertimana telah didedahkan oleh seorang profesor dari  Universiti di Surabaya, Indonesia “Tongkat Ali yang mempunyai ramuan kebaikan kepada lelaki”. Ini adalah anugerah Yang Esa di bumi Malaysia, memihak kepada tumbuhan yang hidup di negara kita sahaja. ( atau tidak ada ‘method ‘ cara penghasilan disokong oleh sijil analisa, COAs – Certificate of Analysis ) . banyak negara jiran yang mempunyai tumbuhan ini ( tetapi tidak sama ). Apabila di rujuk fakta saintifik , yang berjaya Tongkat Ali, kita. Mengapa boleh berlaku begini ?. Ini bukan kerja kita yang pasti anugerah dari Yang Maha Esa kepada negara.

iii.  Hasil ini, dari bahan mentah yang telah di ‘anugerah’  bersama teknologi tercanggih berjaya dibuktikan oleh penyelidik Malaysia hingga menjadi persaingan perubatan moden ‘TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH’.

     Kajian klinikal berkaitan ‘Kesuburan – AJA 2010 & Andrologia. First International Journal of Andrology June 2011 LOH – Late onset hypogonadsim ( Andropos / Awet Muda ). Merupakan suatu hasil penyelidikan yang ‘MAXIMUM’  yang  berasaskan dari herba Tongkat Ali. INI ADALAH HERTA INTELEK yang tidak boleh dipertikaikan. Persoalan jika  produk lain yang berasaskan dari ‘Tongkat Ali’ dari mana ia kemukakan fakta kajian ‘KESUBURAN & LOH ( ANDROPOS / AWET MUDA ). Kajian ini baru disiarkan ( published 2010 & 2011 – SECARA RASMI ATAS KAJIAN KLINIKAL ) TETAPI CARA PENYAMPAIAN BERBEZA TETAPI MAKSUD YANG SAMA OLEH PRODUK TONGKAT ALI YANG LAIN ( BUKAN DARI PROSES ‘ LARUT DALAM AIR – DIKERINGKAN SEJUK BEKU / water soluble extract FREEZE DRIED ). ADAKAH INI PENIPUAN ATAU SEMEMANGNYA MENCURI HARTA INTELEK ATAU PENGKIANAT NEGARA.   

Kini & akan datang 2062,
sebiji kapsul RM 50 atau RM 100.
LELAKI SUBUR PUPUS 2062

UJIAN AIR KENCING OLEH PIHAK BERKUASA - POLIS, SAMADA PEMERIKSAAN SEMASA MEMANDU KENDERAAN. JAWAPAN PASTI  ' NEGATIVE' TIADA BAHAN TERLARANG / DADAH BERSAMA NU-PREP 100 


( 23hb April 2012 – BERITA HARIAN )
Sperma mikrokopik berkurangan akibat obesity, tekanan. Beberapa doktor di INDIA percaya keadaan itu juga berlaku di negara ini. Kajian di Barat menunjukkan bilangan itu menurun DUA PERATUS ( 2 % ) SETAHUN – DR PM BHARGAVA
FAKTA MENJADI PERSAINGAN PERUBATAN MODEN, BERPANDUKAN KAJIAN KLINIKAL PERTAMA DI DUNIA BERJAYA DARI SUMBER SEPENUHNYA HERBA TONGKAT ALI HANYA DARI NU-PREP 100 ( WATER SOLUBLE EXTRACT – FREEZE DRIED ) ‘ KERING, SEJUK BEKU’ PATEN AMERIKA SYARIKAT US 7, 132, 117 B2 & EROPAH – EUROPE SPECIFICATION PATENT, EP 1, 313, 491 B1.

1.     Pakar India meramalkan 2062 KADAR KESUBURAN MENURUN.
2.     Penyelidik dunia meramalkan BERMULA 2012 ISU KESUBURAN meningkat.

ERTI kata lain, masalah berkaitan bertambah di seluruh dunia seperti Kencing Manis ( diabetic ), kajian jenis 1 & 2 tahap testosterone rendah dari yang mereka yang NORMAL.

Andropos – hubung kait OSTEOPOROSIS, STROK, PENYAKIT KARDIOVASKULAR & sebagainya.

Fungsi olahraga, tidak bertenaga

Tahap METABOLISME, kesihatan menyeluruh terganggu seperti fizikal, stamina & keletihan.

Proses Awet Muda – penuaan, kerap NAMA TUA SEPERTI ORANG BARAT ( DIBEZAKAN UMUR 40AN KETARA NAMPAK BERUMUR DIBANDINGKAN KITA ORANG MALAYSIA )

PARAS STRESS, meningkat (  bilangan sakit jiwa & atau maut, meningkat )

Keghairahan, fungsi KELAKIAN – KESUBURAN TIADA ( KUALITI SPERMA, KEPEKATAN, ISIPADU MENURUN )


“ Pada 1950an, WHO sendiri mengikat bilangan normal pada 113 juta setiap mililiter “.

PERHATIAN :-

Jika Klinik kesuburan, dikunjungi  untuk mendapatkan rawatan dengan kaedah menggunakan ‘Viagra’, tindakan ini TIDAK MEMBANTU MASALAH KESUBURAN. Kajian terbukti ‘membran’ - tidak kuat & pecah. Maka peratus untuk mendapatkan kandungan adalah sukar. Maksud lain adalah benar ia hanya mereka yang memerlukan dalam keadaan ‘DARURAT’ BUKAN SUKA-SUKA MENDAPATKAN SECARA HARAM. ( pihak Kementerian Kesihatan Malaysia KKM, MOH Ministry of Health, Malaysia SENTIASA PEKA MEMANTAU & BANTUAN LAPORAN PENGGUNA BIJAK AKAN LEBIH MEMBANTU UNTUK MEMBENTERAS GEJALA BURUK INI ). Malah Viagra – zuriat CACAT. ‘Darurat’, kita yang cipta DIRI KITA UNTUK MENJADI DARURAT, BUKAN DILAHIRKAN SECARA AZALI HINGGAKAN DIISTIHARKAN ‘DARURAT’. ( ini berkaitan, ‘Berhenti Sebelum Kenyang’, atau dan bermula dari rumah, jika terdapatnya penyakit ‘Prosate’ bapa, maka jika anak lelaki ada 5, maka berpeluanglah 2 mengikut begitu juga ‘Penyakit Lain seperti – KENCING MANIS’, tetapi jika IBU yang memasak, anak-anak & atau suami ‘JANGAN MAKAN SAMPAI 3 KALI TAMBAH ‘) yang PASTI IBU ATAU ISTERI KITA AKAN NASIHAT INGAT ‘ORANG BELAKANG’ ATAU BERHENTI SEBELUM KENYANG.

INGAT, adakah semua peringkat memerlukan ‘ Viagra’ untuk bersukan ( sebarang jenis sukan, sudah tentu ujian DOPING-WADA ‘Positive’  ), memandu – jika ditahan untuk ujian ‘URINE’ menimbulkan masalah juga untuk menjelaskan ( tahan DULU, ‘BALAI CERITA’ - lawak zaman dulu, APA NAK TAKUTKAN JIKA BENAR TIADA DADAH ), untuk keluar negara – menaiki pesawat, semasa masyuarat, berbincang , belajar, bertugas ( pejabat atau di luar, kerja yang memerlukan tenaga ) berkebun, kesuarau atau & masjid, LEBIH-LEBIH LAGI UNTUK KE MEKAH. ( pada era zaman moden, tetapi pemikiran kolot  ).

Kawan, jiran, kawan pejabat malah saudara terdekat sememangnya ingin membantu  TETAPI sokong bawa rebah ‘ jika tersalah beri pandangan atau berikan ubat yang didapati dari kawan-kawan. ( tidak tahu dari mana proses atau hasilnya & bercampuran bahan terlarang / DADAH ). Pernah pada ‘health talk – Seminar Kesihatan, terdapatnya ‘ penonton yang berjenaka bahawa ‘ NAK YANG CEPAT’ maka TIDAK ADA DI DUNIA HERBA YANG BERKEMAMPUAN HINGGA KINI. Jika ada SUDAH PASTI IA ADALAH DADAH. Minda Pengguna sebegini amat di khuatiri , jika terdiri dari yang berpengaruhi ( boleh mempengaruhi kawan-kawan ‘ INI AMAT, MEMBERHAYA ‘ ). Kecuali ada doktor pakar yang menasihati.  

Dalam Badan ADA

Larut Dalam Air ( water soluble extract – freeze dried ), BUKAN DARI TONGKAT ALI YANG BIASA  MELALUI PROSES ‘SPRAY DRIED atau proses biasa yang TIDAK  LARUT AIR  SEPENUHNYA ( 100% ) SEPERTI TERDAPAT DIPASARAN  ATAU DARI SEBARANG SYARIKAT MLM  ATAU YANG ADA BERSAMA PRACAMPURAN 3 ATAU 5 DALAM SATU. ( bersama campuran lain seperti ginseng & sebarang herba lain ). MAKA YANG DEMIKIAN KEKURANGAN ILMU & KEBIJAKSANAAN INI ANDA TERPENGARUH & MENJADIKAN MEREKA INI ‘BERTAMBAH LARIS & MEROSAKAN ORGAN DALAM ANDA, SEBAGAI PENGGUNA. 




TIDAK ADA KEBIJAKSANAAN INI JUGA TANPA DISEDARI ‘BANYAK PRODUK DICAMPUR BAHAN TERLARANG UNTUK MELARISKAN JUALAN PRODUK DENGAN KADAR SEGERA – SEPATUTNYA & WAJARNYA ANDA LAPORKAN DENGAN KADAR SEGERA KEPADA KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA ( KKM – MOH )


YANG DI MAKSUDKAN 'DALAM BADAN ADA'
dari 2007 - 2012

·        Harta  Khazanah Negara – herba nenek moyang ribuan tahun iaitu Tongkat Ali ·      hanya kita dari hutan MALAYSIA SAHAJA ( bukan import ). Jika dari negara lain ( pati asli tidak sama, hanya dari hutan belantara Malaysia SAHAJA yang mempunyai ramuan yang banyak untuk kebaikan lelaki ( dalaman / batin ) ·         Ramuan satu sahaja hanya Tongkat Ali TANPA PRACAMPURAN HERBA LAIN ·         Proses termoden ‘Teknologi Tercanggih’ ( BAT – Best Available Technology ) ·         TONGKAT ALI LARUT DALAM AIR SEPENUHNYA dikeringkan sejuk beku (100% - water soluble extract – freeze dried ) ·         Proses yang dipatenkan di Amerika Syarikat ( US 7,132,117 B2 ) & Eropah ( Europe Specification Patent EP 1,313,491 B1 ) ·         Sijil Analisa ( COA – certificate of analysis ) tanpa logam berat plumbum, asenik, markury & lain-lain ( jika TIDAK DIAWASI LOGAM INI BOLEH DIJADIKAN BAHAN TERLARANG ) ·         Sijil Analisa ( COA – certificate of analysis ) bahan aktif Tongkat Ali sahaja
·         Kapsul HALAL ( sahaja ) ·         Ujian haiwan – 4000,5000mg , keracunan / keracunan kronik, tanpa menyebabkan kematian serta status buah pinggang, hati, mata , bulu tidak tanggal & sebagaianya ( normal seperti sebelum ) ·         Ujian manusia – 200, 400 & 600 mg ( comprehensive blood test ) status buah pinggang, hati adalah normal seperti sebelum ·         Kajian klinikal terbukti oleh PAKAR – CENDIAKAWAN NEGARA ( kajian pertama perjumpaan pertama di dunia dari sumber Tongkat Ali larut dalam air – freeze dried )

a.       Kajian klinikal – KESUBURAN ‘ FERTILITY - Asean Journal of Andrology 2010’
b.      Kajian klinikal – LOH – Late onset hypogonadism ( awet muda / andropos )
Perhatian : –
i.                     Kehebatan Negara pihak terlibat keutamaan seperti dari FRIM, USM, DOPING CONTROL CENTRE  – USM, UKM, UM
ii.                   Penyelidik, Cendiakawan Negara – PAKAR ANDROLOGI MALAYSIA
iii.                  Selain Kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT ( US ), harta kajian klinikal TERBARU DI SIARKAN PADA ANDROLOGIA – First International Journal of Andrologia bersama profesor dari Western Cape Universiti, South Africa.
iv.                 6 Universiti yang terbabit 3 Universiti dari MALAYSIA, 3 ANTARABANGSA YANG MENGIKTIRAF TONGKAT JENAMA MALAYSIA ( tidak termasuk Universiti dari CHINA ), juga tidak termasuk pelbagai berkaitan kajian awal permulaan & disiarkan pada journal antarabangsa ( UK, US & CHINA ) yang lain berkaitan TONGKAT ALI JENAMA MALAYSIA . Juga belum dinyatakan kehebatan anugerah di Nevada, USA ( IGF-1 growth hormone )

·         Hasil – peningkatan hormon steroid kritikal ( gradually ) 26% seminggu & 47% dalam 3 minggu. ·         DOPING Control Centre ( DCC – USM ) Ujian Air Kencing – Urine Test, NEGATIVE – Prohibited List ( WADA ) ·         Penglibatan FRIM, UKM ,UM, USM ·         Penglibatan kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT ( US ) ·         MOSTI, Myipo, Sirim ( boleh didapati salinan & kebenaran paten )

·         Kelebihan produk bukan sahaja didaftarkan & memperolehi kelulusan, MALAH PERTAMA DI DUNIA produk berkaitan Tongkat Ali mempunyai PAKAR / KONSULTAN berkaitan produk ( berasaskan herba Tongkat Ali ) & kajian klinikal atas sifat ‘Kepakaran sebagai doktor pakar atau profesor  ( PERTAMA , NO 1 DI DUNIA, di MALAYSIA SEBAGAI PENERAJU HERBA NEGARA ). INI sealiran nasihat Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM – MOH, Ministry of Health, Malaysia ) & juga dari FOMCA ( Federation of Malaysia Consumers Associations ) 
 
·         Peningkatan testosterone ‘ TANPA DADAH / NO DRUGS ‘ pertama di dunia. ·         Iklan bersama fakta melalui KAJIAN KLINIKAL ( produk lain – fakta dari mana kurang pasti,  mencuri hak cipta atau SUDAH PASTI MENCURI HAK INTELEK.)  

      Ketua Inovasi, Jabatan Perdana Menteri , kuasa di tangan ANDA jika ada pengaduan mungkin akan ada kaitan syarikat pengiklanan.

Pandangan Nu-Prep ‘KESIHATAN PENGGUNA, ADALAH SEGALA-GALANYA’, ADA  FAKTA YANG PERLU DIISI ATAU DITAMBAH garis panduan atau & polisi pengiklanan.      
·          
INI KEJAYAAN NEGARA, DARI HERBA KHAZANAH NEGARA. BERFAKTA & TERKINI MENJADI PERSAING YANG PALING SELAMAT DI DUNIA UNTUK KEBAIKAN & KEBERKESANAN KESIHATAN TUBUH BADAN SEBAGAI AMALAN YANG BAIK & BUKAN DARI PERUBATAN MODEN BARAT. MAKA TERKUBURLAH PERUBATAN MODEN ( WESTERN MEDICINE ) PENGGUNAAN DARI ‘ BAHAN TERLARANG / DADAH ‘ UNTUK MEMANTAPKAN TESTOSTERONE. ( juga kebenaran ‘KESUBURAN’ tanpa melalui IVF & yang terhebat penemuan dari kajian klinikal yang terbaru untuk ‘Awet Muda / Andropos ).

KAJIAN TERBARU – NANTIKAN ‘ DISCOVERY TERBARU INI, AKAN DATANG ’
BUKTI NU-PREP 100 ' NON TOXICITY & CHRONIC TOXICITY '
TIDAK BERACUN 'TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ( NO DRUGS )
( FAKTA results - 'High Risks' ) 


CABARAN KEPADA PARA CENDIAKAWAN NEGARA DI SEMUA UNIVERSITI, KOLEG ATAU KEM / JABATAN KERAJAAN ATAU SWASTA, PROFESOR / DOKTOR PAKAR LUAR NEGARA - KEBIJAKSANAAN ANDA 'BERAPA LAMAKAH TEMPOH DIPERLUKAN UNTUK TAHU PRODUK ' BERACUN ATAU BERACUN KRONIK ??? ( MENYEBABKAN KEMATIAN ) PENGAMBILAN 200MG SETIAP HARI DARI 2007 - 9hb Mac 2012 - JUMLAH PENUH 'PURE ' NU-PREP MELEBIHI 700,000MG ( INTAKE 200mg daily 2007 - March 9th 2012, more than 700,000mg )  JIKA KRITERIA PROTOKOL WHO UJIAN HAIWAN 14 HARI ATAU 28 HARI ATAU LEBIH. ( jumlah dosage 4000-5000mg atau JUMLAH MASIMUM ) 

AKAN BERLAKU GEGARAN IMPAK TERHEBAT PERUBATAN MODEN, DIMANA TERBARU DARI TONGKAT ALI HASIL TESTOSTERONE – ADAPTOGEN, TERBUKTI KESUBURAN / FERTILITY & LOH, LATE ONSET HYPOGONADISM INI TERBUKTI KUALITI SPERMA TERBAIK DI DUNIA ( & atau tahap TESTOSTERONE sentiasa tinggi setiap hari di dunia, TANPA BERISIKO juga 'TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ) ADALAH DARI HASIL JENAMA MALAYSIA.

'GOLONGAN TERBAIK DIKALANGAN ANDA'
Jika individu tidak dapat menilai kehebatan herba maka ia banyak berpandukan pada gambaran yang disampaikan kawan mengenai kehebatan perubatan barat ( bahan terlarang / DADAH ). Penerimaan ilmu yang disampaikan oleh doktor adalah apabila ANDA tidak pernah melakukan pemeriksaan berskala maka di nasihatkan ‘ sebagai satu permulaan yang baik ‘ tetapi jika tidak ADA sudah pasti anda adalah dikalangan golongan yang ‘ Berhenti Sebelum Kenyang ‘. ( kemungkinan / kebarangkalian )

Golongan ' Berhenti Sebelum Kenyang ' ini adalah yang pasti tidak akan berjumpa doktor atau pakar pada usia muda ( mungkin dalam lingkungan 70 atau 80 an, baru berjumpa dengan memberitahu ‘ bahawa sekarang ini, pada usia 80 an barulah rasa pening-pening, baru nak 'berpenyakit' )

Golongan ini, sememangnya tertib dengan BMI yang tercatat adalah ‘Idea’ / amat baik. Golongan ini suka bersukan ( juga melakukan kerja yang banyak mengeluarkan peluh atau tugas sememangnya begitu ). Golongan ini suka beraidah bersama keluarga, menjadi ‘Ikon'  & atau  'Mentor' kepada anak-anak, isteri, saudara mara atau ahli keluarga yang lain. Golongan ini cara bertuturnya amat baik ( segala yang halal – tidak kasar atau lucah ). Golongan ini tidak berjudi  atau suka membuang masa yang penting sekali golongan ini tidak ada dalam kamus mereka ‘ZINA’ , benda yang HARAM sememangnya tidak pernah dilakukan.

Golongan ini tidak hairan apa yang dikatakan oleh pihak atau orang lain ‘ tidak ada fakta – maka anda yang memberitahu terdiri dari golongan yang kurang bijak – ( atau IQ rendah ) cakap tak serupa bikin. Golongan ini tahu akan perkara buruk ‘ apabila ingin melangkah ‘. Golongan ini di ikuti ‘zikir’ dalam nadi sentiasa ( pada waktu lapang atau sebaliknya ). Golongan ini tidak bertutur tanpa sebab atau perlu. Golongan ini melihat ‘ bakal mengetahui akan kebenaran ‘.( fakta atau sebaliknya ). Golongan ini juga penentu masa depan dengan’ zuriat – generasi yang berkualiti ‘. Golongan ini tidak terdiri dari mereka yang terdesak ( kebaikan sesuatu ubat datang terus sekelip mata, UBAT BERASASKAN DADAH BERTINDAK CEPAT, BUKAN DARI HERBA ). Golongan ini melakukan senaman ‘ kemut ‘ ( contract & large ) sebagai modal insan ( percuma yang banyak orang lain TIDAK DAPAT MEMULAKAN ATAU LAKUKAN ). Golongan ini mudah beribadah, golongan ini ‘wuduk’ yang lama ( tidak terbatal – perbuatan / kelemahan  diri sendiri – dalaman keluar atau sebaliknya yang membatalkan ) atau berada pada suasana yang memudahkan ‘wuduk’ terbatal. Golongan ini tidak memerlukan dadah / bahan terlarang.  Golongan ini tidak akan berada didalam suasana yang boleh mendatangkan ‘fitnah’. Golongan ini adalah golongan yang mementingkan kesejahteraan ‘ lebih mementingkan ‘ kebaikan & keselamatan orang lain terlebih dahulu. Golongan ini TIDAK TERBURU-BURU ATAU MUDAH DIPERDAYAKAN DENGAN SEWENANG-WENANGNYA. Golongan ini adalah perintis ( kesenangan untuk generasi akan datang ). Golongan ini bukan dikalangan ‘pengikut semata-mata’. Golongan ini adalag dikalangan mirip kepada ‘ pencipta – inventor ‘. Golongan ini adalah yang pemerhati yang baik. Golongan ini bakal mengubah 'statistik / laporan - 'BERKURANGNYA JUMLAH GOLONGAN MENERIMA RAWATAN DIALISIS  ( sakit buah pinggang atau hati / liver ). Golongan ini juga bakal mengubah 'statistik - jumlah penceraian atas sebab isu 'zuriat & pemimpin keluarga - hubungan suamiisteri / peranan suami terhadap isteri. GOLONGAN  INI AKAN BERADA SELURUH NEGARA, KERANA  GOLONGAN INI ADALAH DIKALANGAN ANDA 'PENGGUNA BIJAK MALAYSIA.'

Produk – Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah.
  ‘TESTIMONIAL’
Kesukaran / Kepayahan ( di alami )
 Kebaikan & Keberkesanan

Wuduk -
Yang pendek atas keluar ‘air kencing’ atau                     yang tidak lawas.(walaupun tidak  mengalami kesakitan)


















Amalan – ( memerlukan MODAL INSAN  - TANPA MELIBATKAN MANA-MANA PIHAK ATAU BENTUK KOS KEWANGAN YANG AKAN DIKENAKAN )

INI atas kekuatan hasrat yang ditanam dengan niat yang baik untuk lebih sihat, melakukan ‘kemutan’ kerap ( pada awal akan terasa perut – dalaman mungkin seperti senak atau sakit atas usaha latihan awal berkemut membuatkan ‘organ dalaman bertugas memandangkan sekian lama TIDAK BERSENAM.)

Senaman kemut peringkat awal akan berlaku seperti sedar atau tidak ( tiada focus – perkara baru nak dilakukan semasa bercakap, membaca, menonton TV, bersembang di kedai, surau , masjid – sedang dengar syarahan agama, memandu  & sebagainya. )

·         Akan membantu menpercepatkan ‘kekuatan organ dalaman di sekeliling

·         Dengan minuman air yang banyak / kerap ( awalan atas pengambilan herba ) adalah menjadi kebaisaan apabila akan kerap ke bilik air.

·         Kelamaan terasa bahawa ‘ kekuatan kemut’ tadi akan membantu kencing yang lawas ( & lebih berkeyakinan )

·         Berlakunya kebaikan ‘ memudahkan solat ‘ dengan wuduk yang lebih LAMA ( TIDAK BERLAKU SEPERTI DARURAT ) maksud lain ‘diri kita mengubah kea rah yang lebih baik’.

·         Yang NYATA KEBERSIHAN, berlaku atas diri kita ( sentiasa bersih & bersedia penuh keyakinan – untuk mendirikan SOLAT )

            

Sakit badan ( kerap pada belakang )
Nak ‘solat’ – amat sakit & tidak selesa ( sukar untuk sujud )

Amalan, pengambilan ini dapat di atasi dengan baik ( ada yang berlaku kebaikan tidak sampai hari ke 3 setelah mengambilnya ) TERNYATA permudahkan Solat.


Sakit lutut ( sukar Solat & untuk berjalan selain membuat kerja-kerja yang mudah )

Membantu, dengan biak sekali. Lutut tak sakit sangat & permudahkan gerakan

Tapak kaki ( sekitar buku lali )


Mudah, tidak sakit lagi.





Testimonial. Kebaikan / Tindak Balas.
Remaja  Lelaki 14 tahun ,17 tahun & 20an

Pengguna


Masalah / Jenis Penyakit

Kebaikan.

1.      Remaja Lelaki 14 tahun
( Kini Tingkatan 4 Sub-Sains ) & aktif bersukan mewakili sekolah ( petang Fotsal, malam sambung atau badmintion )



DEMAM (bacaan suhu 38 )

1 kapsul Nu-Prep 100 mg pada waktu malam.

Suhu panas / demam menurun.

Hampir 2 tahun ‘TIDAK DEMAM’

2.      Remaja Lelaki 17 tahun
Kini melanjutkan pelajaran di UITM
( bidang  kejuruteraan )


DEMAM – seminggu sebelum ujian akhir SPM. ( 2010 )

( Bersekolah / Berasrama penuh  di Temerloh)


1 kapsul Nu-Prep 100 mg.

Keesokan hari Tiada Demam.

( dibekalkan kapsul untuk menghadapi ujian SPM – membantu semasa ‘study’ mudah membaca Tidak Merasa Mengantuk dan pada setiap pagi badan bertenaga )

KINI, sedang menjalani latihan di Marang (PLKN)


3.      Remaja Lelaki 14 tahun


CIRIT BERET / Senak & Sakit Perut


1 kapsul Nu-Prep 100 mg

( berkurangan dan selesa tanpa sakit-sakit pada sebelah malam  )


4.      Remaja 20 an

DEMAM, sebelum ini  yang kerap datang dan berpanjangan.

( Penuntut di IPTA )

Mengambil kapsul Nu-Prep 75 mg, melebihi 3 hari berturut – turut ( hilang DEMAM & terasa bertenaga )

Yang penting semasa di luar negara ( 2 minggu di Korea ) mewakili university dalam aktiviti kebudayaan TIDAK ADA SEBARANG MASALAH




Wanita 30 an , 40 an , 50 an & 60 an ( Nu-Prep 100 mg )

Pengguna

Masalah / Jenis Penyakit

Kebaikan


1.      Surirumah 30 an


DEMAM  & BADAN SAKIT

1 kapsul, keesokan hari teras bertenaga semula dan Tiada Demam lagi


2.      Surirumah 30 an


LENGOH DAN SAKIT PADA BELAKANG BADAN
( kerap sakit pada sendi-sendi )

WAKTU PERIOD  ( sebelum dan sewaktu ) kerap akan berlaku sakit pada waktu tertentu bukan senantisa.


1 kapsul, memberi tindak balas yang cepat dan bertenaga.


TIDAK LAGI ( terasa seperti biasa dan bertenaga )

3.      Wanita 40 an




i.                    SAKIT LUTUT
( bertahun, hampir 3 tahun )

ii.           SAKIT BELAKANG
 ( pada bahagian pinggang – hampir 5 tahun ketika mengangkat barang)

iii.                PERIOD PAINT
( sebelum, semasa period – datang bulan ).

Ketentuan azali dari remaja hingga kini.


Pengambilan hampir sebulan.

AMAT BAIK & BERKURANGAN.


BERKURANGAN & TIDAK KERAP LAGI.






HILANG DENGAN SENDIRINYA.

4.      Wanita 50 an
 ( 53 tahun)

Menopause.

Semangat bersukan / kerap dan telah putus haid / menopause
Setahun.


Tidak sampai 10 kapsul dan datang bulan semula
( pada bulan berkenaan waktu & ketika pengambilan )


            5.      Wanita 60an ( seorang  
                  ibu dan juga bergelar  
                  nenek )


i.                    SENDI KERING

( teramat sakit – berbunyi kerap seperti  patah tebu)


ii.                  SUSAH ‘SOLAT’



iii.                SERING SAKIT PADA BELAKANG BADAN




iv.                KENCING MANIS

Yang tinggi bacaan pada waktu pagi melebihi 10.



AMALAN melebihi 1 bulan, kini TIDAK SAKIT LAGI & mudah untuk melakukan kerja di dapur.



MUDAH ‘BERSOLAT’( tidak kerap mengguna bangku / kerusi.)

Berkurangan sakit belakang







BACAAN kencin manis 7.5  contoh petanda kea rah kebaikan.

6.      Wanita 40 an


SAKIT TANGAN ( bengkak, berwarna kebiruan pada jari & iserta terasa amat sakit )



Pernah terlibat pada MAHA 2010
( selama 10 hari berturutan tanpa gagal )

KELETIHAN MEMANDU – akan terasa memenatkan )( jarak memandu pergi & balik hampir 100 km )

BERSUKAN akan kerap CRAMP ( ini MEMANG KAN TERJADI ) Waktu period TIDAK SELESA





DEMAM – ( KERAP  / sejuk )






HILANG dan beransur pulih dan kini SUDAH HILANG SAKIT ( & bengkak kebiruan pada jari – TIADA / HILANG )
Kesihatan badan kini terasa amat bertenaga.


TIDAK LAGI / LEBIH ( terasa seperti melakukan aktiviti biasa )


TIDAK LAGI ( walaupun pada sebelah pagi bersenaman erobik & sebelah petang bermain ‘bola jaring’ BERTENAGA ( seperti biasa )


CEPAT SEMBUH / TIADA LAGI / SUKAR DEMAM








Lelaki berumur 30 an, 40 an, 50 an, 60an, 70 an & 80 an



Pengguna

Masalah / Jenis Penyakit

Kebaikan

1.      Lelaki 30 an ( Pegawai Bank ) Berumah tangga










BERAT BADAN ( BMI ) yang tidak benar.

Masalah DEMAM.

KERAP DAN KEBIASAAN SELEPAS KENA HUJAN PASTI KEESOKAN HARI AKAN MENDAPT DEMAM.

DEMAM TIDAK LAGI. Pengambilan hampir sebulan.

YANG NYATA SELEPAS KENA HUJAN – TIDAK DEMAM LAGI.

2.      Lelaki – hampir 30 an
( Seorang usahawan  berjaya, mempunyai rangkaian toko jamu di semua hypermarket
 ( shop lot & kiosk ) dengan produk traditional melebihi 300 – 400 jenis herba.


MASALAH RESDONG

BERKURANGAN ( bagaikan terus tiada lagi )

YANG NYATA KULIT BAWAH MATA TIDAK LAGI KEGELAPAN.

3.      Lelaki 40 an ( Seorang usahawan / contractor juga empunya kedai emas.

BERAT BADAN ( BMI ) yang tidak benar.

CEPAT LETIH.

KINI BERTENAGA dan kerap bersukan ‘jogging ‘ pada sebelah pagi.

4.      Lelaki 40 an ( Seorang usahawan – pakar penyedian ‘exhibition ’)

BERAT BADAN ( BMI ) yang tidak benar.

CEPAT LETIH


BERTENAGA, MUDAH MENJALANKAN TUGAS MEMBANTU LEBIH FOKUS.
TUGAS WAJIB BERADA DI TAPAK PEMERAN PADA SETIAP SHOWCASE / EXHIBITION.

5.      Lelaki 20 an ( Seorang pegawai / penjawat awam )

KELETIHAN ATAU MUDAH LETIH ( apabila bersukan )

BERTENAGA DILUAR DUGAAN ( INI SATU KENYATAAN ). Mendapati kekuatan tubuh badan dalaman lebih terbukti dan mudah bangun pagi / awal. ( tidak letih atau pening )








6.     Lelaki  47 tahun.





i.             DARAH RENDAH




TIDAK LAGI



ii.           GUSI BERDARAH



TIDAK LAGI



iii.          PENING KEPALA


TIDAK LAGI



iv.          MUAL / MUNTAH


TIDAK LAGI



v.            KUKU YANG BERLUBANG / BEROMBAK


 TIDAK LAGI / lembut & berwarna kemerahan seperti jambu merah


vi.          BANGUN PAGI terasa LETIH




KINI TIDAK LAGI ( walaupun tidur lewat – kerja / persediana repor bulanan & sebagainya ) atau perbincangan lebih fokus


vii.        TIDAK BERTENAGA






KINI LEBIH BERTENAGA &
BERKEYAKINAN ( kerap melakukan pergerakan badan – untuk mendatangkan peluh  atau member kebaikan pada tubuh badan )


viii.       LEMAH / tergugat peranan sebagai suami. ( tiada / sukar eraksi )




KINI TIDAK LAGI ( kini selalu kedua-dua pihak ‘menang & menang ) pada waktu bulan puasa – ( 5 kaki ) hubungan yang mesra bertambah –tidak ujud keletihan / sakit badan atau pening-pening.


ix.          MAZI ATAU KEPEKATAN AIR MANI, BERKURANAGAN


TIDAK LAGI. MAZI YANG BANYAK  & KEPEKATAN PADA AIR MANI. ( serta bauan yang baik )



x.            PANCUTAN YANG LEMAH




MEMBANTU & TERBUKTI




xi.          WARNA NAJIS, lebih kegelapan serta tenggelam.


LEBIH TERANG ( COKLAT ) SERTA TINBUL.



xii.        KULIT KERING






KERANA IA PANAS, BANYAKKAN MINUM AIR & KINI KULIT TAK KERING LAGI.



xiii.       KENCING
( buang air )



MEMUDAHKAN – KENCING LAWAS / PUAS ( amalkan kemutan )


xiv.       LEBIH FOKUS






TIDAK MEMIKIRKAN SEK. ( berperanan pada waktu & ketika sebagai suami sahaja )


xv.         TIDAK LARAT LARAT ( BERKEBUN /  MENYAPU DEDAUN /MENEBAS )



BERTENAGA / TIDAK LETIH
Ini terbukti dan menarik perhatian keluarga ( berpandangan suasana di kampong lebih atau dapat memberi mood untuk melakukan kerja –kerja atau membuat badab berpeluh )


xvi.       KERAP CREAMP


TIDAK LAGI / pada waktu pagi atau cuaca sejuk.
Jarak berjogging lebih jauh tanpa
Gangguan creamp.

( LEBIH BERTENAGA TIDAK TERASA KELETIHAN BAGAIKAN TIDAK PERASAN ATAU BAHAWA PAGI ATAU PETANG TADI TELAH BERJOGGING )


xvii.     DEMAM



TIDAK DEMAM / SUDAH HAMPIR 4 TAHUN



xviii.    HIDUNG BERAIR



TIADA LAGI



xix.       BATUK ( TIBA –TIBA BATUK & SAKIT PADA TEKAK



KURANG 24 JAM HANYA DENGAN BERKUMUR SAHAJA. ( DI TEKAK BAHAGIAN SAKIT )


xx.         ULSER – Tekak sakit / terdapat kemerahan atau keputihan di tekak.
( TERAMAT SAKIT APABILA MENELAN AIR LIUR ATAU SEBARANG OBJEK MAKANAN JUGA TIDAK BOLEH BANYAK CAKAP




KENYATAAN BENAR ( KURANG 24 JAM  ATAU SATU HARI. ( hanya dengan berkumur sahaja di bahagian yang sakit ATAU ULSER tersebut.





xxi.       DEMAM ( suspect  DENGGI 2007 ) terdapat jiran pada waktu & ketika telah meninggal dunia juga ada yang masih dirawat di hospital.

Bacaan suhu 38.6
(badan teramat letih, kesejukan / mengigil, sakit pada sendi seleuruh badan/ tiada selera makan / terasa mual atau mahu muntah/ hanya mahu selimut & tidur sahaja


TIDAK MENGAMBIL RISIKO
Pada pandangan saya harus di periksa ‘kedudukan darah’ untuk penentuan jenis DEMAM pada hari ke3 atau ke 4.

DENGAN HANYA MENGAMBIL NU-PREP PADA SETIAP 4 JAM ATAU SEBELUM MENGIGIL ( KHUATIRI AKAN MUNTAH )

1 hinga 6 kapsul ( hingga terasa KESEJUKAN DALAM BADAN HILANG )

HANYA DALAM KURANG DARI 48 JAM  ATAU KURANG 2 HARI TIDAK DEMAM LAGI.









7.         Lelaki 50 an
( Ahli perniagaan )





i.                    RESDUNG hampir 20 tahun

4 jenis ubat yang disyorkan oleh pakar dan juga ‘ spray ( yang perlu disebut ) ia akan menjadi KEBAL atau TEPU dan dinasihatkan berpindah pada kitaran 4 jenis ubat tersebut.

ii.                  Waktu & Ketika, tenaga memadai






iii.                KUKU yang bergaris ( ibu jari )


iv.                LUTUT ( sakit hampir 2 tahun )


v.                  Fokus – sering letih atau mangantuk dalam ‘meeting’





PENGAMBILAN BERTERUSAN 1 BULAN LEBIH – TIDAK BERMASALAH LAGI.











WAKTU BERSUKAN DI GYM LEBIH LAMA / TIDAK PERASAN HAMPIR 3 JAM ( sebelum ini 1 jam setengah sahaja ). Tanpa membeli ubat protein di kaunter gym.


PERASAAN KUKU lebih baik ( kerap bermain dengan kuku pada waktu meeting )

TIDAK LAGI APABILA NAIK TANGGA.


TIDAK MENGANTUK DAN LEBIH FOKUS DALAM MEETING.

8. .      Lelaki 80 an

Keletihan, kurang membaca, mudah bangun pagi, sakit belakang, lengoh tangan & sendi lutu & kaki

KINI bertenaga, memberi manfaat serta minat membaca ada semula, sakit berkurangan , lengoh atau sakit sendi tiada & MUDAH UNTUK SOLAT. ( terbatuk atau bersin tidak terkeluar air kencing yang boleh membatalkan ‘Wuhduk’ serta kencing lawas.

TIDAK DEMAM ( sukar demam ) & hidung kurang berair pada waktu pagi atau sejuk )




Jangan beli produk ini, JIKA ANDA BUKAN DIKALANGAN YANG ‘BERHENTI SEBELUM KENYANG,’ YANG BERIADAH BERSAMA KELUARGA ( ATAU SENDIRI, DALAH SATU PERMULAAN YANG BAIK ), TETAPI JIKA DADAH ADALAH SEGALA-GALANYA UNTUK ANDA, MINUM ARAK ATAU DAN ZINA. Ini bukan ubat ‘ magic ‘ ia memerlukan amalan yang baik ‘ diri sendiri perlu berusaha kerah kebaikan, mencari kebaikan ‘. Dari hari demi hari, anda akan melihat kebaikan dan keberkesanan kepada diri - ANDA. IA TIDAK MENJANJIKAN ‘HARI INI MAKAN UBAT – SETENGAH JAM TERUS BAIK,’

Penjelasan.
Benar jika tidak tahu & atau tidak faham atau tiada maklumat terkini, kami faham memandangkan banyak perkara telah mengelirukan berlaku dipasaran sekarang.  Contoh seperti Tongkat Ali  ADA DADAH  atau & proses yang baru atau LAMA ( TRADISIONAL – MAIN TUMBUK-TUMBU HANCUR, REBUS 5 JAM DARI 5 GELAS JADI 2 GELAS  ) atau proses ‘spray dried’. ( larut dalam air ).
Proses yang terbaik dan dipatenkan. Hasil produk dari proses ini telah berjaya memalui kajian klinikal pertama di dunia dari sumber ramuan Tongkat Ali semata-mata. ( penyediannya  ‘ bersaintifk & berkriteriakan WHO ).

Hasil ‘kajian klinikal’ dari kebenaran sudut ‘ KESUBURAN & ‘Treatment LOH – Late onset hypogonadism’ adalah pertama dari sumber berasaskan Tongkat Ali di dunia.  Dimana ujian haiwan , ujian awal pada manusia telah dilakukan dan di teruskan dengan kajian klinikal. Yang terdapat di pasaran rata-rata hanya melalui ujian hiawan SAHAJA. Maka kebenaran ini terbukti bahawa kini ‘ produk yang lain adalah ‘TIDAK BENAR – MENIPU, MENCURI HARTA INTELEK & PEROSAK NEGARA.’

Persoalannya bagaimana ‘Produk Beracun & Tidak Larut Dalam Air ‘ ( boleh merosakkan ‘ hati & Buah Pinggang ) ini disamakan kejayaan kajian  klinikal yang benar dari Tongkat Ali Nu-Prep 100. ( serta memperolehi ‘ approval ‘ ( berdaftar & kelulusan ) BELUM DISERTAKAN CAMPURAN BAHAN TERLARANG / DADAH ), yang kerap berlaku di pasaran ‘Tongkat Ali’ beracun yang di lakukan oleh pihak TIDAK BERTANGGUNGJAWAB & MEMALUKAN NEGARA. ( sumber asal tumbuhan “Harta Khazanah Negara”.) hasil kebijaksanaan ‘Nenek Moyang’ kita bahawa terdapatnya keistimewaan pada Tongkat Ali & kini berjaya di buktikan melalui ‘Teknologi Tercanggih’ & menjadi persaingan perubatan moden ( western medicine ) berjaya memantapkan Testosterone tanpa bahan terlarang /DADAH. Ini kejayaan produk ‘JENAMA MALAYSIA’ Tongkat Ali Nu-Prep 100 ( Larut Dalam Air, dikering sejuk beku – Water Soluble Extract – freeze dried )

Google Search 
Results
TOP List No: 1 
0.23 seconds

KEMENANGAN  KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH
SEBILLION TERIMA KASIH

dari Biotropics Malaysia Berhad


Google Search Top List ( No 1 ) dated May 17 2012 ( 3.40pm )

Search
About 1,130,000,000 results (0.23 seconds) 

SENTIASA PASTIKAN
nuprepkl.blogspot.com
NO: 1
PRODUK JENAMA MALAYSIA
NU-PREP 100
( Water Soluble Extract - FREEZE DRIED )
PATENT US 7,132,117 B2
&
EUROPE SPECIFICATION PATENT
EP 1,313,117 B1


Search Results

nuprepkl.blogspot.com/2012/02/long-jack.html - Translate this page
12 Feb 2012 – Long Jack ,. jack or. Tongkat Ali. & or Eury coma. Long ifolia jack. Warning. 'fake' ..... Eclipse 2011 long jack Nu-Prep 100 (US patent, Europe ) ...

en.wikipedia.org/wiki/Eurycoma_longifolia
Jump to: navigation, search. This article is about the small Asian tree in the genus Eurycoma. For the tall Australian tree also known as "Long Jack", see ...
www.ljack.com/products.htm
Longjack is tongkat ali manufacturer specializing in very fine products like eurycoma, ...Eurycoma Longifolia Jack "Tongkat Ali" is one of the most commonly ...

www.ljack.com/
MKI is a tongkat ali manufacturer specilizing in manufacturing ali extract, pasak bumi, eurycoma, and longjack.

www.longjackeffects.com/
Longjack raises your body's levels of free testosterone naturally. A large proportion of the testosterone that circulates in your body is bound by a protein call ...

www.bodybuilding.com/store/jack.html
Results 1 - 20 of 44 – Complete Longjack information guide and a large list of Longjackproducts.

www.trulyhuge.com/long-jack-benefits.html
Long Jack benefits, what is Long Jack Tongkat Ali and the benefits of Tongkat AliLong Jack supplements for bodybuilding and fitness.

www.alibaba.com/countrysearch/MY/long-jack.html
292 items – Malaysia Long Jack, Choose Quality Malaysia Long Jack Products ...
Anak Benih Pokok Tongkat Ali / Tunjang Bumi / Longfolia Long Jack
Anak ...
Anak Benih Pokok Tongkat Ali / Longfolia Long Jack Seedlings
Anak benih ...

www.eurycomalongjacklj100.com/
Eurycoma Longifolia Jack, known as Longjack, LJ100 extract 25 mg, 50 mg, 80 mg, Tongkat Ali, and Pasak Bumi Side effects, risks, safety, danger, caution and ...

10.         PRO Niaga: longjack
www.mudah.my/longjack
longjack. hobby, sport, fashion. location: ipoh add rm10 for poslaju. call or sms: 017-588 1385. Direct Link here: mudah.my/longjack ...
Searches related to long jack

1
2
3
4
5
6
7
8
9




BERSAMA KITA BERDOA 


'MENGHADIRKAN DIRI PADA SEMINAR KELUARGA SEKINAH' PADA 22 MEI 2012 ( 8 PAGI - 3 PETANG ) DEWAN BESAR, PUSAT DAKWAH ISLAMIAH, PAROI,NEGERI SEMBILAN D.K - BERSAMA FAKTA KAJIAN KLINIKAL DITERJEMAHKAN NANTI BAKAL MEMBERI ' KEBERKATAN ' KEPADA KITA SEMUA. ( DIDUNIA & AKHIRAT ) AMIN...



Informasi lebih menarik AKAN DATANG 
terus kepada 
ANDA dari 
Nu-Prep 100
Larut Dalam Air
(water solube extract-
FREEZE DRIED)
paten US & EU

( EKSLUSIF AKAN DATANG - Hubung kait, ujian awal manusia - Enlargement 'Prostate' & soalan 'perlu dijawab' pada ujian pesakit jantung / kardiovaskular  & ' perlakuan / kegiatan hubungan SEK' mereka dikaitkan dengan jantung, adalah benar kenyataan 'Nenek Moyang' dulu kala,  jika lelaki itu 'KELAKIANNYA' baik, sememangnya ia sihat - aktiviti  berpeluh, berkebun & ringan tulang, ERA MODEN KINI, BERSAINTIFIK BUKTI PROSTAT DAHULU - 'KELAKIAN' SESEORANG LELAKI BERMASALAH JANTUNG PERTUNJUK SEBENAR )

KOSMO.  JUMAAT 18 MEI 2012 
PENYAKIT JANTUNG PETANDA RISIKO KANSER PROSTAT

ANALISA berskala besar dalam rawatan prostat oleh penyelidik daripada Institut Kanser Duke, Carolina Utara, Amerika Syarikat ( AS ), terdapat kaitan antara masalah arteri koronari dengan kanser prostat.
Ia  kemungkinan berkongsi punca yang sama. Jika seseorang itu disahkan menghidap penyakit jantung, berkemungkinan besar dia juga boleh mendapat kanser prostat.

“Apa yang baik untuk jantung mungkin baik juga untuk prostat,” kata Jean – Afred Thomas II, Felo Pasca kedoktoran Bahagian Urologi dan penulis utama kajian yang diterbitkan dalam jounal kanser dalam talian, Cancer Epidemology, Biomarkers & Preventlon.

Kanser prostat sama seperti penyakit arteri koronori, menyebabkan kematian ramai  dewasa di AS.
Ia kanser kedua paling bahaya dalam kalangan lelaki selepas kanser paru-paru dengan purata 240,000 kes baharu dilaporkan setiap tahun melibatkan 34,000 kematian.


 LELAKI YANG ADA PROSTAT, sebelum 'Prostatis' ( salur darah, dialat  SULIT LELAKI lebih halus dari  DIJANTUNG ) BAKAL MENGIDAP MASALAH  JANTUNG. TANDA AWAL. 














No comments:

Post a Comment