Tuesday 27 November 2012

Pharma Tech CONFERENCE 20 & 21 Nov 2012 KLCC & MAHA international 2012


Nu-Prep 100

Pendedahan Ilmu 'discovery' pada PHARMA TECH CONFERENCE ( 20 & 21 Nov 2012 ) KLCC
di bawah Kementerian Pertanian dan Asas Tani ( MOA ). Produk hasil program "Kerjasama Kerajaan & MIT ( US ). Kehadiaran pakar / profesor / doktor  'professional' dari luar negara sebagai penceramah disamping itu pihak MOA dibawahnya para syarikat yang bertanggungjawab berkaitan NKEA selaian Tongkat Ali  terdapatnya Misai Kucing, kacip Fatimah & pihak pengeluar ( bersama contoh ujian haiwan & kajian klinikal )

Kebaikan ini memberi runag seluasnya kepada negara dan pihak luar yang hadir ( terhad - HANYA PARA PROFESSIONAL ANTARABANGSA  ) dari Itali, Turkey, Russia, Japan, Saudi Arabia & lain-lain. Pendedahan pencapaian produk ini adalah contoh kejayaan negara yang terbaik dikalangan  yang diamalkan  dari zaman nenek moyang terdahulu ( bergelar herba khazanah negara ). Kini ia telah permodenkan melalui proses bersaintifik bersama fakta kajian klinikalnya.


Nu-Prep
Nu-Prep

Nu-Prep
Contoh bukti SEJARAH kenderaan BOMBA yang berada di luar KLCC

Nu-Prep
Nu-Prep

Nu-Prep 
Nu-Prep

Nu-Prep 
Nu-Prep

Nu-Prep



Nu-Prep
Pihak Saudi Arabia yang hadir mendengar pendedahan Nu-Prep dari pegawai yang 'professional' memenuhi sebarang soalan yang diberi.





Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih 



Nu-Prep
CEO - Halagel Malaysia Sdn Bhd
Pasaran Russia, Kazakhstan 'KEPAKARAN BELIAU'
TAHNIAH TUAN & SEBILION TERIMA KASIH sudi bersama Nu-Prep
di Pharma Tech Conference 2012 KLCC


Nu-Prep
Pihak wakil dari Pakistan, berkaitan peralatan/ kelengkapan hospital 'Berjanji akan menguruskan pendaftaran produk Malaysia ( Nu-Prep ) melalui kementerian keishatan Pakistan. Mengucapkan tahniah atas kejayaan Malaysia bersama produk MUDAH & BERTARAF DUNIA ( mengatasi kesuburan TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH bersama kos yang rendah, selain TANPA IUI,ART, IVF )  

Kenyataan beliau mengatasi 'kelesuan'. TAHUKAH ANDA, Dunia kini, perubata moden sedang mencari pendekatan baru TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH. ( Nu-Prep mengucapkan Sebilion Terima Kasih )








Nu-Prep
Pakar juga penceramah dari Itali, akui proses untuk mendapatkan 'patent' memerlukan waktu jangka masa yang lama. ( yang penting kajian klinikal terbukti menyokong produk tersebut ) 

Nu-Prep
Pihak Philippine, berbangga dan akan mencubanya 'ruang & peluang' dinegaranya.
Sebilion Terima Kasih.  

Nu-Prep
Penjelasan 'professional' pihak MOA kepada PAKAR 'PROFESSIONAL' dari negara Jepun. Disini kejutan berlaku ' Kehebatan Nu-Prep ' dipuji peningkatan 'testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH' yang tidak ada di dunia kecuali produk negara iaitu Nu-Prep.







Nu-Prep
Pihak dari negara India.
Sebilion Terima Kasih









Pelaburan yang berbaloi memerlukan tahap kesabaran yang tinggi demi Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah. Formula 1 akan Petronas akan berada di tempat PERTAMA di dunia pada masa terdekat. ( hanya 'masa & waktu' akan berlaku & tercatatnya sejarah yang membawa NAMA MALAYSIA sebagai Peneraju dikalangan pihak yang terlibat pada 'Formula 1 )


Nu-Prep
Nu-Prep




No comments:

Post a Comment