Tuesday 11 December 2012

MAHA International 2012 - NKEA, EPP1 - EPP17 Tongkat Ali Nu-Prep 100 'Peneraju Herba Negara' ( Treatment-related diabetes, type 1 & 2 - low testosterone ) & which came first cardiovascular or prostate ????

Keutamaan Testosterone ( TANPA BAHAN TERLARANG /DADAH ) hanya di MAHA International 2012. KEMUDAHAN 'ONLINE' http://www.usr.com.my ( atsa permintaan ramai )


SEBILION
TERIMA KASIH
MAHA
INTERNATIONAL 2012 
PENERAJU HERBA NEGARA
NKEA 'EPP-1'


Nu-Prep 100

Peneraju Herba Negara dibawa khas 'Exclusive' oleh Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia ( MOA ).

Contoh Pencapaian Jenama Malaysia  bercirikan antarabangsa ( peningkatan testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ) dari Herba Khazanah Negara berasaskan dari herba Tongkat Ali.(sepenuhnya). Kejayaan ini akan memberi satu impak besar kepada ekonomi negara dan sealiran 'Industeri Herba Menjana Ekonomi Baru'.


Tanggungjawab kepada negara adalah keutamaan, menyediakan informasi TERANG & JELAS untuk Pengguna Bijak Malaysia sealiran nasihat KEMENTERIAN KESIHATAN MALAYSIA ( KKM - MOH, Ministry of Health, Malaysia ) ' Produk mempunyai pakar / konsultan ' & FOMCA ( Federation of Malaysia Consumers Associations ) ' Produk mempunyai kajian pakar'. Inilah satu-satunya di dunia produk yang berasaskan dari herba Tongkat Ali yang mempunyai pakar berkaitan berkriteriakan WHO. Pakar yang dimaksudkan adalah satu-satunya Pakar Andrologi Malaysia iaitu Dr Ismali Tambi.


Mukjizat Bergelar Tongkat Ali

NU-PREP 100

Kebenaran Berfakta. Jenama Malaysia  

MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI  NU-PREP  Larut Air (Water Soluble Extrat - Freeze Dried) dipatenkan di Amerika Syarikat  US 7, 132, 117 B2 dan Eropah – Europe Specification Patent EP 1, 313, 491 B1.

Suatu ketika dahulu, apabila bercakap tentang Tongkat Ali rata-rata tidak mempunyai kajian klinikal malah prosesnya beracun dan berkeladak / berhampas yang boleh merosakan buah pinggang dan hati. Apabila di luar negara mereka bertanyakan kajian saintifik ( yang ada pada waktu & ketika hanya sokongan  testimonial ).

Lontaran yang tiada jawapan ini,  mencetuskan kebaikan untuk masa depan industri herba negara. Pada hakikat telah termaktub pada fikiran kita sentiasa bahawa  proses terdahulu boleh memberikan kebaikan,  ini atas kebijaksanaan dan kebenaran  nenek moyang kita telah mengatakan ada keistimewaan pada Tongkat Ali.( jika hendak dikaji pada waktu itu, mereka TIDAK MEMPUNYAI SEBARANG TEKNOLOGI  TERCANGGIH – Best Available Technology BAT  )


Kemunculan Tongkat Ali  dan mula dikomersialkan pada tahun 1990an (pada masa tersebut, semuanya di pasaran tiada sokongan saintifik & kajian klinikal ). Untuk menjaga reputasi dan  nama baik tumbuhan ini,  anugerah  yang tidak ternilai sebagai ‘ Harta Warisan Khazanah Negara ‘. Langkah-langkah bersaintifik dan berkriteria WHO telah mula dilakukan terus hingga kini.

Keistimewaan yang dimaksud oleh nenek moyang terdahulu ia dapat memberi kebaikan dan keberkesanan merawat DEMAM, anti demam, anti malaria,( sehingga kini belum ada jenis ubat khas yang boleh merawat Malaria KECUALI TONGKAT ALI ), antikanser dan terbaru ‘ secara bersaintifik berkriteria WHO tercatat pada journal laporan perubatan antarabangsa untuk ‘ Kesuburan’  dan sebagai pengurusan LOH / Andropos ( Awet Muda ). Untuk  pengetahuan kita semua ini adalah yang pertama di dunia kajian klinikal berasaskan dari herba Tongkat Ali Nu-Prep berjenama Malaysia tercatat pada journal  tersebut. ( hingga ini belum ada kajian klinikal berkriteria WHO berkaitan Kesuburan & LOH / Andropos di dunia kecuali, Jenama MALAYSIA Tongkat Ali Nu-Prep 100 )



PERTAMA DIDUNIA KAJIAN KLINIKAL TERSEBUT akan terus menjadi rujukan antarabangsa oleh sebarang pakar, profesor, doktor, institusi, universiti, persatuan yang induvidu yang berkaitan  dan bermasalah atau sebaliknya.

Maka kini terbukti secara saintifik ‘ Mukjizat bergelar Tongkat Ali ’, dengan memuliakan kebijaksanaan nenek moyang yang terdahulu telah berjaya memberi kebaikan petunjuk aras kepada kita semua bahawa kini  ternyatalah ‘ Industri Herba - Menjana Ekonomi Baru.

PERHATIAN – FOKUS 

Journal  kesihatan , laporan perubatan antarabangsa seperti berikut :-
i.              Asian Journal of Andrology (2010) 12: 376–380
© 2010 AJA, SIMM & SJTU All rights reserved 1008-682X/10 $ 32.00
Original Article

Eurycoma longifolia Jack in managing idiopathic male infertility





ii.         ANDROLOGIA (First International Journal Of Andrology – Article first published online: 15 JUN 2011 DOI: 10.1111/j.1439-0272.2011.01168.x

                Andrologia, 43: no. doi: 10.1111/j.1439-0272.2011.01168.x

Original Article

Standardised water-soluble extract of Eurycoma longifolia, Tongkat ali, as testosterone booster for managing men with late-onset hypogonadism?.
                                                                                                                    
       

TAHUKAH ANDA
TERANG DAN JELAS 


·        KEBENARAN BERFAKTA HASIL SAINTIFIK . HASIL ‘KHAZANAH NEGARA’  BERASASKAN HERBA TEMPATAN  IAITU TONGKAT ALI NU-PREP (  LARUT AIR PATEN US 7, 132, 117 B2 DAN EROPAH – EUROPE SPECIFICATION PATENT – EP 1, 313, 491 B1 ). BERJAYA MENINGKATKAN ' TESTOSTERONE, SPERM COUNT, MOTILITY SEPERTI TERCATAT PADA ISI KANDUNGAN JENIS PATEN.   YANG PASTI TANPA SEBARANG BAHAN TERLARANG – DADAH, TERBUKTI UJIAN ANALISA DOPING CONTROL CENTRE.

“ NEGATIVE FOR BANNED SUBSTANCES UNDER THE WORLD ANTI-DOPING AGENCY’S PROHIBITED LIST .“

·        TIDAK SEPERTI BAHAN KIMIA ( CHEMICAL ) PERUBATAN BARAT ( WESTERN MEDICINE ) YANG BERGANTUNG PADA DADAH UNTUK MEMANTAPKAN TESTOSTERONE YANG BERISIKO TINGGI BERSAMA ‘SIDE EFFECT’ ( MENGANGGU DAN MEROSAKAN TUBUH BADAN PENGGUNA.)

·        BAHAN TERLARANG MENINGKATKAN TESTOSTERONE ADALAH YANG AMAT DIGERUNI OLEH PARA AHLI SUKAN SELURUH DUNIA ( PENGAMBILAN TERSEBUT BOLEH MENGAKIBATKAN TINDAKAN DISIPLIN AKAN DIAMBIL JIKA GAGAL UJIAN DOPING SEPERTI DIGANTUNG ) TIDAK DIBENARKAN BERGIAT DALAM BIDANG SUKAN DICEBURI ) DAN SEBARANG KEJUARAAN AKAN DITARIK BALIK.
                                    
NU-PREP                   
        
                                          TAHUKAN ANDA
                          TERANG DAN JELAS   

   
·       PENDEDAHAN KAJIAN KLINIKAL DIADAKAN PADA ‘ MINGGU HERBA’ DAN SEMINAR HERBA MENJANA EKONOMI BARU TELAH DIADAKAN PADA 1-10 NOVEMBER 2010 DI  KEMENTERIAN PERTANIAN DAN INDUSTRI ASAS TANI ( PUTRAJAYA )
                                                                                        

·        SEMINAR INI TELAH MEMBERI LALUAN KEPADA PAKAR ANDROLOGI MALAYSIA, DR ISMAIL TAMBI SEBAGAI PAKAR YANG BERKAITAN BERTANGGUNGJAWAB  MENJALANKAN PENYELIDIKAN KEATAS HERBA ‘ KHAZANAH NEGARA TONGKAT ALI ‘ NU-PREP 100% LARUT AIR ( WATER SOLUBLE EXTRACT – FREEZE DRIED ) PATEN US 7, 132, 117 B2 DAN EUROPE PATEN EP 1, 313, 491 B1 ). DINYATAKAN KAJAIN KLINIKAL SEUMPAMANYA ADALAH PERTAMA DI DUNIA BERKAITAN KEBAIKAN DAN KEBERKESANAN TONGKAT ALI NU-PREP INI DAN YANG PERTAMA TERCATAT PADA JOURNAL  LAPURAN PERUBATAN ANTARABANGSA. ( KINI MENJADI RUJUKAN OLEH PAKAR ANTARABANGSA )
                                                                                                    


·        SEMINAR INI TELAH DIHADIRI OLEH KEMENTERIAN, KKM, KBS & LAIN, AJENSI & JABATAN SEPERTI DARI PIHAK FRIM, DOA, MARDI, FAMA, PIHAK UNIVERSITI USM, UPM, UKM, PARA AHLI PERNIAGAAN DAN YANG LAIN-LAIN.  


NU-PREP
PERBEZAAN SAINTIFIK                                                                                                   
               
PERBEZAAN TONGKAT ALI NU-PREP ( SUDUT MUDAH FAKTA RACUN YANG TETAP ADA PADA SETIAP TUMBUHAN 'ULAMAN' ORANG MALAYSIA )


                        
                                                          
                      TAHUKAH ANDA TERANG DAN JELAS

·        PERTAMA DI DUNIA 


PROSES YANG DIPATENKAN DI AMERIKA SYARIKAT DAN EROPAH. US 7, 132, 117 B2 DAN EROPAH – EUROPE SPECIFICATION PATENT – EP 1, 313, 491 B1





·        PERTAMA DI DUNIA

MENJALANI UJIAN BERKRITERIA WHO- PADA HAIWAN, UJIAN AWAL MANUSIA & KAJIAN KLINIKAL






·        PERTAMA DI DUNIA

KAJIAN KLINIKAL TERCATAT PADA JOURNAL KESIHATAN LAPORAN PERUBATAN ANTARABANGSA ( THE ASIAN JOURNAL OF ANDROLOGY & THE FIRST INTERNATIONAL JOURNAL OF ANDROLOGY – ANDROLOGIA )

·        PERTAMA DI DUNIA 

HERBA BERJENAMA MALAYSIA YANG BERJAYA MEMANTAPKAN TESTOSTERONE TANPA SEBARANG BAHAN KANDUNGAN TERLARANG / KIMIA YANG KINI MENJADI SUATU PERSAINGAN KEPADA KEMAJUAN PERUBATAN MODEN ( WESTERN MEDICINE ) BENAR KEBIJAKSANAAN NENEK MOYANG TERDAPAT KEISTIMEWAAN PADA TONGKAT ALI  TELAH DIMULIAKAN DAN TERBUKTI MELALUI TEKNOLOGI TERCANGGIH DAN FAKTA SAINTIFIK.


TERHASIL DARI KEBIJAKSANAAN CENDIAKAWAN NEGARA DIKALANGAN SAINTIS MALAYSIA, PROFESOR MALAYSIA JUGA PARA PENYELIDIK DOKTOR-DOKTOR MALAYSIA, PAKAR ANDROLOGI, MALAYSIA, PIHAK JABATAN, KEMENTERIAN BERKAITAN DAN SEMUANYA MAKA INILAH JENAMA MALAYSIA YANG TERULUNG, TERUNGGUL DAN YANG PERTAMA DIDUNIA BERKRITERIAKAN WHO BERSAMA FAKTA KAJIAN BERSAINTIFIK.


Peneraju Herba Negara dibawa khas 'Exclusive' oleh Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani Malaysia ( MOA ).

Contoh Pencapaian Jenama Malaysia  bercirikan antarabangsa ( peningkatan testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH ) dari Herba Khazanah Negara berasaskan dari herba Tongkat Ali.(sepenuhnya). Kejayaan ini akan memberi satu impak besar kepada ekonomi negara dan sealiran 'Industeri Herba Menjana Ekonomi Baru'.


( Pesakit 'kencing manis', memerlukan testosterone - TAHUKAH ANDA penyakit kencing manis jenis 1 & 2 - kajian dapati kedua jenis pesakit kencing manis TAHAP TESTOSTERONE ADALAH RENDAH dari mereka yang Normal )

ISYARAT -  PROSTATE & ATAU JANTUNG.

PERSOALANNYA MANA DATANG  DULU  KARDIOVASKULAR ATAU PROSTATE ????. YANG PASTI KEKURANGAN TAHAP 'TESTOSTERONE'.( KARDIOVASKULAR ) 

TAHUKAH ANDA, akan berlaku pengukur tahap testosterone untuk pesakit 'kardiovaskular'. ( ringkasan pemeriksaan tahap 'testosterone' dijadikan ukuran pesakit berkaitan kardiovaskular ) 

Jenama Malaysia PERTAMA di dunia berjaya ketahap ini ( TIDAK ADA DI SEBARANG HOSPITAL DI DUNIA ). Peningkatan testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH.
Tongkat Ali Nu-Prep 100.
' Jihad Kesihatan bersama Nu-Prep '

Kejayaan  & Kebanggaan negara Tongkat Ali Nu-Prep 100  sebagai contoh dikalangan herba ‘Khazanah Negara’  yang PERTAMA menerajui industeri negara di bawah NKEA – EPP 1 berada di MAHA INTERNATIONAL 2012. 

Ruang & peluang pelawat antarabangsa serta tempatan  mendekati 'BERSEMUKA & KEMUKAKAN' sebarang soalan mengenai produk Jenama Malaysia bersama informasi TEPAT, TERANG & JELAS .

Produk Jenama Malaysia yang berjaya dihasilkan 'SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI  bertaraf dunia ‘peningkatan testosterone TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH’ berada di MAHA INTERNATIONAL 2012. Ia tidak ada disebarang hospital atau hospital pakar, pusat pakar di dunia hanya di Malaysia & sedang 'mengisi' ruang klinik & hospital PAKAR di negara kita atas PERMINTAAN PAKAR berkaitan juga yang lain.

Sejarah ini akan berkekalan seperti lahirnya bintang ‘Seniman Agung Negara’ P.Ramlee dengan lagu ‘Azizah’. Pendedahan ilmu sejarah ini telah di pamerkan pada MAHA 2012. TAHUKAH ANDA PENGGUNA BIJAK MALAYSIA bahawa 'Seniman Agung' adalah produk atau Jenama Malaysia selain hasil pertanian, perikanan & ternakan berjaya dilahirkan oleh MAHA ( atas tapak MAHA ). Ini adalah fakta hebat seperti  ‘Irama & Lagu’, tidak boleh dipisahkan. 
Nu-Prep
Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
MAHA International 2012
Nu-Prep
Nu-Prep. 
'Exclusive' 
SELAMAT DATANG

MAHA International 2012
Pavilion MOA & Negeri-Negeri
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Nu-Prep
Nu-Prep
Nu-Prep
Pelawat 'Laos' berkumpulan dibawah khas oleh pihak MIDA bersama 'Perancang, Strategik & Pelabur ( Investment ), Laos. Bermanfaat & berbangga atas pendedahan informasi Jenama Malaysia 'TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH'.( jenis tumbuhan ini terdapat di Laos )  

Nasihat diberikan agar pihak Laos jika berminat atas Jenama Malaysia boleh bertindak segara dan untuk penjualan atau 'export' bahan mentah ke Malaysia 'BOLEH DIBINCANGKAN BERSAMA'

Nu-Prep
Fakta saintifik yang menarik & kejayaan Malaysia. 

Nu-Prep
SEBILION TERIMA KASIH 
LAOS
&  
MAHA INTERNATIONAL 2012
Bersama para pertugas Protokol 
 'Professional' MOA

Nu-Prep
Tongkat Ali 'Harta Khazanah Negara'
Kearah penumbuhan ekonomi negara 
( penanaman, pekerjaan TERCAPAI )

Nu-Prep
Mendidik Generasi dari sekarang KEJAYAAN JENAMA MALAYSIA
untuk generasi seterusnya.

Nu-Prep
Kehebatan JENAMA MALAYSIA 
 menjamin KESEJAHTERAAN sudag pasti.
Kini TIDAK BOLEK KOMPROMI AKAN 
KEBAIKAN & KEBERKESANAN KEPADA
KESIHATAN TUBUH BADAN.

Nu-Prep
Menerima arahan dari ketua, cara-cara protokol.

Nu-Prep
Bersama Pakar Strategik & Pelaburan LAOS.
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Peneraju Herba Negara 
Peranan EPP 1 - EPP 17
( dari semua jenis herba negara yang terpilih, atas PENCAPAIAN UJIAN & KAJIAN KLINIKAL PERTAMA & SATU-SATUNYA DI DUNIA BERASASKAN DARI HERBA TONGKAT ALI BERSAMA JOURNAL KESIHATAN ANTARABANGSA - LAPORAN PERUBATAN )


Nu-Prep
Menghiburkan, selepas penat berjalan jauh 
disediakan oleh pihak TEKUN untuk semua
pengunjung MAHA 2012.

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih 'Pelawak, yang dihormati' Maidin

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
( yang TERBAIK kedua-dua artis ini sarat dengan nasihat, SOLAT jangan lupa )

Tahniah Terbaik bersama pihak TEKUN

Nu-Prep bersama 'Ahli Perniagaan Wanita'

Nu-Prep bersam Preseden Cuepacs
Dato' Hj Omar Osman
Sebilion Terima Kasih
" Nu-Prep Bakal Berada Pada Minda Penjawat Awam "
Cadangan, akan dikemukakan.

Nu-Prep
PERSEMBAHAN TERBAIK
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Sentiasa kelihatan 'professional'

Nu-Prep
Produk Jenama Malaysia TERBAIK.

Nu-Prep
Yang pasti produk Jenama Malaysia 
Tanpa Bahan Terlarang / DADAH

Nu-Prep
NKEA - EPP 1
Peneraju Herba Negara
Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih 
Nasihat diberikan Menuju Kemajuan &
Pembangunan Ummah



Perhatian:- Ilmu penting disampaikan kepada umat manusia secara baik ( bersama fakta saintifik ) yang pasti ia adalah HALAL ( JAKIM ). Pada masa yang sama, melihat akan prosesnya, hasilnya bersama hasil kajian klinikal adalah keutamaan, Perkara ini adalah sealiran benar seperti nasihat pihak Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM - Ministry of Health, Malaysia - MOH  ) ' Produk mempunyai pakar / konsultan' dan FOMCA - Federation of Malaysia Consumers Associations ) ' Produk mempunyai kajian pakar'.

Ini adalah fakta kekuatan produk Jenama Malaysia Nu-Prep yang di patenkan di Amerika Syarikat ( US 7,132,117 B2 ) & Europe Specification Patent ( EP 1,313,491 B1 ). Produk Tongkat Ali Nu-Prep Larut Dalam Air ( Freeze Dried ) adalah satu-satunya produk Jenama Malaysia terbentuk & berhasil dari program kerjasama kerajaan Malaysia & Massachusetts Institute of Technology ( MIT - US ). Kelebihan ia dipatenkan adalah bukan sahaja dari prosesnya malah isi kandungan teksnya tercatat ' peningkatan testosterone, sperm count, motility adalah dari hasil Tongkat Ali ini dan produknya kini adalah Jenama Malaysia Nu-Prep 100 untuk di nikmati oleh semua lapisan masyarakat malah untuk antarabangsa juga.

KEBAIKAN DAN KEBERKESANANNYA, terbukti melalui kajian klinikal. Ia merupakan satu-satunya produk berasaskan dari herba Tongkat Ali yang menjalani kajian tersebut. Usaha murni ini dipanjangkan setelah ianya berjaya melalui ujian haiwan ( dos yang tinggi 4000 mg keatas ) dan ujian awal pada manusia dengan dos 200,400 dan 600 mg, selain ujian menyeluruh ( comprehensive ) pada ujian darah.

Kejayaan ini, telah memberi fakta berlarutan kepada kekuatan atau dapat memberi kebaikan kesihatan seperti bertenaga ( mengatasi kelesuan ) selain kebaikan berfakta memberi kebakan kesuburan kepada individu yang berkaitan. ( tanpa melalui IUI,ART,IVF ). Bagi yang ramai masih malu bertemu pada doktor pakar ia mudah didapati disemua kedai traditional selain di farmasi di seleuruh negara ( hampir 2000 farmasi di sekeliling anda ). Kehebatan ini adalah fokusnya jika dilihat bukti kajian klinikal berkaitan kesuburan dan LOH ( late on-set hypogonadism ) TETAPI ia berhugung rapat dengan tenaga yang diperolehi.

JIKA KITA lihat sebagai rakyat Malaysia, cara pendedahan ilmu bagi pihak yang hendak berniaga atau pihak Pengguna Bijak Malaysia yang mahu dijelaskan kepada kedua-dua pihak ini LEBIH KHAS KEPADA DAYA TARIKAN SEK SEMATA-MATA ( kononya berniaga lebih menguntungkan dan atau amat berkesan jangka singkat / pendek ). Ini adalah ruang dan peluang TETAPI sekali lagi di nyatakan adalah tidak harus kearah itu walaupun secara lojiknya masalah IVF adalah perkara atas masalah PERTAMA PENEBUSAN ' penetration ' dan 'Sperm Count'. ( jika rendah, adalah sukar maka wajib berjumpa doktor atau PAKAR berkaitan seperti satu-satunya Pakar Andrologi Malaysia iaitu Dr Ismail Tambi  ). Sementara bertenaga pula, secara lojiknya jika telah meningkatnya tahap tenaga untuk melakukan sesuatu atau lebih mudah melakukan perkara yang berkaitan gerakan badan atau bersenam mereka adalah dikalangan yang mudah mendapat kebaikannya. ( selain Berhenti Sebelum Kenyang, Makanan berkhasiat , cara hidup sihat )

Terbaik jika dilihat dari kajian klinikal di terjemahkan kepada yang mengambilnya ( amalan yang baik ) semuanya BERJAYA ( bersama keluarga ). tetapi jika itulah yang ANDA MAHUKAN sila nyatakan apa yang anda mahu tahu. Contoh masalah sek - membantu jika dijadikan AMALAN bukan BUDAYA. Jika kelesuan ini sudah pasti. Tetapi PERSOALANNYA DIMANAKAH KEDUDUKAN BERREKOD / CATATAN PEMERIKSAAN DARI DOKTOR ANDA  ( contoh lagi bilakah pertemuan terbaru ANDA PENGGUNA BIJAK MALAYSIA berjumpa doktor atau PAKAR dan apakah BACAAN TEKANAN DARAH DAN KENCING MANIS ANDA - ini secara kasar sahaja ). Jika bacaan kedua-duanya adalah tinggi ini menunjukkan bahawa anda memerlukan daya usaha sendiri ( jati diri ) untuk kearah lebih baik secara 'HIJRAH' cara hidup sihat harian anda. Walaupun terdapatnya yang bersama bekalan ubat 'western medicine' perubatan barat berjaya menurunkan kedua-duanya bersama Nu-Prep TETAPI ada pula tanpa ubatan perubatan barat berjaya menurunkan kencing manis (  hanya dengan Nu-Prep ) tetapi sudah bersediakah ANDA PENGGUNA BIJAK MALAYSIA bersama AMALAN yang baik. Jika JAWAPANNYA TIDAK ia memerlukan masa sedikit dengan penerusan mengambilnya ( Nu-Prep 100 ) untuk beberapa bulan lagi ( 90 hari / 3 bulan ). Jika gagal maka sila berjumpa doktor ( ini isyarat bahawa anda dikalangan yang bermasalah pelbagai atau lebih besar yang ia adalah baik untuk diketahui sekarang sebelum terlambat )

Nu-Prep
'Lagi banyak dia cakap, buat Pengguna akan ingin mencubanya'
Sebilion Terima kasih Tuan IR

Nu-Prep
Nu-Prep
Delegasi dari Beijing, China bersama protokol khas pegawai kerajaan Malaysia.

Penjelasan produk Jenama Malaysia Tongkat Ali Nu-Prep yang berjaya meningkatkan testosteroen TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH. Inilah satu-satunya program Kerjasama Kerajaan Malaysia & MIT ( US ) yang mengharumkan nama negara selain kajian klinikal ( satu-satunya di dunia ) berkaitan 'Kesubaran' ( fertility ) pada 2010 Asian Journal of Andrology ( China ) & Andrologia. First International Journal of Andrology ( June 2011 ). Tercatat kandungan 'keywords' testosterone & lain-lain selain ADAPTOGEN ' a natural substance considered to help the body adapt to stress & to exert a normalizing effect upon bodily processes.  

PERTANYA DARI TETAMU BEIJING, BILAKAH AKAN BERADA DI PASARAN CHINA. JAWAPAN DIBERIKAN ADALAH DALAM PROSES 'G TO G'. Memandangkan minat delagasi dari China, amat memberansangkan. 

Nu-Prep 
Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
atas kehadiran delegasi protokol China.

Nu-Prep 100
Berehat, menjamah ilmu 'bacaan'. Contoh terbaik.

Nu-Prep 100
Pavilion Negeri Sembilan.
Penuh santapan minda 'tradisional' budaya Malaysia

Nu-Prep 100
Bersama tarian kecirian budaya bangsa

Nu-Prep 100
Bersama Ahli Muzik (pihak TEKUN )
PERSEMBAHAN TERBAIK.

Nu-Prep 100
Fakta saintifik Terbaik menenti delegasi antarabangsa

Nu-Prep 100
Para pertugas MOA, sentiasa tersenyum menyambut tetamu.

Nu-Prep 100
Akan menjadi bahan bacaan, penambahan ilmu
kejayaan Jenama Malaysia dari herba Tongkat Ali
sepenuhnya.

Nu-Prep 100
Berehat sebentar di Pavilion MOA
Membaca adalah satu kemenangan. 

Nu-Prep 100
MAHA International 2012
Beratur penuh 'disiplin' menunggu giliran di tol UPM.
( sesak sebelum tol, diatas jambatan dari highway )

Nu-Prep 100
Taman Tongkat Ali
( tersusun )


Nu-Prep 100
Asal usul produk dari tumbuhan ini.

Nu-Prep 100
Berapakah umur tumbuhan ini.
( bersama kotak 'display Nu-Prep 100' yang besar )

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100
Pasukan PDRM yang bertugas TERJAMIN
KESELAMAT UMUM di MAHA 2012

Nu-Prep 100
Bersama pegawai bertugas, setiap pagi memberi taklimat.


Nu-Prep 100
Tetap di hati.

Nu-Prep 100
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep 100
Rakaman oleh pihak yang inginkan fakta saintifik
berkriteriakan WHO hanya dari Nu-Prep 100
Jenama Malaysia

Nu-Prep 100
Pengusaha restoran
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep 100
Sebilion Terima Kasih 
( pernah berkhiidmat - Sime Darby )

NU-PREP 100 JENAMA MALAYSIA KEBANGGAAN NEGARA

Nu-Prep 100
Orang kuat, 'pertanian' Sarawak

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100
Taman Bercahaya di 
MAHA International 2012

Nu-Prep 100
MAHA 2012

Nu-Prep 100
MAHA International 2012

Nu-Prep 100
'Sekampung' dari Melaka, hebat dengan soalan kearah masa depan
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep 100
Panglima 'TAK HILANG NU-PREP 100 DI DUNIA'
SETUJU, TERBAIK

NU-PREP
DI PAVILION MOA

NU-PREP

NU-PREP 100
Perbincangan Nu-Prep 100 Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah.

NU-PREP
Pasti diminati

NU-PREP

NU-PREP
sentiasa di hati

NU-PREP

NU-PREP 100

NU-PREP
Bersama tetamu

NU-PREP
Terhebat

Nu-Prep 
Penuh bersama tetamu/pelawat
kuiz bersama MOA

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
Kerjasama ANDA amat dihargai.

NU-PREP
Masih bersama ciri-ciri untuk ke kebun. 
Sentiasa bertenaga.
Ribua pertanya TERJAWAP
Ratusan Testimonial

Nu-Prep 100
Berada di tengah bendang 'sawah padi'

Nu-Prep 100
Bersama ANDA dimana-mana sahaja.

Nu-Prep
Menjemput ANDA ke MOA Pavilion Negeri-Negeri 

Nu-Prep
MAHA International 2012
Tahniah & Sebilion Terima Kasih
Kedatangan ANDA amat di hargai.

Nu-Prep 100
Memohon untuk di 'BACA'

NU-PREP
Kedatangan pelajar dari Thailand
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep 
Berada di pelbagai lokasi 'HALL' menanti pengunjung
MAHA International 2012

Nu-Prep 100
( Ibu maaf dipinta, terjatuh di subuh hari
kerana menyediakan sarapan,selepas subuh )
Peristiwa berlaku semasa persiapan untuk MAHA 2012

Nu-Prep 
Pelawat Muda / pelajar

Nu-Prep
Renungan 'Nangka Madu'
Tetamu luar negara mencadangkan
'baunya yang baik, 
dijadikan ramuan minyak wangi 'perfume'

Nu-Prep
Anggota PDRM, kami terjamin selamat

Nu-Prep 100
IQRA, bacalah EPP 1 - EPP 17
Peneraju Herba Negara

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih TUAN

NU-PREP
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Wakil dari FIJI, mengetahui akan kajian saintifik.
( Mengapa LELAKI )

Nu-Prep
BAIK UNTUK KESIHATAN
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep

NU-PREP
Sebilion Terima Kasih MOA
MAHA INTERNATIONAL 2012

NU-PREP
Perbincangan yang baik

Nu-Prep

NU-PREP
BACAAN KENCING MANIS
SAYA TURUN.
 ( INI ADALAH PENGAKUAN BENAR SAYA )

YANG PASTI, Nu-Prep 100 menurunkan bacaan kencing manis saya TANPA UBAT 'WESTERN MEDICINE' ( akan diberikan harga yang TERBAIK SEUMUR HIDUP, untuk mengatasi masalah dihadapi )
Sebilion Terima Kasih TUAN
TAHUKAH ANDA, PENGGUNA BIJAK MALAYSIA
FAKTA YANG BENAR.

SILA AMBIL PERHATIAN, BACAAN KENCING MANIS SAYA  ADALAH BAIK DENGAN MENGAMALKAN HANYA NU-PREP 100 ( TANPA SEBARANG PERUBATAN BARAT ‘WESTERN MEDICINE’). KINI HAMPIR 7 BULAN & BAKAL DITERUSKAN UNTUK KEBAIKAN & KEBERKESANAN KEPADA KESIHATAN TUBUH BADAN.




Nu-Prep
Tahukah ANDA, telah berlakunya
ujian haiwan di MAHA 29 Julai 1966
Menteri Pertanian Tuan Haji Mohd Ghazali Bin Hj Jawi
( memerhati sel buah pinggang seekor tikut )

PERHATIAN

KINI TERBUKTI MEMENUHI KRITERIA ANTARABANGSA PERTAMA PRODUK BERASASKAN HERBA HANYA NU-PREP 100

NU-PREP

NU-PREP
Seniman Agung Negara 
'discovery' oleh pihak MAHA

NU-PREP
MAHA 1947
Bukan sahaja produk malah berjaya 
bersama pelbagai bangsa.

NU-PREP
Sambutan MAHA luar biasa 1947

NU-PREP
TERBAIK HANYA NU-PREP 100

NU-PREP

NU-PREP
Menerima nasihat, pastikan sealiran Kemajuan &
Pembangunan Ummah
Sebilion Terima Kasih
Politeknik Ibrahim Sultan

NU-PREP

NASIHAT SAYA SEBAGAI ' DUTA KECIL '
Pastikan ANDA pulang bersama Nu-Prep 100
Jika yang berumahtangga IA ADALAH KEUTAMAAN & untuk mereka yang BELUM, ia penting untuk TENEGA. Tapi jika yang sedang sakit adalah baik kearah kebaikan kesihatan tubuh badan.

Jika yang tiada penyakit bersama Nu-Prep 100  'SYUKUR ANDA BARADA PADA LANDASAN AWET MUDA BERPANJANGAN ', tahniah.

Nu-Prep 
Memang Terbaik.

Nu-Prep

Nu-Prep
Tahniah MARDI
Produk Green Kit

Nu-Prep
Perbincangan bersifat 'intelektual' pelbagai
soalan di ajuikan.  

Nu-Prep
( luka, yang telah kering setelah di jahit )
Bersyukur bertarikh 11 Disember 2012, jahitan di buka ( kelihatan cantik ) setelah mengamalkan Nu-Prep 100 hampir 2 tahun. Satu lagi testimonial 'bahawa luka dalaman cepat sembuh'. Selain mengawal kencing manis ( western medicine - Insulin ) dengan bacaan yang BAIK tetapi yang terbaik telah melepasi 3 kali ' DARI pembedahan JANTUNG '. Pertemuan bersama doktor pakar adalah Feb 2013. ( next appointment Feb 2013 )   


Nu-Prep
Pak Din, menyediakan minuman kegemaran semua
 dikenali pelbagai lapisan pada VVIP SUDAH PASTI.

Nu-Prep
Selamat Datang
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep

Nu-Prep
Istirehat Sebentar di MOA 'HALL C'
Silakan, Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Penerangan kepada VIP di Hall C

Nu-Prep

Nu-Prep
Tahniah dengan produk bersaintifik
Ia sesuai untuk pelajar universiti
Sebilion Terima Ksih

Untuk jangka masa lama semasa belajar, praktikal atau untuk menghadapi ujian AKHIR. BERTENAGA & mudah fokus Nu-Prep banyak membantu ANDA. ( berukan sudah pasti, bertenaga )

Nu-Prep
Bersama keluarga adalah keutamaan.
Dari Nu-Prep Sebilion Terima Kasih Mendidik genarasi dari sekarang di MAHA 2012 

Nu-Prep
Bersama pegawai protokol antarabangsa, pelawat dari China
Sebilion Terima Kasih
Berbangga kehebatan Nu-Prep diperingkat Antarabangsa, TERBUKTI. 

Nu-Prep
Bukan sahaja menjelaskan & atau menjawap soalan
malah memastikan kesegaran tanaman adalah tanggungjawab

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Penjelasan bersaintifik di MOA Hall C

Nu-Prep

Nu-Prep
Silakan, informasi TERBAIK
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep

Nu-Prep
SILAKAN

Nu-Prep
Ilmu, IQRA silakan

Nu-Prep
Tahniah, IQRA EPP 1

Nu-Prep
Terhebat

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih , Tuan 
( pelawak yang disegani, rindukan langka silat beliau )

Nu-Prep
Tahniah, Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Nu-Prep sememangnya saya cari.

Nu-Prep
Peristiwa yang tidak dapat dilupakan

Nu-Prep

Nu-Prep
'Orang Setaiwan' memang terbaik.
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep

Nu-Prep
Jika membaca, PASTI FAHAM akan
kelebihan Nu-Prep 100

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih, Cikgu Ramli

Nu-Prep
Kawan Sekampumg, Kencing Manis ( mempunyai 47 ramuan akar kayu ) pakar 'jangan biarkan ANGGOTA BADAN ANDA dipotong' pakar ini sedia menanti ANDA. BERSEDIA DICABAR oleh sebarang pakar Malaysia & atau antarabangsa.( buktinya hampir 2000 pesakit yang TIDAK PERLU ANGGOTA DIPOTONG ) dengan kos yang munasabah. JIKA ANDA MEMPUNYAI MASALAH, KAMI BERSEDIA 24 JAM 365 HARI. ( BILA-BILA MASA, sila lihat pada website / Youtube ). MENCADANGKAN, Akan datang melihat bagaimana fakta saintifik seperti Nu-Prep dijadikan contoh untuk 'pasaran antarabangsa'. 

Nu-Prep
Bolasepak Malaysia MENANG 'YESSSS'
Hilang keletehan SYABAS HARIMAU MALAYA.

NU-PREP
Sebilion Terima Kasih
Orang Klang Seawal Pagi  (9.32 pagi )

Nu-Prep

Nu-Prep
Orang kuat Metro
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
seketika di MOA Hall C.

Nu-Prep
Sesak

Nu-Prep

Nu-Prep

Nu-Prep

Nu-Prep

Nu-Prep
Berehat sebentar, silakan
Sebilion Terima Kasih

Nu-Prep

Nu-Prep
Sebilion Terima Kasih
bersama Sri Lanka

Nu-Prep
Sri Lanka & Malaysia

NU-PREP

NU-PREP
BERSAMA FAKTA SAINTIFIK
YANG IQRA PASTI YAKIN AKAN NU-PREP
TERBAIK.

NU-PREP

NU-PREP

NU-PREP
Mukjizat Bergelar Tongkat Ali

Nu-Prep
Peluang bersemuka dengan pelbagai soalan,
KAMI SENTIASA BERSEDIA

Nu-prep

Nu-Prep

Nu-Prep
Beliau berada di UK, penuh sejarah 'JATI DIRI' yang boleh dikongsi bersama, untuk generasi akan datang. Malah ramai kenalan di MOA. Sebilion Terima Kasih


Nu-Prep 100

( sambungan - TERDAPATNYA KELUARGA & ATAU INDIVIDU DATANG BEBERAPA KALI KE MAHA INTERNATIONAL 2012 )
\
Terdapatnya pelawat dinasihatkan oleh pakar berkaitan jantung supaya
membeli Nu-Prep di
MAHA 2012 & ada yang dipaksa isteri supaya
membeli Nu-Prep untuk kesihatan.


 Akan
   Datang
      (T.B.Cont)


















No comments:

Post a Comment