Thursday 12 January 2012

PASTIKAN ANDA & GENERASI SETERUSNYA ' SIHAT SENTIASA ' BERSAMA TONGKAT ALI NU-PREP 100 ( paten US & EU )

Nu-Prep 100 ( botol 60 kapsul ini, lebih menarik berjaya meneroka minda 'Pengguna Bijak' ) 
Tidak akan berlaku sebarang perkara 'Penipuan' produk ini memandangkan ia berkualiti & bermutu tinggi di dunia. Iklan dari 2011 kelihatan corak keterampilan sealiran dengan corak bungkusan terbaru ini  ( berbeza iklan di akhbar sepanjang 2010, corak, gaya, warna & gambarnya )
Terkini, Nu-Prep 100 ( 10 kapsul ) adalah sealiran kajian klinikal bersama kebaikan & keberkesanan kesihatan pada tubuh badan.

Maka akan berlaku satu pembaruan dipasaran & yang terpenting menafikan sebarang produk seumpamanya yang berada di internet secara 'BELI DALAM TALIAN' (online ) , UNTUK PENGETAHUAN SEMUA SELAMA INI BELUM ADA SEBARANG PIHAK YANG DIBENARKAN MENJUAL PADA 'ON-LINE' KECUALI KAMI, maka ia adalah 'PALSU' atau dari beribu informasi berkaitan Tongkat Ali di internet 'on-line' bersama informasi yang 'SAMA, DENGAN MENCURI HASIL KAJIAN KLINIKAL  ( SUDAH BERSALAH DENGAN MENCURI HARTA INTERLEK & DITAMBAHKAN LAGI DENGAN PROSESNYA YANG TIDAK SAMA KUALITINYA YANG BOLEH MEMUDARATKAN - ROSAK BUAH PINGGANG ) CARA PROSES - DICAMPUR ' BAHAN TERLARANG / DADAH -  IA TIDAK DIDAFTARKAN & TIDAK MEMPUNYAI KELULUSAN & atau produk dengan jenama berlainan, disampaikan dengan cara yang berbeza tetapi 'maksud yang sama'. Penjelasan ini adalah penting untuk semua 'Pengguna Bijak Malaysia'- SILA LAPORKAN, DENGAN KADAR SEGERA. ( rujuk Panduan Pengguna Bijak, terdapat pada blog ini ' DIMANA & BAGAIMANA INGIN LAPORKAN ' - yang pasti kemenangan ANDA - di mahkamah ' Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia ' TTPM  ) 

No comments:

Post a Comment