Wednesday 17 October 2012

Long Jack,Eurycoma Longifolia Jack, Tongkat Ali Nu-Prep 100 HALFEST 2012


Halfest 2012
PWTC


Nu-Prep 100

TERUSKAN MEMBACA. 
1 PERMULAAN YANG BAIK. 


Nu-Prep 100

Fakta Kajian Klinikal - Bersaintifik & Berkriteriakan WHO, pertama di dunia tercatat pada Journal kesihatan antarabangsa berkaitan 'Kesuburan & Pengurusan LOH - late on-set hypogonadism ( awet muda / andropouse ). 

Kini menjadi panduan/rujukan pakar antarabangsa, sementara kekuatan pengiklanan akhbar hingga 2012 serta penerusan aktiviti 'Health Talk'/ Seminars Kesihatan - 'Discovery' hasil penyelidikan bersama pameran berjaya  'Meneroka Minda Pengguna Bijak Malaysia' memberi keyakinan produk  Jenama Malaysia menjadi persaingan perubatan moden /barat Tanpa Bahan Terlarang / DADAH. 

Kehebatan atas landasan kajian oleh pakar penyelidik serta saintis dari Malaysia, yang pasti mempunyai  pengalaman yang berkriterikan WHO. Malah sikap 'professional' yang tinggi, disegani oleh mereka yang terlibat dalam jurusan yang sama diperingkat antarabangsa ( hadir pada forum, kongress selain pembentangan kertas kerja, serta menilai memeriksa berkaitan herba berasaskan Tongkat Ali OLEH SEBERANG INDIVIDU ATAU PERSATUAN ATAU UNIVERSITI & ATAU SEBAGAINYA DI DUNIA ADALAH DARI PAKAR MALAYSIA), pada yang biasa sudah tentu mengetahui & menghormati pakar tersebut iaitu Dr Ismail Tambi ( Pakar Andrologist Malaysia )

Nu-Prep 100

PERHATIAN

Pembaruan Akta Farmasi YANG BAKAL DI LULUSKAN memertabatkan produk JENAMA MALAYSIA ( berkaitan, kriteria WHO iaitu SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI, bersama kajian klinikal )



Sikap professional ini, adalah FAKTA TERANG & JELAS DIIKTIRAF, jika dibandingkan terdapatnya lebih 600 hospital di Malaysia ( untuk pelancongan serta rawatan ). 
Nu-Prep 100

Akta Farmasi ada hubungkait pengiklanan ( samada di luluskan oleh panel - KKM, kemudian di tukarkan dengan sengaja ATAU SEMEMANGNYA TIADA KEPAKARAN SAINTIS & TEKNOLOGI ). Secara TERANG selama ini 'MENIPU' & sampai bila, adakah berterusan.

TAHUKAH ANDA PAKAR ATAU DOKTOR DARI NEGARA LUAR TIDAK ADA MASALAH UNTUK MENDAPATKAN 'PERMIT KERJA' TETAPI MASALAH TAHAP 'PROFESSIONAL' MEREKA UNTUK BERKHIDMAT DI MALAYSIA, TERDAPATNYA DIKALANGAN MEREKA TIDAK LAYAK OLEH PIHAK MALAYSIA.

INILAH KELEBIHAN PAKAR NEGARA SEMEMANGNYA LAYAK SERTA KEJAYAAN LULUS DENGAN CEMERLANG SEALIRAN WHO. HINGGA KINI BELUM ADA SEBARANG HOSPITAL DI DUNIA MEMPUNYAI 'PRODUK SEUMPAMANYA' YANG BERJAYA MENINGKATKAN TESTOSTERONE TANPA BAHAN TERLARANG / DADAH, HANYA NU-PREP 100
BERJAYA MELAKUKANNYA. 

INI ADALAH FAKTA KEMENANGAN JENAMA MALAYSIA MENUJU KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH. 


Nu-Prep 100


Nu-Prep 100 'Bersaintifik,berkriteriakan WHO, kajian Klinikal pertama di dunia berkaitan 'Fertility & Hypogonadism tercatat pada journal kesihatan - laporan perubatan oleh penyelidik Andrologis Malaysia Dr Ismail Tambi. Ia tidak terdapat pada sebarang produk yang berasaskan dari herba Tongkat ali di dunia. Inilah Jenama Malaysia untuk semua Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah. Anda Pengguna Bijak bertuah id dipamerkan di Halfest 2012 PWTC ( kali ke 2 selepas Halfest 2011 PWTC tahuan lepas ) Produk sealiran berjaya dihasilkan oleh Malaysia TANPA BAHAN TERLARANG 'NO DRUGS' ianya tidak terdapat pada sebarang negara 'termaju' melebih Malaysia atau sebarang hospital pakar di dunia.



Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

Nu-Prep 100

HALFEST 2011 PWTC

YANG PASTI 
ANDA 
YANG BERMASALAH


Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

Kami PASTI, tiada masalah 
dengan Nu-Prep 100 
TAPI  ANDA 

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC
HALFEST 2011 PWTC
Nu-Prep 100

JENAMA MALAYSIA NU-PREP 100 ADALAH KERJAYAAN TERBAIK MALAYSIA SEALIRAN WHO KRITERIA BERJAYA DI HASILKAN MENJADI SEBUTAN PAKAR ANTARABANGSA 'TANPA BAHAN TERLARANG / DADA'



Statistik bertambah dari tahun ke tahun, Doktor pakar menunggu ANDA
Nu-Prep 100

Kajian klinikal adalah fakta jelas & terang




Nu-Prep 100

Hanya KAMI TAHU, yang terbaik untuk ANDA 
Tanpa bahan terlarang / DADAH
Jenama Malaysia Nu-Prep 100


JIKA NAK JUAL PRODUK ( ASAL JUAL ) INI BUKAN AMALAN YANG BAIK
YANG PASTI SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI ( BERSAMA KAJIAN KLINIKAL ) 

Nu-Prep 100

HALFEST 2011 PWTC

RUANG & PELUANG SECARA TERUS, TERBUKA LUAS SEBARANG PERTANYA PENGGUNA BIJAK BERPELUANG BERSAMA PAKAR ANDROLOGIST MALAYSIA IAITU DR ISMAIL TAMBI.
( selepas Seminar Kesihatan - Health Talk pada Halfest 2011 PWTC ) 


Nu-Prep 100

HALFEST 2011 PWTC

Halfest 2011 PWTC,Seminar Kesihatan ( Health Talk ) adalah yang terulung ( PERTAMA KALI ) di adakan pada Halfest 2011 PWTC. Program yang amat baik berkaitan kesihatan, permakanan yang berkhasiat, cara hidup sihat selain ' DISCOVERY' produk Jenama Malaysia yang tercanggih melalui 'TEKNOLOGI TERCANGGIH' ( BAT - BEST AVAILABLE TECHNOLOGY ) Nu-Prep 100 yang PERTAMA DI PATENKAN DI US,EU selain Malaysia. Yang penting ia sealiran WHO kriteria tercatat pada journal kesihatan - laporan perubatan antarabangsa. 

NU-PREP 100 'SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI'. Keistemewaan produk bersama penyelidik iaitu Dr Ismail Tambi. Kehadiran beliau adalah fakta benar TERANG & JELAS DI TUNTUT seperti dinasihatkan oleh FOMCA ( Federation of Malaysia Consumer Associations ) iaitu 'produk mesti mempunyai kajian oleh pakar' & dari Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM / MOH ) 'produk mempunyai PAKAR / KONSULTAN berkaitan. 

MAKA UNTUK PENGETAHUAN PENGGUNA BIJAK MALAYSIA HANYA PRODUK NU-PREP 100 PERTAMA DI DUNIA YANG MEMENUHI KRITERIA WHO & yang pasti Kementerian Kesihata Malaysia.  

Nu-Prep 100

 YOUR NEW BEST FRIEND

Kajian klinikal yang terbaik untuk menilai produk, bukan dari kata orang atau iklan yang ditukar isi kandungan oleh pihak tidak bertanggungjawab selepas mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ), belum termasuk produk yang mendapat kelulusan KKM tetapi kemudian 'Pengkianat Negara Ini' mencampurkan bahan terlarang / DADAH 

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC
Fakta dari kedua-duanya, hasil pengalaman pengunjung - Pengguna Bijak Malaysia memberi jawapan TEPAT akan kebaikan & keberkesanan kepada kesihatan tubuh badan.

Tanggungjawab kami besar untuk mendidik semua lapisan masyarakat. Sebarang pertanyaan dijawap dengan fakta BUKAN SENGAJA DICIPTA UNTUK MEMBERI 'GULA-GULA' ATAU MENGULAKAN ANDA. JIKA ANDA TIDAK BERUBAH KEARAH AMALAN KESIHATAN YANG BAIK SELAIN CARA HIDUP SIHAT, MAKAN BERHENTI SEBELUM KENYANG MAKA 'JANGAN BELI - KERANA ANDA TERGOLONG DIANTARA YANG TIDAK MAHU BERUBAH & BAKAL BERPOTENSI AKAN DATANG MENDAPATKAN RAWATAN DIALISIS. ( MENGAMBIL PRODUK LAIN YANG BOLEH MEROSAKKAN BUAH PINGGANG SELAIN HATI )


Nu-Prep 100



Kajian klinikal bersama kandungan ‘patent text’ adalah ‘keywords’. Fakta peningkatan testosterone, sperm count, motility adalah terlindung. 

Maka 
AWAS 

Produk lain, yang  berasaskan Tongkat Ali dipasaran boleh mengelirukan Pengguna Bijak Malaysia.  


AWAS, PADA MASA TERDEKAT INI SEBELUM KELULUSAN AKTA FARMASI TERBARU BAKAL UJUDNYA LAMBAKAN UBAT TIRUAN. JIKA BERLAKU SILA LAPORKAN SEGERA. 













Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

HARAPAN MELIHAT KESERJAHTERAAN UMMAH TERCAPAI. KEDUA-DUA BERTANGGUNGJAWAB PENUH MENUJU KEMAJUAN & PEMBANGUNAN UMMAH.

Nu-Prep 100

AWAS

Nu-Prep 100

AWAS ANDA YANG SELAMA INI BERSELINDUNG ATAU SELAMAT ATAS AKTA FARMASI YANG LAMA. MASA TELAH BERUBAH YANG PASTI ANDA PENGKIANAT NEGARA MENERIMA HUKUMAN INI. 
INI ADALAH KEMENANGAN PENGGUNA BIJAK MALAYSIA.


ANDA, PENGGUNA BIJAK MALAYSIA. Bersama memenuhi kehendak ‘intellectual’ semua lapisan yang ada, ia berisiko atau sebaliknya bakal membawa kepada penambahan ‘laporan di rekodkan & menjadikan ia statistik tahunan’ di semua pejabat pengaduan seperti di JAKIM – HALAL atau dan Kementerian Kesihatan Malaysia, KKM (MOH Ministry of Health, Malaysia), atau dan Pejabat Doping USM,Penang ( DCC – Dopin Control Centre ) atau dan FOMCA ( Federation of Malaysia Consumers Associations ) atau dan TTPM – Tribunal Tuntutan Pengguna Malaysia atau dan pihak akhbar ( sebarang informasi untuk mendedahkan ‘penipuan’ & rampasan yang bakal kelihatan di muka didepan akhbar ) atau dan sebarang pihak berwajib. Pastikan untuk ‘sifar jenayah – ‘business’, memerlukan kerjasama, saling bantu membantu dari semua lapisan ‘Pengguna Bijak Malaysia’.   

ANDA DIPERSILAKAN
 MEMBUAT PENGADUAN
 TERSEBUT.

Nu-Prep 100

Kita akan dapat lihat SIAPAKAH DIKALANGAN KITA, KAWAN ATAU SAUDARA  MARA ATAU IBUBAPA ATAU ANAK-ANAK LELAKI ATAU PEREMPUAN DIKALANGAN KITA YANG TERLIBAT YANG BAKAL DAN AKAN MENJADI ORANG PERTAMA DI HUKUM ( MENJALANI HUKUMAN RM 5 JUTA & PENJARA 15 TAHUN ) KELAK APABILA  AKTA FARMASI TERBARU  INI DILULUSKAN.

TAHUKAH ANDA KELEBIHAN INI, SEDIKIT SEBANYAK DAPAT MENGURANGKAN JUMLAH PERUNTUKAN BAJET TAHUNAN ( CONTOH 2013 SEBANYAK 150 PEALATAN DIALISIS DI LULUSKAN ) SELAIN MEMBERI IKTIBAR KEPADA KITA SEMUA ( BEGITU JUGA PIHAK LUAR YANG TIDAK BERTANGGUNGJAWAB ). 

PERHATIAN

ATAU TERDAPATNYA PIHAK DI BURSA SAHAM PAPAN PERTAMA YANG MELABUR SECARA TERANG & JELAS ( KELEBIHAN PELABURAN DI YAKINI DENGAN SEGALA KOS PENGIKLANAN YANG BESAR JUTAAN RINGGIT 'BERJAYA MEMBERI PANYAKIT KEPADA RAKYAT ') PENINGKATAN KENCING MANIS - JESTERU ROSAK BUAH PINGGANG YANG MEMERLUKAN RAWATAN DIALISIS. ( KANDUNGAN BAHAN AKTIF YANG TIDAK PASTI, KANDUNGAN BERKELADAK / BERHAMPAS, JUMLAH DOS YANG TERANG -TERANG MENIPU 0.5-1.5MG, DIKETAWAKAN OLEH PIHAK LUAR HINGGA KINI ). 

PELABURAN DARI SUDUT EKONOMI ADALAH BAIK TETAPI KEROSAKAN BUAH PINGGANG PASTI SEALIRAN PELABURAN - MENINGKAT KEUNTUNGAN ( & JUMLAH YANG MEMERLUKAN RAWATAN DIALISIS JUGA MENINGKAT - INI MERUGIKAN NEGARA ). Perkara ini adalah benar seperti pelawat dari luar negara pada Halfest 2011 tahun lepas perniagaan masa ini adalah dengan menjual mesin dialisis.  ( bayaran PASTI menguntungkan bayaran DARI pusat zakat, EPF, ngos, individu menderma selain dari pihak kerajaan ). Yang nyata pada BAJET 2013 PENAMBAHAN MESIN DIALISIS  SEBANYAK 150.



Pakar Andrologist Malaysia iaitu Dr Ismail Tambi, lelaki malu bertemu doktor untuk menyatakan akan masalah atau kelemahan diri. Tapi Nu-Prep 100 menanti anda di mana-mana di farmasi ( melebihi 1000 di seluruh Malaysia ) atau Anda perlu datang pada kami dengan harga yang terbaik. ( tanpa kos konsultan atau tersembunyi )
Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC 

 ISTERI tahu siapa ANDA.Kebaikan kesihatan untuk menerajui keluarga, bangsa & negara seterusnya dengan kesihatan yang terbaik & terjamin.


Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

Ingat campuran BAHAN TERLARANG / DADAH
anda bakal berpotensi mendapatkan rawatan 'dialisis' apabila buah pinggang rosak atas KESALAHAN DIRI SENDIRI. 

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

SEBILION TERIMA KASIH, Tuan Munir ( PPIM ) & CEO, Yayasan Muamalat Belia

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

Kami yakin Nu-Prep 100 pada Google carian ( & images ) selepas aktiviti ini bakal memaparkan fakta TERANG & JELAS. Permudahkan minda pengguna Bijak bertindak secara positif.

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC


Sebilion Terima Kasih, dari abang saya mengatakan kehebatannya. Saya mempunyai 2 botol ( 2 kota 60 kapsul bersamaan 120 untuk 2 bulan ). Menerima 'flyer' ada jualan murah di farmasi dengan RM 200 untuk 2 botol. Nasihat KAMI kepadanya supaya berkongsi produk Nu-Prep 100 bersama isteri ( pengambila selang 3 hari 1 kapsul adalah satu permulaan yang baik untuk kesihatan )


Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC



Nu-Prep 100 sentiasa mendoakan keserjahteraan rakyat Malaysia. Kepada yang memerlukan atas keyakinan fakta kajian harga Nu-Prep 100 adalah bersesuaian Menuju Kemajuan & Pembangunan Ummah. ( hanya kos pengedar SAHAJA ). Dalam pencarian kebaikan berniaga ' Beramal adalah satu Jihad '. Setiap pembelian akan datang diberikan harga tersebut hingga berjaya / berhasil. ( JIKA SEBALIKNYA, pertemuaan bersama doktor pakar adalah TERBAIK ) Maka kepada sebarang wanita / perempuan ( isteri, ibu ) untuk suami atau ayah yang bermasalah kesihatan ' NU-PREP 100 PEKA & HARGA YANG BERIKAN ADALAH HARGA PENGEDAR.'

Nu-Prep 100

HALFEST 2012 PWTC

AURA beliau sudah mencukupi sebagai TENAGA untuk terus maju. Sebilion Terima Kasih  kepada Ketua Aktivis PPIM, Datuk Nadzim Johan.( juga sebagai panel ke3 Forum Pengguna 2012 "Tidak hanya menekankan aspek keuntungan sebagai kayu pengukur" )

Nu-Prep 100

TERIMA KASIH HALFEST 2011 & 2012,  YANG HADIR SEBILION TERIMA KASIH

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100

Produk Nu-Prep 100 Jenama Malaysia, SELAMAT, BERKESAN & BERKUALITI.

Nu-Prep 100 sentiasa di kerumuni atas fakta siantifik ( kajian klinikal )



Apakah fakta siantifik produk lain yang digemari oleh ANDA berjaya melebihi Nu-Prep 100.SILA NYATAKAN. Tahukah ANDA nasihat pihak FOMCA ( produk yang dikaji oleh pakar ) & Kementerian Kesihatan Malaysia ( KKM ) pastikan produk mempunyai pakar / konsultan yang berkaitan. 

MAKA untuk pengetahuan ANDA SEMUA PENGGUNA BIJAK MALAYSIA ( YANG BIJAK ) bahawa hanya Nu-Prep 100 sahaja dikalangan semua herba yang PERTAMA di dunia berasaskan herba Tongkat Ali bersama fakta TERANG & JELAS seperti di nyatakan oleh KKM & FOMCA.




Nu-Prep 100

Sazali Samad, 28 juta rakyat Malaysia mendoakan kejayaan ANDA.

( NU-PREP 100 PASTI KEJAYAAN ANDA SEPERTI MR.ASIA 2012 , NO 1 SENTIASA & MR.UNIVERSE 2012 ANDA TERBAIK, SUDAH PASTI ) ahli sukan berdisiplin yang tinggi, dihormati, disegani, contoh UNGGUL kepada semua )

'SUKAN TANPA DADAH'


Nu-Prep 100

Nu-Prep 100


Peneraju Herba Negara 


Kehadiran Tongkat Ali Nu-Prep 100 menjadi persaingan Perubatan Barat & kini merupakan produk herba yang terlaris 'Berasaskan Tongkat Ali di semua cawangan RY Saloon serta Toko Tradisional. Tongkat Ali Nu-Prep 100 ( Paten US 7,132,117 B2 & European Specification Patent EP 1,313, 491 B1 )

PASTIKAN GAMBAR 
( Images ) 
yang berkenaan 
SAHAJA 
 berkaitan Nu-Prep 100

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100
Bahan kandungan TERBAIK di dunia hanya dari MALAYSIA

TERBAIK HANYA DARI BUMI MALAYSIA ‘ HARTA KHAZANAH NEGARA’ ‘ MUKJIZAT BERGELAR TONGKAT ALI ADALAH
 ANUGERAH KEPADA MALAYSIA’,
( di sertakan bersama kejayaan bersaintifik & berkriteriakan WHO )

Perhatian :-

Tongkat Ali, fakta benar bahawa hanya bahan mentah dari bumi Malaysia adalah yang TERBAIK di dunia. Pelbagai Tongkat ali atau spesis tumbuhan berada di negara jiran di sekeliling kita.  Ini diakui oleh profesor dari Indonesia.

Ini adalah benar dari  proses tersebut berjaya menghasilkan jumlah  kandungan bahan aktif  dari  akarnya. Di sokong oleh sijil analisa  ( COA – Certificate of Anlysisi ) yang dikeluarkan oleh pihak makmal yang berkaitan. Semua negara atau kerajaan masing-masing atau ahli perniagaan ( jutawan-jutawan di negara tersebut ) atau pihak university atau pusat penyelidikan dengan bantuan atau kerjasama pihak kerajaan atau sebagainya, berkemungkinan boleh mempunyainya secara terang atau boleh membelinya. Tetapi persoalannya adakah ia berjaya menghasilkan kandungan bahan aktif seperti Nu-Prep 100 ( disokong oleh sijil analisa – COA, Certificate of Analysis )

Tindakan seterusnya setelah para saintis tersebut berjaya menghasil ‘extract’, serta pasti bahan kandungan aktif ( dari proses Teknologi Tercanggih ini , BAT – Best Available Technology ). Ujian pada haiwan dengan dos diantara 4000-5000mg mengikut tempoh masa selain ‘sebelum, sedang & selepas’ ( duration period  ) protokol WHO didapati tikus tersebut tidak buta atau bulu tercabut atau dan sebagainya sementara  status buah pinggang dan atau pada hatinya ( liver ). Ini adalah hasil atau pertunjuk penting, sebelum sesuatu hasil bahan produk untuk dipasarkan ( ini belum lagi di sertakan atau kajian klinikal dilakukan – pada manusia ‘APAKAH FAKTANYA’).

Sebaliknya dengan dos tersebut didapati ia tidak menyebabkan kematian  pada tikus  malah juga di dapati status buah pinggang dan hatinya ( liver ) adalah normal, seperti sebelum.
 Ini adalah kejayaan yang amat baik. Ia tidak berlaku di setengah negara pada ujian haiwan dengan proses yang tidak pasti atau telah di nyatakan ‘ water soluble extract – spray dried ’ ( juga dianggap berteknologi – era pembangunan moden, JIKA DENGAN PROSES YANG LAMA SUDAH PASTI IA MENGHASILKAN STATUS UJIAN HAIWAN YANG TIDAK BAIK PADA KADAR KEMATIAN YANG TINGGI PADA TIKUS TERSEBUT ) didapati beberapa haiwan / tikus tersebut mati. ( walaupun proses mengikut protocol WHO,  dari mula hari pertama 1-14 hari , mungkin kurang atau JIKA 28 HARI ? SUDAH TENTU JAWAPAN ADALAH BURUK / TIDAK BAIK )

 Ini terjadi, persoalannya adakah ‘Pengguna Bijak’ sedar akan fakta TERANG DAN JELAS INI. Produk seperti ini jika di ambil boleh mendatangkan kemudaratan kepada kesihatan tubuh badan manusia.




Nu-Prep 100


Nu-Prep 100

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100
( Health Talk -Petronas KLCC 2011, pack lama )

Nu-Prep 100

Nu-Prep 100
Nu-Prep 100






No comments:

Post a Comment